News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

poate sunt si avantaje suplimentare in asta ( de ex nu îngheaţă)

paulmare

#5671
Horatiu nu e mai scump forajul orizontal
si e si mai rapid, cu mai putina hartzogarie la apele romane sau pe unde mai trebuie sa iei autorizatii, si mai ieftin de exploatat in timp
E o masina de forat, operata de un singur om, usor de mutat cu trauler fara autorizatii speciale, apoi cand gaura e gata trag tzeava de protectie prin ea si gata balciul
sa construiesti "deasupra", uita-te la ce mobilizeaza pentru piloti de la fundatia podurilor, foarte probabil ca aici ar fi avut nevoie de 3, unul in albie, scuze daca spun prostii
Si nici nu ingheata la 1 metru sub talveg, intr-adevar :)

Dincolo de articolul ala pompieristic, aceeasi "mari specialisti lasati de izbeliste" au pierdut sub dunare foreza cu care lucrau pentru transgaz la o conducta de interconectare cu bulgarii :)

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on February 08, 2016, 05:13:10 PM
O lucrare interesanta. Oare de ce s-a ales varianta subtraversarii Muresului, mi se pare mai complicat si mai scump decat o supratraversare obisnuita.

http://ziarulunirea.ro/foto-apa-potabila-din-judetul-alba-va-veni-pe-sub-apa-performanta-a-tehnicii-si-ingineriei-romanesti-raul-mures-subtraversat-de-o-magistrala-360113/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Cand au tras conducta, ungerea s-a facut cu noroi... :)

Dar mult mai tare observatia jurnalistului:
Quote
De aici au fost trase apoi, cu ajutorul unor prăjini speciale, cu o lungime de 9 m fiecare, de pe malul drept (în sensul de curgere a râului) pe malul stâng, pe sub râu şi pe sub cele două diguri.

Oare râurile au si un mal drept in sens opus celui de curgere ?!...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Ei, domnul jurnalist a lipsit la Geografie in Gimnaziu. Si numa' nu-i trece...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

jalemare

Plenul Senatului a aprobat Legea privind achizitiile publice, Legea privind achizitiile sectoriale, Legea privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de service și Legea privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune şi pentru organizarea şi funcţionarea CNSC.
http://www.wall-street.ro/articol/Legal-Business/194536/legea-achizitiilor-publice-a-fost-aprobata-de-senatori-pretul-cel-mai-mic-nu-va-fi-decisiv.html

nicolaem

asta nu va genera mai mult "subiectivism" si contestatii numeroase si complicate?
Care stiti cum e la altii?
Oare nu era mai buna o varianta cu eliminarea "extremelor" si atribuirea contractului, la al 2lea ofertant eligibil?
Ma gandesc ca un criteriu raport "calitate-pret" va fi f greu de evaluat, chiar daca in teorie suna foarte frumos.

ashbird

#5676
https://transportationist.org/2015/03/02/elements-of-access-induced-demand/


You already have a congested roadway, and the transportation planners predict even more traffic on that road in the near future. What do you do? For most of the last century, the answer was to increase capacity. In the short-term, this seemed to work. Time and time again, over the long-term, the actual amount of traffic after the capacity increase grew far more than expected. What seemed like an obvious solution to a congestion problem continued to disappoint. But why?

The reason for these failures lies with the principle of induced demand. Once capacity increases, not only do you get the originally predicted traffic growth, but you also facilitate some often unanticipated changes in travel behavior. First, existing road users might change the time of day when they travel; instead of leaving at 5 AM to beat traffic, the newly widened road entices them to leave for work with everyone else. Second, those traveling a different route might switch and drive along the newly widened option. Third, those previously using other modes such as transit, walking, bicycling, or even carpooling may now decide to drive or drive alone instead. Together, these unwanted behavior changes fall under what is termed the theory of triple convergence (also known as the 'Iron Law of Congestion'). This latent demand induces more traffic than originally expected and saps the supposed improvement of the expected benefits.

The joke is that adding lanes to cure congestion is like loosening your belt to cure obesity. Empirical results over the last century – due to the principle of induced demand – have borne out that this issue is real and should always be accounted for when considering adding capacity as a solution to congestion.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

horatiu.cosma

La Cluj, domnul Boc nu cred ca stie sau vrea sa stie de rezultatele acestui studiu. Solutia lui pentru decongestionarea traficului este distrugerea malului Somesului prin adaugarea unei benzi de circulatie.

adiarc

Conduc f.mult si sunt mai mult in masina cu excepția weekendului cand o iau pe jos sau folosesc bicicleta,atunci cand vremea nu e chiar groaznica.....

Dar nu pot sa nu remarc,cum in toate orașele patriei,singurul accent cade pe traficul autoturismelor si autocamioanelor ,fara sa se vb de soluții alternative ,cum ar fii transport in comun,piste adevărate de biciclete,etc......
Orașele nu sunt numai pt mașini.....iar asta cu malul Someșului distrus ar trebuii sa scandalizeze clujenii....dupa părerea mea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Stai linistit ca ne-a scandalizat. Deocamdata e blocat proiectul lui Boc, dar cine stie ce chichite birocratice o sa gaseasca ca sa il deblocheze.

cristi5

#5680
In general tot ce nu e masina personala (preferabil prestigioasa) nu pare sa se afle pe radarul politicienilor si din pacate a multora din cei care-i aleg. De la tren, tren urban, tramvai, bicicleta electrica sau cu muschi toate aceste solutii sustenabile par sa lipseasca din peisaj exceptand piste de bicicleta facute prost si protestele biciclistilor... Si din pacate n-am vazut organizatie de mediu promovandu-le. Ei apar pe agenda publica daca e in pericol vreun mal de Somes, chiar si pt ceva nepoluant si sustenabil, precum tren, tramvai, etc, etc


adiarc

#5682
Am urmărit de vreo zece ori,video-ul.Este evident ca-L vede,deci nici vb sa nu se fii asigurat...Iar faptul ca avea si fiica cu el in masina înseamnă ca într-adevăr ii lipsesc multe țigle de pe "casa".....mai departe speram sa se faca dreptate si sa meargă pe repede înainte cu legea împotriva șoferilor agresivi...

Întrebarea mea este,ce ar fii făcut șoferul Loganului,sau blonda de pe trotuar care era sa fie spulberată,daca nu exista aceea filmare ?

PS - sper sa fie cat mai repede adoptată aceea lege pt șoferii agresivi din trafic.In secunda doi imi montez camera de bord.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cezar-mario2012

 Și eu am urmărit clipul de mai multe ori, a fost cu intenție clar. Dacă era doi metri mai încolo cei din Logan erau morti, dacă intrau în piciorul podului.

mariansb

Poza de mai jos e facuta duminica pe DC86A intre Pecica si Bodrogu Vechi, in jud. Arad.
Ce au avut in cap oare cand au facut acele decupaje in placile de beton ?

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell