News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

nicolaem

jalemare,
ce relevanta are procentul din PIB?
O tara ca Olanda de ex cu suprafata de 5 ori mai mica, PIB de 3 ori mai mare, probabil daca o sa compari procente stam mai bine ca ei. In valoare absoluta, raportat si la suprafata stam de vreo 15 ori mai prost.
Asta ca sa nu mai vb ca unele tari nu mai construiesc autostrazi pentru ca nu mai au nevoie. Le intretin doar pe cele existente.

Danny550394

QuoteŞoferii îşi vor putea achita amenzile auto la orice bancă, trezorerie sau primărie, procesul verbal urmând să conţină pretipărite datele de plată, cu un cont unic la Finanţe, iar poliţistul va introduce procesul verbal în sistemul informatic, potrivit unui proiect de lege al Finanţelor.

Incredibil. Am descoperit ca se poate. La mai multe initiative folositoare.

Prima si ultima amenda care am primit-o in strainatate (in Ungaria) acum vreo 10 ani arata exact ca un bilet la ordin. Asa ar trebui sa arate si la noi. Nu sa merg eu cu Procesul verbal la primarie sau posta, sa platesc, sa fac copie la chitanta iar apoi sa o trimit la postul de politie pe raza caruia am fost amendat.

MRS

#5117
Motorina la vecini este 1.79 BGN, adicatelea 4.07 RON
Facut plinul :)

Lasa ca noi putem mai mult  :o cu 27% mai mult: aceeasi firma, acceasi motorina, azi pe A2 in RO 5.16 RON/l



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adiarc

Multumim reprezentanților statului roman , care din aceste taxe nu stiu altceva decat ajutoare sociale si salarii la bugetari ( fara nici cel mai mic criteriu de performanța - la toți la fel , la grămada ca pe vremea lui Ceașca ) .

Si pt ca uitarea creează monștrii ,e bine sa ne aducem aminte ca, 55% din prețul motorinei,respectiv 58% la benzina se duce la stat......si mai departe pe apa sambetei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mhCoder

Legat de buget si invetitii

QuoteBugetul pe anul viitor prevede cheltuieli de investiţii de 37,7 miliarde de lei, faţă de 33 de miliarde de lei anul acesta. 'Sperăm ca execuţia să fie mai bună', a mai spus Anca Dragu.

Tot articolul aici http://www.capital.ro/dragumfp-excedentul-bugetar-la-10-luni-provine-din-neexecutarea-investitiilor.html

alecu26

acciza aia când a ramas ca se mai analizeaza?

Pe noul guvern nu l-am auzit spunând nimic de ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mhCoder

Luand in considerare deficitul mostenit de noul guvern nu cred ca o sa mai auzim nimic de scos acciza de benzina, poate pe la inceput de 2017

dr4qul4

E forum cnadnr, varinta verde castiga teren. Poate ca decizia nu se ia pe baza sondajului, dar nu uitati ca nu e prima incercare de a umfla costul ei, pentru ca mai apoi sa o traga pe linie moarta.

Si chiar daca se face varianta verde, va dura cativa ani in plus constructia ei si va manca toate fondurile. Adio DX7, A8 si DNCB/A0.

Sa nu va mirati daca "opinia publica" va cantari in decizia finala.

La Valcea exista un senator care are o firma de materiale de constructie, si care a avut un cuvant greu la alegeri. Abia asteapta sa deconteze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

ca parca va cumpara cineva de la el....mai ales la preturi umflate. La ce cantitati sunt nevoie acolo....el detine maxim o picatura in ocean.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

icristian

Wow, vad ca deja traseul verde are dublu nr de voturi fata de cel rosu. Mi se pare foarte ciudat cum a fost votat de atatia oameni. Sunt 10km de tunel in plus si mai multe poduri de peste 100m la traseul verde, clar asta inseamna niste costuri semnificative. Doar ca pentru ca trece un pic mai aproape de ramnicu Valcea. Oricum dn-ul se va elibera o data cu finalizarea autostrazii.

Dan74

Cei care sustin traseul verde cred ca doar asa se va dezvolta orasul lor. Se pare ca oamenii din zona nu inteleg sau nu vor sa inteleaga ca autostrada va avea cam acelasi efect asupra orasului lor ca e la 5 km sau la 25 km., dar pentru Romania ar fi mult mai bine sa treaca la 25 de km.
Eu cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa evitam astfel de atitudine, nu ajungem nicaieri cu o astfel de mentalitate.
Imi cer scuze pentru off-topic.

Danny550394


horatiu.cosma

M-am oprit la prima propozitie: "CNADNR şi Guvernul României vor să trimită municipiul Râmnicu Vâlcea în Epoca de Piatră." Vehementa asta pentru varianta verde mi se pare ca nu isi are radacini in Valcea...

nicolaem

noi am vrut transparenta si democratie :)
lasand gluma la o parte, e normal ca locuitorii de acolo sa vrea verde. ce treaba au ei cu solutiile tehnice? pe cand restul populatiei  vrea autostrada PiSi cat mai repede nu e curios de traseu.
e corecta comparatia facuta de un coleg, azi maine votam pe unde face un chirurg o operatie.
nu cred ca ar trebui sa luam prea mult in calcul forumul CNADNR. API e prezenta si trebuie sa fie la dezbaterile publice unde merg persoane specializate

icristian

Eu totusi cred ca e o idee buna ca a facut acel forum CNADNR.
Se vede clar ca sunt oamenii subiectivi acolo (sa speram ca doar subiectivi si nu platiti).
Poate o greseala a fost crearea sondajului, pentru ca multi oameni sunt influentati sa aleaga varianta cea mai votata. In schimb oferirea de argumente pro si contra mi se pare util, iar aceste argumente trebuiesc aduse la cunostinta cnadnr.

In plus mai trebuiesc detalii despre aceste trasee, eventual si un cost estimativ pentru fiecare traseu. Sa speram ca cnadnr va da curs solicitarii API.