News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Totusi in intentii pentru infrastructura spunea ceva de prioritizarea investitiilor. Aici putem "compacta" . Ce buget avem, ce sa facem intai.
Cadoul otravit de la fosta guvernare are ca antidot scaderea investitiilor, asa ca nu ma astept la ceva spectaculos, insa o prioritizare salveaza, mai ales ca nu are de castigat din deschiderea de multe santiere. Aici va fi o problema, cine va lua aplauzele pentru finalizari.


laszlo.robert

#5041
Nodul fara conexiuni are valoare 0,sau se referea la CF ?,(Ministru propus era secialist in domeniu.)

mhCoder

http://www.zf.ro/eveniment/guvernul-de-la-care-este-asteptata-salvarea-romaniei-vine-cu-un-program-de-guvernare-care-nu-contine-cuvantul-autostrazi-vedeti-programul-complet-de-guvernare-14887718

La sfarsit de articol apare fraza "Cioloş a precizat în programul de guvernare că investitiile în infrastructură vor fi tratate cu prioritate." nu ar fi rau dar nu stiu de unde or interpretat asta cei de la ziarul financiar

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

#5045
Permite-mi sa incerc sa raspund la ghicitoare:

Quote from: adrian rosca on November 16, 2015, 02:36:37 PM
2015: CNADNR: 1.024,3 mil. lei.

2011: CNADNR: 4.303,8 mil. lei.

Vai! De capul. Nostru. :badday:

nicolaem

eu nu va inteleg ce va tot mirati ca Neaga e in functie.
Omul a facut exact ce i s-a cerut de sus. Probabil ca e chiar apreciat pentru rezultate. Chiar credem ca banii "ramasi" pt cresteri salariale au aparut intamplator.
Felicitari API pentru reactia rapida!
E f bine ca ati fost pe faza. Oricum sa nu uitam ca nu e vb de un program de guvernare complet. S-au scris 13 pagini intr-un pdf in 3 zile. Nu era timp sa vina cu sute de pagini cum sunt programele de guv ale partidelor, vesnic pregatite sa preia puterea.
Sunt curios de pozitionarea ministrului de resort. In teorie infrastructura mai are un avantaj prin prezenta min economiei care provine "din zona".

laszlo.robert

#5047
Important ca cele enumerate de Adiarc sa demareze in prima parte a 2016 fiinca ma tem ca si varianta pesimista (era sa scriu psd-)din Master Plan va devenii un vis umed.cu depasirea deficitului nu stiu daca vom putea sa ne imprumutam convenabil ,trebuie sa ai documentatie serioasa cu care sa te prezinti.poate noul ministru al Fondurilor Eu ,a lucrat in domeniu si speram ca vor schimba atit legislatia si modul de plimbare a autorizatiilor si acordurilor necesare proiectelor de infrastructura .Si ministerele sa se sprijine in derularea proiectelor fara ca din ordin politic documentele sa prinda praf pe coltul biroului .Vrem transparenta,termene realiste si punctualitate.Raspunsuri de genu:Este in curs de.....,In curind o sa.....,vor trebuii sa dispara din Ministerul Transporturilor si mai ales din CNADNR, nu suntem in Ministerul cultelor sa lasam totul pe mina Divinitatii !

adiarc

Majoritatea proiectelor suferă din cauza birocrației....susținuta intenționat de sus pana acum , pt a "economisi" bani.
Licitatii neorganizate , avize lipsa , exproprieri lipsa din cauza lipsei unor HG , lipsa avans , etc , etc , etc

Așa ca , daca nu vor apasă pe acceleratie tare , din prima zi de mandat ( stiu , visez , pt o persoana noua intr-un minister , dar nu e imposibil ) , aceste chestiuni birocratice nu vor fii rezolvate pana in Martie 2016......ceea ce înseamnă ca la venirea primăverii,multe santiere vor fii iarăși pustii sau se va lucra in doru lelii...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


dorum

Ministrul propus la Transporturi, Dan Marian Costescu a fost avizat pozitivi, luni seara, de catre comisiile de specialitate din Parlament. Costescu si-a cerut scuze ca in documentul de guvernare prezentat public luni domeniul Transporturilor si Infrastructurii a fost detaliat intr-un singur rand, ca a fost o eroare si ca, de fapt, programul de masuri pe care il propune este mai larg si include, printre altele, reformarea insitutiilor din subordinea Ministerului, in special ale celor care gestioneaza infrastructura mare, adica CNADNR si CFR.

"Vreau sa-mi cer scuze pentru neintelegerea produsa in documentul de Guvernare ca a aparut la Transporturi un singur rand. Materialul a existat, dar dintr-o regretabila eroare el nu a fost inserat", a declarat la audierile din comisiile parlamentare ministrul propus la Transporturi, Dan Costescu, promitand ca pana marti documentul de guvernare va fi completat corespunzator.


....HMMMMM....

ciprebbe

Ce sa zica dupa ce a vazut reactia API?

Macar in al 13-lea ceas sa bage la cap ce scrie acolo si sa vedem " documentul de guvernare  completat corespunzator" .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

eu am o gandire pozitiva , de gasirea a solutiilor , nu a vinovatiilor , dar in acest caz , prima masura ar trebuii sa fie eliberarea din functie a lui Neaga , neaga tot
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mhCoder

Dacian Cioloş modifică programul de guvernare

QuoteUn capitol dezvoltat din programul de guvernare este cel al Transporturilor. Dacian Cioloş doreşte un plan de reformă instituţională pentru companiile din subordinea/autoritatea Ministerului Transporturilor care derulează proiecte de infrastructură majoră în domeniul transporturilor şi îmbunătăţirea performanţei economice a acestor instituţii.

Cioloş vrea şi elaborarea unui Cod de Transport, care să stabilească politica de finanţare a infrastructurii cu obligaţia asigurării unui procent din PIB pentru dezvoltarea infrastructurii de transport în conformitate cu obligaţiile europene asumate precum şi introducerea taxelor partajate si/sau încrucişate între sectoarele de transport ale României. Acest Cod urmează să stabilească şi politica de tarifare şi taxare a serviciilor publice din domeniul transporturilor.

Noul Guvern se angajează şi să finalizeze obiectivele strategice ale României privind finalizare a fostului coridor IV de transport rutier precum şi a coridorului IV de transport feroviar Nord si Sud situate pe reţeaua de transport TEN-T Core.

Mai mult, se doreşte dezvoltarea infrastructurii Aeroportului Henri Coandă, dar şi a celorlalte aeroporturi din ţară.

mai multe pe http://www.gandul.info/stiri/dacian-ciolos-modifica-programul-de-guvernare-ce-schimbari-vizeaza-premierul-desemnat-14889267

alecu26

#5054
ce naiba...omul vine din CFR. Acolo ca sa misti o hartie...trebuie de 2 ori mai multe semnaturi ca in CNADNR.

Au asa multe reguli si regulamente, incat la un moment dat nici ei nu mai stiu ce regula se aplica, si te plimba de la un ghiseu la altul, de la o directie la alta, de la un birou la alta.

CFR-ul imi aduce tot timpul aminte de scena din Asterix si Obelix, referitoare la birocratie:



wow....inclusiv personajele par desprinse din cotidianul romanesc. Directorasul leganat de secretara, femeile de la ghisee unele acrite de viata, altele facandu-si manichiura, seful mare care da imepresia ca totul e in regula si ca noi suntem aia prosti...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).