News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

2015 anul demolarilor  :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Scriu in parcare pentru ca e citita pe forumul din sky, dar se leaga cu ultimele declaratii oficiale.

Legatura dintre noul pod Agigea si Dn39 e gata, dar inaugurarea e pe 15 noiembrie.

jalemare

''Proiectul de buget care i-a fost prezentat prim-ministrului Dacian Cioloș afectează în mare măsură Ministerul Transporturilor, care, conform informațiilor Profit.ro, raportat la forma actuală a textului, ar urma să primească mai puțin decât bugetul de care a beneficiat în acest an.
Surse din Ministerul Transporturilor au arătat că reprezentanții ministerului au reclamat deja această situație, avertizând că nu vor avea suficienți bani pentru cofinanțarea proiectelor europene.''  >:(
Sursa: Profit.ro

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


stangabriel

Va rog, pentru cei care au suferit si sufera, sa nu mai ne dam cu parerea sau sa oferim solutii. Situatia e foarte complexa, a fost comentata destul.

Va multumesc.

laurashgeo

Nu stiam ca Tiriac are benzinarii, dar acum am inteles de ce isi facea el publicitate printre cei care folosesc infrastructura cum ca vrea sa repare toate drumurile pe banii lui.
Ori el isi face reclama print-o manipulare ordinara, ori m-am uitat eu prea mult la Breaking Bad

stangabriel

#5032
Marian Costescu, manager privat la CFR. Propunerea lui Ciolos pentru ministerul Transporturilor.


Bonus:  Minister de consultari publice si comunicare.

jalemare


Dan Marian Costescu, noul ministru al Transporturilor, a fost numit în marie 2015 director general al CFR SA.
Dan Marian Costescu are 46 de ani şi a înfiinţat, dezvoltat şi condus companii de inginerie feroviară, precum Forschung Mess - und Daten-Technik Zentrum (Germania) şi Sistematic Engineering (România).

"A fost responsabil individual sau în echipe complexe, pentru strategiile de achiziţie, restructurare, repoziţionare pe piaţă sau integrare în structura dorită de acţionariat, ori autoritatea tutelară a unor companii precum: Romvag (România), Karsdorfer Eisenbahn – KEG/Cale Ferată Privată (Germania), Autoritatea Feroviară Română (AFER)", se arata într-un comunicat al CFR.
Sursa: gândul.info
Suna bine la prima vedere!
Mult succes!

danutzu_1069

Sper sa-si aleaga un consilier competent pentru structuri rutiere.

adiarc

Acest guvern este "semi-tehnocrat", pt ca exista suficiente personaje care au avut legături solide cu partidele ( si poate mai au in umbra ).Trebuie sa recunosc ca m-amașteptat , dar aștept exact sa vad , daca accea reforma a administrației centrale , mai ales ,va veni.Este singura șansa de simplificare a procedurilor greoaie din prezent......

De asemenea ,sunt f curios legat de poziția fata de investițiile in infrastructura si in special , daca vom inchide ciclul găunos , de dupa 2012 , cu acele rectificări bugetare antidezvoltare....sa intram pe un trend ascendent cu investițiile si sa facem bugetul , astfel încât acel mix de resurse din MPGT sa fie posibil , mai ales acel credit pt infrastructura , astfel încât sa luam toți banii UE ,dar sa finanțăm lucrari importante si din " bănuții noștrii "

va pleca probabil si Neaga , dar cum va arată viitorul CNADNR ?.....daca nu schimbam nimic , scăpam de dracu si dam de maica-sa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cutter

Planul de măsuri pe Transporturi din programul de guvernare:


Ionut

Cool. Dar mai in detaliu? Concret ce se doreste? Adica nod nod, dar unde, cum, de care nod? Sau wtf?!

cutter

Nu știu. Ăsta e tot capitolul pe Transporturi.

adiarc

Salut

Propun API sa ia atitudine si sa trimită o scrisoare deschisă catre noul prim-ministru , noul min al transporturilor ,legat de problemele serioase ale prp.proiecte
- problemele de licitare de pe Lugoj-Deva
- lotul Abandonat Orăștie-Sibiu
- demararea in proced.de urgentă a licitației pt capetele SB-Pitești , imediat dupa finaliz.Sf-ului
- problemele de pe A3 - C.Turzii-Tg.Mures , Suplacu -Bors , viaductul Gilau , pădurea de pe lotul UMB , centura Comarnic , etc .
-Sebes -Turda
- centura Bacău plus toate celelalte centuri care se zbat "in staționare"

De asemenea ar trebuii sa includem modul cum vedem înființarea unui nou CNADNR , De la zero, cu o structura destinată exclusiv construcției si una întreținerii de autostrazi.

Tot aici , modalități de reducere a birocrației - avize , penalități pt contestatari , reducerea term.de judecată ,etc.

Ce spuneti ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura