News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Interesant...
Nici nu au aparut pe site-ul lor, unde sunt doar 6 benzinarii, din care 3 in Bucuresti...
http://www.tiriacenergy.ro/produsepetroliere/preturi-card-carburant
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#5011
Pun si aici mesajul de pe "siguranta rutiera", fiind mai bine aici daca exista comentarii:

COMPANIA DE AUTOSTRAZI (CA)

Consider importanta crearea unei noi structuri speciale pentru autostrazi. Dupa modelul DNA, care este o structura noua, infiintata de la zero in 2002, apoi depopulata de dinozauri in 2005, cand au fost adusi aproape NUMAI tineri (generatia care atunci in 2005 avea 25-30 de ani si acum 35-40 de ani, generatia din care face parte si Kövesi). O alta structura infiintata la un moment dat a fost DIICOT, si acolo cu rezultate bunicele, in orice caz in comparatie cu procuratura obisnuita rezultatele sunt din alta lume. Alte structuri noi si care functioneaza sau functioneaza cat de cat sunt APIA sau Prima Casa (exista o institutie de stat care se ocupa de avizarea dosarelor Prima Casa, aceasta institutia a fost creata de la zero, cu fonduri europene).

Asadar: COMPANIA DE AUTOSTRAZI, separata de CNDNR (fara A), dar creata de la zero, cu un director tanar si oameni tineri, intrare numai pe baza de concurs (pe bune), fara racile de 50-60 de ani, al caror principal interes este angajarea rudelor mai tinere si incompetente...

Ionut, as propune chiar crearea unui subiect special dedicat acestei propuneri si mers cu aceasta propunere in mod repetat la MT sau chiar la Prim-Ministru sau la Iohannis.
Victor Cosmei, ce zici de idee, poate o promovam pe hotnews?


O NOUA STRUCTURI SPECIALA PE AUTOSTRAZI PENTRU CA:
- drumurile nationale si autostrazile au standarde complet diferite
- intretinerea autostrazilor trebuie facuta la un cu totul alt standard: de ex. curatarea permanenta a rigolelor, care acum NU SE FACE DELOC
- VITEZA: datorita circulatie cu viteza f. mare este necesara interventia imediata la balustrauile rupte / deformate pe autostrazi. La fel orice groapa in asfalt!
- TRANSPARENTA: fondurile alocate de MT se pot duce in mod mai clar spre DN sau autostrazi. Astfel presa de scandal nu mai vede un buget urias la CNADNR, din care s-au facut putini km de autostrada. Se va vedea mult mai clar ce bani s-au dus la autostrazi si ce bani la DN-uri
- in cele mai multe tari europene exista structuri specializate pentru autostrazi
- o implementara mai clara a Master-Planului, fara a amesteca lucrurile cu drumurile existente, invechite
- crearea de structuri regionale in functie de nr. de km de autostrazi; de ex. deocamdata nu este nevoie de o structura regionala in zona Moldovei, in schimb directia de drumuri Timisoara are in grija un numar tot mai mare de km de autostrada - desi resursele sunt impartite relativ asemanator.
- noile structuri regionale (cu parcuri logistice si de interventie rapida) se pot crea in zone importante pentru reteaua de autostrazi, puncte care nu au neaparat legatura cu capitalele de judet. Exemplu: Lugoj se afla mai bine situat decat Timisoara pentru a supraveghea A1 Sebes-Nadlac; Turda (in loc de Cluj) ar putea fi sediul Directiei de Autostrazi pentru A3 si A10, Sibiu (in loc de Brasov) pentru A1 Sebes-Curtea de Arges. Ar fi o oportunitate de angajare si de dezvoltare a unor scoli de drumari in aceste orase mai mici - o sansa buna pentru tinerii care nu doresc / nu pot sa mearga la o universitate / nu reusesc sa ia bacul. Meseria de drumar / maistru drumar este cautata in toata Europa. Exemplul este Germania, unde la fiecare directie de autostrazi (Autobahnmeisterei) functioneaza si o scoala de pregatire de 3 ani, absolventii buni ramânand apoi angajati in respectiva sectie, iar practica se poate face in interior, pe durata scolarizarii.
- va exista o mini-concurenta intre CA si CNDNR, posibil cu efecte pozitive
- aducand forte tinere proaspete (angajare insa doar prin concurs) se poata da un nou suflu constructiei de autostrazi, actualmente fondurile disponibile nefiind folosite nici pe departe, si asta mai ales din motive birocratice / de lentoare / de preocupari diferite (inclusiv coruptie).
- noua structura sa functioneze mult mai transparent, cu un departament informatic specializat, cu harti si informatii la zi, cu toate studiile publicate online, etc..

ATENTIE: trebuie sa poata sa existe si exceptii, dar f. limitate. Anumite drumuri de legatura, desi profil 1+1 sa mearga la CA, mai ales daca au fost construite special pentru autostrada (ex. drum legatura nod Izvin - DN6 sau nod Nadlac - DN7). Si invers, daca se face centura Bacau, 19km de autostrada, asta nu justifica crearea unei directii speciale la Bacau sau Iasi pentru autostrazi, putand sa ramana in administrarea CNDNR, inclusiv pe durata constructiei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

Am si eu o propunere, e o chestie minora, dar la cate accidente au fost anul asta in Constanta pe A4 si A2 eu personal consider ca propunerea poate imbunatati siguranta pe autostrazi.

montarea acestor butoaie cu nisip in locurile de intrare/iesire pe/de pe bretele.


RaduC

^^^ Umplute cu apa, e mai buna la impact decat nisipul, care e prea rigid. Ma mir ca nu sunt instalate pe autostrazi si DN cu separatoare de sens.

ciprebbe

Inedit! Trecere de pietoni cu motive tradiţionale româneşti, pe străzile Clujului!
Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

myid

Excelenta idee Vancouver  :)

dorum

#5016
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20576846-chirurg-institutul-boli-cardiovasculare-din-timisoara-prins-flagrant-cand-primea-mita.htm

... la fel ca Oprescu... cand tara e bantuita de fantomele DNA el ia spaga...
... dobitocul asta, ca altfel nu ma duce mintea sa-l numesc, acum, cand tara freamata de emotie la gandul celor dusi aiurea in incendiu, asta cere 1000 pe care ii si primeste, iar a doua zi mai cere inca 5000... !!!! Ma BUCUR ca a fost saltat, e inimaginabil... putea ramane cu acei 1000 si o ducea bine mersi...dar lacomia e mare...

chiar si in parcare cred ca e OT, dar nu m-am putut abtine!!!

TibiV

Nu cred că este OT aici...
Până la urmă asta este ceea ce a scos în stradă zeci de mii de oameni...
Şpqga cerută pe faţă pentru a face ceea ce eşti angajat să faci.
Sau şpaga cerută pe faţă ca să NU faci ceea ce eşti plătit să faci...

Că eşti plătit bine sau mai puţin bine, asta este altă discuție. Pe care trebuie să o porţi cu angajatorul, nu cu cel ajuns în postura de victimă...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Este offtopic si in Parcare ce nu are, macar un pic, legatura cu infrastructura. :cheers:

horatiu.cosma


__dir

mda, se pare ca nu au inteles mesajul

cezar-mario2012

 Dacă salariul unui învățător acum este de 830 lei și o să mai ia 83 lei cu noua majorare și asta nu este bine, iar apoi spuneți că va cerut la scoală aia și aia...corupți de profesori.

Este oricum Off Topik...și ma enervez, cred că pe afara taxele și impozitele pe case, mașina , asigurările sunt mult mai mari, iar salariile bugetarilor sunt corelate cu cea ce fac și uite ha corupția este mai mica, dar nu inexistenta.

Ionut

Am sters o gramada de mesaje politice, va rog nu deviati pe teme politice nici macar aici in Parcare. Pentru discutii economice aveti thread dedicat. Multumesc!

adiarc

O știre , pt început pozitivă , care ar trebuii sa producă efecte si asupra infrastructurii

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Unda+verde+pentru+recuperarea+banilor+furati+de+la+stat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Dacă vreți să vă enervaţi, intraţi pe București-Ilfov, la Străpungerea Ciurel - A1... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)