News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

adiarc

#4875
cutter din pacate da....ai dreptate...iar exemplul autostrazilor este de manual....tragi tare acum ....rezultatele se vad in 10-15 ani...la fel pt toate domeniile cheie - invatamant , cercetare , agricultura , etc....insa pe langa faptul ca se prefera masuri cu impact pe termen scurt , este in interesul unei minoritati f.reduse sa avem cetateni needucati , bolnavi si saraci , ca sa calatoreasca cat mai putin in afara sa vada ce inseamna normalitatea....pastrand proportiile , acest mod de a face lucrurile este cat se poate de comunist....

altfel , multa lume e revoltata ca nu erau masuri minime , cum ar fii aspresoare sau senzori de fum....dar cum sa-i amplasezi cand inauntru se fumeaza la greu ?
eu sunt pt interzicerea totala  a fumatului...nu e normal sa avem fumat pasiv ( deci nu e valabila treaba cu - fac ce vreau cu sanatatea mea )

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

unul din motivele pt care acest lucru s-a petrecut este setea de bani,lacomia,,,altul este acel - las ca merge si asa ....intens promovat mai ales in structurile statului , prin pile si relatii - punem peste tot , indiferent de calificare - prietenu lu nu stiu care , nasu nu stiu cui , finu lu ala , etc

mai jos avem un - las ca merge si asa , pe DN 1 , in Selimbar ,intrarea in Sibiu , drum aflat in administrarea CNADNR.....aceste santuri au catre 10 ani....niciodata nu au fost curatate





inca putin si santurile dispar cu totul in boscheti





aici , santurile de beton dispar cu totul in balarii...acolo , dedesubt , peste sute de ani , arheologi vor stii si ei......ca meritocratia nu exista in structurile statului ( cu scuzele de rigoare pt profesionisti care inca mai exista pe alocuri )





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

@adiarc, cum ai reactiona daca s-ar interzice masinile diesel? e exact acelasi lucru. Sau alcoolul?

masuri minime erau:  burete ignifug, 3-4 iesiri de urgenta si pompier (sau macar paznic) cu extinctor langa acele artificii, care nu au fost deloc "din acelea de tort". Uitati-va pe youtube la filmari din alte concerte ale trupei. Mereu au aceleasi efecte. Nu sunt extraordinare, dar nici inofensive.


Si nu toate aspersoarele pornesc la fumul de tigara (daca ai ventilatie facuta cum trebuie)!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

#4878
pai simplu...mi-as lua pe benzina sau as merge cu bicicleta , scuterul , transp.in comun , etc...nu s-ar sfarsi lumea din asta( in orasele mari , accesul va fii oricum interzis in 10-15 ani - deja se intampla in Paris )

iar buretele a ars ca o torta ( nici vb de ceva ignifug - buretele sau tavanul din lemn), iar din iesirile pe care le mentionezi doar una era functionabila si aia doar partial

eu o sa inchei aici , pt ca nu e momentul pt o asemenea discutie , prin a spune ca sunt mai putin importante parerile personale...legea are prevederi clare care se regasesc doar intr-o mica masura in cluburile din toata tara....
explica-mi cum montezi aspresoare de apa si senzori de fum intr-o afumatoare ???
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bond

^exagerezi.... ce legătură au niște șanțuri necurățate cu faptul că (încă mor) copii pentru că un prost a aprins niște artificii într-un club?! pe care alți proști nu l-au izolat fonic ignifug pentru că "prea scump" ?
nici un stat din lume, oricât de organizat/"curat" ar fi nu poate preveni prostia umană, iar tendința asta de a simplifica/generaliza dând vina pe "corupție", "neimplicare" etc. e tipică pentru noi și o supapă de refulare prea comodă
de ce efectiv de pompieri/câți funcționari ar fi nevoie să verifice fiecare club, bar, șanț în fiecare zi?

accidentele se întâmplă de obicei în urma unei întregi serii de circumstanțe agravante... să vedem ce are de zis procuratura apropo de vinovății

dr4qul4

senzorii moderni sunt de fum si de temperatura! cantitatea de fum degajata de 100 de tigari este mult mai mica decat cantitatea de fum degajata de o singura artificie (se si simte imediat innecacios cand se aprinde o artificie intr-un spatiu inchis, unde deja se fumeaza).

Stiu ca nu era ignifug. tocmai asta am zis. Pana la sprinklere mai erau alte masuri de bun simt: extinctoare pregatite, iesiri de urgenta si burete ignifug.

Mai ales iesirile, din moment ce stii ca vei avea mai mult de 1 persoana pe m2!!! Clubul avea 325 m2 cu tot cu mese si scaune!

Patronii ar tb arestati. Sau macar acela care a dat declaratia pe propria raspundere cum ca au "doar 80 de locuri"!!!
Mai apoi tb vazut cine nu a controlat si cum s-a intervenit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#4881
Legea privind localurile publice trebuie schimbata complet.
Aspersoare, hidranti pe strada (stiti de cate ori au fost nevoiti pompierii sa faca naveta dupa apa ?... Hidrantii au disparut aproape complet, nu se mai fac sau daca se fac se fura...)
Iesiri de urgenta si spatiu liber in fata pentru evacuare si acces facil pentru pompieri & ambulante...
Pentru ca daca sunt 10 masini in fata, uneori parcate si pe doua randuri, s-a terminat cu interventia eficienta...

Quote from: cutter on November 01, 2015, 07:32:46 PM
Quote from: dr4qul4 on November 01, 2015, 04:29:29 PM
O alta pb a fost cea legata de iesire si de poarta principala blocata de masini parcate! Masini pe care o instanta suprema a hotarat ca nu pot fi ridicate!

Ca să fie clar, instanța a hotărît doar că reglementarea ridicării mașinilor trebuie făcută unitar la nivel național (prin Ordonanță/Lege) și nu de către fiecare localitate în parte prin Hotărîri de Consiliu Local. Atîta tot. De cînd s-a dat acea decizie era responsabilă urgentă a Guvernului să emită o OUG (sau HG, nu mi-e clar nivelul necesar de legiferare) care să reglementeze situația. Nu o fac pentru că cel puțin în București ar fi o măsură nepopulară sau cel puțin așa își închipuie ei.

http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_41039/Nicio-masina-parcata-neregulamentar-nu-mai-poate-fi-ridicata-momentan-Toate-hotararile-locale-care-dispun-astfel-de-masuri-lovite-de-nulitate.html
Quote
    Decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie nr. 9/2015 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 526 din 15 iulie 2015 si devine obligatorie de la data publicarii.
   Prin acest document, Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) stabileste ca procedura de ridicare a vehiculelor stationate/oprite neregulamentar pe partea carosabila nu poate fi reglementata prin hotarari ale consiliilor locale.
    Judecatorii ICCJ explica, in motivarea deciziei, ca autoritatile administratiei publice locale nu au competenta de reglementare in ceea ce priveste procedura de urmat in cazul autovehiculelor parcate neregulamentar si ca aceasta chestiune poate fi reglementata numai de Guvern.
    "Ridicarea vehiculelor stationate/oprite neregulamentar pe partea carosabila, ca masura tehnico-administrativa, accesorie unei fapte sanctionate contraventional referitoare la nerespectarea regulilor de circulatie pe drumurile publice, inteleasa ca masura de restabilire a ordinii publice, apartine unei competente partajate a autoritatilor administratiei publice locale, ceea ce presupune ca atributiile de reglementare apartin autoritatilor administratiei publice centrale (Guvern), iar cele de executare, in concret, a masurii, autoritatii administratiei publice locale", se arata in decizia ICCJ nr. 9/2015.
    Potrivit documentului, "(...) autoritatea administrativa publica locala nu a fost abilitata de legiuitor de a reglementa o procedura efectiva pentru punerea in aplicare a masurii tehnico-administrative privind ridicarea si depozitarea in locuri special amenajate a vehiculelor stationate/oprite neregulamentar pe partea carosabila. Cu atat mai mult, autoritatile administratiei publice locale nu pot reglementa sanctiuni complementare".
    Inalta Curte mai precizeaza in decizia publicata miercuri ca toate hotararile consiliilor locale prin care sunt stabilite proceduri de ridicare a masinilor parcate neregulamentar sunt lovite de nulitate, din moment ce actele administrative respective sunt emise in afara competentelor pe care le au autoritatile administratiilor publice locale.
Masinile parcate neregulamentar nu pot fi momentan ridicate pentru ca lipsesc reglementarile care sa permita acest lucru
   Odata cu decizia ICCJ nr. 9/2015, care devine obligatorie si trebuie aplicata din momentul publicarii in Monitorul Oficial, autovehiculele parcate neregulamentar nu mai pot fi ridicate de pe carosabil de catre autoritatile locale deoarece nu mai exista cadrul legal care sa permita o asemenea masura.
    Desi Codul rutier contine precizari referitoare la posibilitatea de a ridica masinile parcate neregulamentar, acestea nu sunt detaliate si explicitate printr-un regulament, asa cum impune legislatia.

Mai exact, in OUG nr. 195/2002 privind Codul rutier se mentioneaza:

Art. 64. - (1) Politia rutiera poate dispune ridicarea vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila. Ridicarea si depozitarea vehiculelor in locuri special amenajate se realizeaza de catre administratiile publice locale sau de catre administratorul drumului public, dupa caz.

Art. 97. - (1) In cazurile prevazute in prezenta ordonanta de urgenta, politistul rutier dispune si una din urmatoarele masuri tehnico-administrative: [...]
d) ridicarea vehiculelor stationate neregulamentar. [...]
(6) Procedura aplicarii masurilor tehnico-administrative se stabileste prin regulament."


Regulamentul la care se face referire in Codul rutier nu exista momentan, astfel ca, lipsind o baza legala, primariile nu au dreptul sa ridice autovehiculele oprite sau stationate neregulamentar pe partea carosabila.


Deci mingea este in curtea Guvernului din iulie...
Pariem ca acolo si ramane ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Vrei sa spui ca mingea e in curtea MAI. Ei tb sa vina cu propunerea legislativa.
Dar de Oprea nu se poate atinge nici Johanis, nici Blaga, nici Dragnea; iar Ponta nici atat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

silviu321

Cred ca in cazul actualei tragedii nu se poate invoca prostia ci mai degraba o ticalosie criminala, atat a patronilor cat si a autoritatilor. Nu pot crede ca un club frecventat saptamanal de  sute de oameni, poate trece neobservat de catre autoritati, ca nu se cunosc toate problemele.( Eu nu pot vinde o paine inr-un magazin satesc fara a avea toate avizele).

In ultimele zile am evaluat putin dpdv al sigurantei locurile pe care le frecventez si m-am ingrozit. Pur si simplu sunt cluburi( unele chiar la subsol) in care in cazul unui incendiu/ cutremur nu amabsolut nici o sansa.

Cred ca cel mai regretabil lucru ar fi sa lasam ca moartea acestor oameni sa fie in zadar si sa continuam in acelasi stil. Aceasta tragedie ar trebui sa fie un puynct de resetare a intregii societati romanesti, nu a autoritatilor ci a fiecarui cetatean. Sa constientiZam ca astfel nu se mai poate sau cel putin nu mai poate fi acceptat. In mod simbolic toti suntem complici la astfel de tragedii: -inchidem ochii si frecventam locatii dubioase dpdv al securitatii; -acceptam abateri de la proiectul tehnic  in momentul executiei, pe principiul ca stim cum e mai bine si mai ieftin; -suntam anumite legi , pe principiul ca oricum statul e ticalos, -inchidem ochii la diverse ilegalitati, pe principiul atata timp cat nu sunt afectat direct.. etc, etc , etc
Problema noastra nu sunt politicienii corupti sau autoritatile incompetente  ci problema societatii romane sunt chiar oamenii care o alcatuiesc, adica noi toti. Trasaturile definitorii ale unei societati , din pacate , nu sunt date de elite ci sunt o medie a trasaturilor  maselor.
Daca ne uitam putin la cele mai urmarile/ apreciate emisiuni Tv de la noi,  Maruta, Capatos, Acces direct, las fierbinti si mai sstiu eu ce,  putem sa ne facem o imagine asupra dezastrului moral/valoric  in care se complace societatea romaneasca.
Haideti sa fim schimbarea pe care ne-o dorim.

AFC

Lumina pentru EI. Dumnezeu sa aiba grija de sufletele lor.

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


TibiV

#4887
http://m.mediafax.ro/externe/cronologie-cele-mai-grave-incendii-produse-in-cluburi-de-noapte-din-lume-in-ultimii-75-de-ani-14869558

Quote
noiembrie 1942: Cel mai grav incendiu dintr-un club de noapte din istoria SUA a ucis 492 de persoane la clubul Cocoanut Grove din Boston. Tragedia de la unul dintre cele mai populare cluburi din Boston a condus la adoptarea unor noi reglementări în domeniu, precum sistemele de stropire antiincendiu şi ieşiri accesibile

Dacă alţii au învătat ce şi cum de aproape 75 de ani, de ce trebuie sa ne convingem pe propria piele că trebuie să existe nişte reguli ?!..
Dacă în aviaţie fiecare ţară ar aştepta propriul accident de acelaşi fel, am avea câteva avioane prabuşite săptămânal... :(

PS
În 1942 (şi încă vreo trei decenii după...)  în America se fuma la greu, dar aspersoarele s-au introdus...
Stiti filmele lui Bogart ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

CONDOLEANTE familiilor greu incercate de aceasta tragedie!!!
PACAT pentru tinerii stinsi intr-un spatiu unde au venit sa se distreze!!!
MULT SUCCES doctorilor in incercarea de a salva cat mai multe vieti din randul ranitilor!!!
MULTA putere de refacere MINTALA celor care arunca cu noroi si vorbe goale inspre pasionatii de ROCK!!!
SI NU IN ULTIMUL RAND, o pata urata asupra BOR, care n-a catadicsit sa ofere "alinare" celor greu incercati....

.... ultimele 2 seri au fost mult prea triste...



ODIHNEASCA-SE IN PACE, INTR-O LUME MAI BUNA, PLINA DE INGERI!!!


horatiu.cosma

Pana maine inclusiv e doliu national. Cred ca putem sa cautam vinovatii de marti incolo. Pana atunci, am putea medita la cele intamplate, zisa o rugaciune, aprinsa o lumanare. Dumnezeu sa ii odihneasca pe cei trecuti in nefiinta, condoleante familiilor indurerate, si multa putere celor care se zbat intre viata si moarte. Nu in ultimul rand, mii de multumiri pentru doctorii care se lupta in mod voluntar pentru salvarea supravietuitorilor, pentru cei care doneaza sange si piele si pentru toti cei care sunt solidari cu aceasta situatie.