News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: TibiV on October 22, 2015, 12:08:15 AM
OK, dacă Digi ştie că am aderat la UE în 2000... :D

Mie cel mai tare mi se pare comentariul lui Goga, care crede ca Ungaria are 4000 km de autostrada... Macar daca tot vrea sa fie un Snowden al CNADNR-ului care acuza de hotie si incompetenta, ar putea sa incerce sa nu fie hot si incompetent...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

stangabriel

#4816

horatiu.cosma

Chiar ca e foarte alunecos domnul Neaga. UE a schimbat regulile, constructorul a facut o lucrare de proasta calitate, defecte ascunse, nu aveam de unde sti, la noi SF-ul PiSi a fost doar o luna,  viaductul de la Gilau e la CAB, noi nu putem face nimic, oferte neconforme etc etc etc. Rezumatul de final al lui Victor Cozmei e foarte clar si succint. In 3 ani, astea sunt rezultatele. Tragem linie, asta e, atata am facut sau nu am facut. Prin Germania si Japonia unii isi dau demisia pentru mult mai putin, dar na, la noi se merge inainte cu mandrie.

dr4qul4

Eu unul nu vreau ca Neaga sa-si dea demisia. Sau ministrul transporturilor!!!

Ce rost are sa fie schimbati acum?  Sa pierdem iar 6 luni pana "analizeaza" cel nou situatia? Peste 1 an avem alegeri. Nimeni nu poate face minuni intr-un singur an, mai ales electoral.

Mai bine sa asteptam majoritatea parlamentara de anul viitor si sa-i schimbe atunci. Poate ne alegem si noi cu o majoritate solida, ca sa avem macar 2-3 ani la rand in care sa se poata schimba ceva.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

nicolaem

speranta moare ultima.
observ la fiecare schimbare acea speranta in mai bine. pe ce baza nu stiu.
desi nu stim nimic de Matache asta. Ne-am bucurat ca am scapat de Rus, Fenechiu, Sova.....in general de toti.
se pare ca acel zvon de ieri a devenit certitudine. 1.6mld mutati de la transporturi la primariile locale. vor merge in investitii mici pt un an electoral.
ce sa speram? tocmai am aflat ca mai toate santierele neincepute au trecut pe POIM.

dr4qul4

Nu poti face minuni in cateva luni.

Cel putin nu intr-o tara democratica.

Eu zic sa asteptam "pachetul legislativ". Sper sa reintroduca acel coridor de expropriere +avize pt 70 m, ca sa nu fie nevoie de o noua HG pt fiecare stalp mutat, pom taiat sau alunecare de 3 pietre!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

qsv

#4821
Salut tuturor,
Scuze daca s-a mai discutat, dar eu nu pot sa trec peste faptul ca Inginerul, oricare a fost el la momentul respectiv (Consitrans (pe care dl. Neaga il lauda in interviu) sau CNADNR-DRDP) nu a oprit lucrarile in momentul cand a vazut ca nu se respecta proiectul. Exista totusi posibilitatea ca proiectul sa fi fost modificat printr-o dispozitie de santier si atunci raspunderea se intoarce (dar nu integral) la Antreprenor pentru ca a fost FIDIC galben. Daca cineva se gandeste ca Inginerul nu a vazut, asta e si mai grav, inseamna ca nu si-a facut treaba pentru care a fost platit...
Stiu care e situatia in consultanta, ca nu e asa de roz din cauza acelui criteriu "pretul cel mai scazut" prin care se castiga contractele, ceea ce poate conduce spre compromis...dar asta nu poate fi o scuza.
Totusi fiind o chestiune care poate afecta grav prestigiul Inginerului, sper sa aflam totusi cum s-au desfasurat lucrurile.

Oprirea lucrarilor la momentul respectiv, pana la remediere, scutea pe toata lumea de aceste probleme din prezent si de cele care vor veni ulterior.

nicolaem

#4822
minuni in cateva luni?
vorbim de un dezastru de cativa ani, nu luni. e o rotire de cadre, 99% din oamenii din minister sunt aceasi, ministrii sunt acolo sa ia doar decizii.
Daca ne tot gasim scuze cu "cateva luni" in veci nu o sa avansam pentru ca se pare ca orice ministru la MT abia rezista 1 an.
E vb de strategie. Acest Matache nou sau vechi are curajul sa iasa public sa spuna ca e dezamagit de rectificarea bugetara? A dat el impresia ca vrea sa impulsioneze ceva? Pur si simplu lucrurile merg din intertie acolo.

A venit vreodata cineva din MT sa zica, luam cosntructorul de mana, mergem cu el la Mediu si vedem de ce nu avem AC pt jumate din loturile in lucru?
Atata timp cat nimeni nu imi da impresia ca vrea sa rezolve problemele aparute, eu pot sa concluzionez ca acei bani de la CNADNR trebuiau economisiti pt a permite alte masuri sociale.

avem MasterPlan si degeaba momentan. Neaga zicea ieri in interviu ca nu a licitat SF pe A7 din cauza ca "avand 2 scenarii optimist si pesimist... bla bla"
Deci avem plan dar nu e clar scenariul. Mai penibil de atat....


marisRO

Prin rectificarea bugetară aprobată vineri de guvern, suma alocată investiţiilor a fost diminuată cu 3,15 miliarde lei, după ce, în primele opt luni, se cheltuiseră 15,13 miliarde în acest scop din suma totală alocată prin legea bugetului, de 47,36 miliarde lei. Ministrul finanţelor, Eugen Teodorovici, a explicat că s-au tăiat circa 2 miliarde lei de la Transporturi pentru că această autoritate nu a reuşit să facă lucrările publice.

Sursa: http://www.capital.ro/record-negativ-in-2015-cheltuielile-guvernului-cu-investitiile-publice-vor-atinge-minimul-ultimelor-10-ani.html

Bravo !!!! gasca de politruci  >:(

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

andrei@buc

#4826
citesc de ceva timp forumul si voiam sa fac cateva observatii referitoare la o discutie ce a avut loc acum ceva timp pe thread-ul de la A1. nu stiu daca aici e locul cel mai bun, o sa vad daca imi sterge Ionut comentariul :)

cutter sustinea faptul ca studiul de trafic realizat de CNADNR pe DN7 in vederea stabilirii valorilor de trafic prognozate pentru viitoarea Pitesti Sibiu vor fi denaturate de situatia traficului de pe valea oltului din aceasta perioada. si inclin sa ii dau dreptate

acum sunt doua abordari:
1. fiecare stie pe cineva care nu vine pe valea oltului pentru ca ... (completati voi), inclusiv eu stiu persoane care vin din sibiu la bucuresti prin brasov si stiu profesionisti care fac pitesti rm. valcea arad "pe partea cealalta", pe tg. jiu
2. putem sa o luam si noi in mod profesional si sa vedem care sunt drumurile punct la punct.

CNADNR are camere de luat vederi pe majoritatea drumurilor nationale, pe autostrazi, cam pe la toate "choke points"-urile din tara, ca sa prinda in principal masinile care circula fara a plati taxa de drum. dar toate informatiile astea se baga intr-o baza de date, undeva, pe niste server-e si pot fi accesate post-factum prin niste querries. acuma, ca o fi microsoft sql server sau cine stie ce alta implementare de la oracle, mySQL etc e irelevant. apoi datele se baga intr-un matlab cu un script gandit bine care sa scoata toate informatiile relevante.

evident, sunt cateva lucruri la care tre sa fii atent, cum ar fi:
1. cum depistezi, interpretezi si tratezi inconsistentele? (o masina in doua puncte in acelasi timp, trasee "ciudate" etc)
2. cum definesti si scoti outliers-ii din setul de date
3. cum gasesti masinile care fac trasee complicate datorita faptului ca fac distributie sau logistica
si probabil ca ar mai fi

apoi, depinde cum e implementata baza de date a cnadnr, cat de bine e scrisa, daca au respectat regulile in privinta organizarii, daca e documentata sau nu, cata redundanta exista, ce capabilitati au server-ele

acestea fiind spuse, putem sa facem niste supozitii simplificatoare si sa presupunem ca exista date de cel putin 3 ani (poate chiar mai mult) si ca implementarea nu este totusi sub orice critica, avem parte de un matlab mai nou si ca stim ce cautam. in acest caz putem sa aflam:

1. care este traficul "real" intre aproape orice 2 regiuni mai serioase din romania. in 5 minute. poate in 10. adica: traficul real intre iasi si oradea, intre bacau si brasov, intre constanta si arad, etc. repet, traficul real, nu supozitii de genul: dn1a este supra-aglomerat pentru ca intre bacau si ardeal e un pod nereparat sau valea oltului este evitata pentru ca este traficul infernal
2. care este evolutia traficului in timp: comparatii YOY, luni pline si luni goale, trafic de weekend, de zile libere, de zile ale saptamanii, de august, cand dacia inchide pentru tehnologizare, de septembrie cand incepe facultatea sau cand vin romanii din europa in vacanta in tara
3. cum se pot corela anumite valori neuzuale ale traficului intre ele? eventual cu alte evenimente. trenduri multilunare sau multianuale. poti sa faci presupuneri pe trend si sa gasesti problema inainte ca ea sa apara. poate ca la galati activitatea economica este in scadere si valorile medii zilnice luate pe ultimii 5 ani sa arate ca orasul se apropie in moarte clinica ( este doar un exemplu, n-am nimic personal cu galati sau cu orice alt oras ). poate ca in zona bacau-iasi apare un nou posibil pol de dezvoltare cu industrie usoara si valorile de trafic au un trend pozitiv
4. trafic de proximitate vs. trafic de tranzit. unde se opreste camionul din 2 in doua localitati vs. pe unde trece doar ca sa ajunga in alta parte? poate ca asta va oferi de exemplu un raspuns pentru comarnic brasov. de asemenea iti indica exact unde are sens economic sa faci noduri pentru accesul pe autostrada
5. comparatii intre categoriile de trafic: trafic greu vs. trafic usor, transport marfuri sau transport persoane, viteze medii comerciale (evident, aici scoti outliers-ii pentru timpi de repaus)

si pentru toate astea nu iti trebuie decat un baiat cat de cat priceput si o luna. de ce se mai fac in secolul nostru chestionare si sondaje in trafic atunci? cand poti afla aprope gratis toate aceste informatii, incepand cu ziua in care au fost montate aceste camere? este cel mai sigur mod cu putinta. si un script bine scris merge si pe 10 intrari in baza de date si pe 10 mld. de intrari la fel. il automatizezi apoi sa gaseasca corelatii si il lasi sa ruleze pe server. cand ceva neobisnuit are loc, iti trimite mail si iti spune: vezi ca sunt valori neuzuale langa cluj. s-a deschis cumva o fabrica de componente noua? sau au plecat cei de la nokia?

my 2 cents anyway

ultrasbz

#4827
Ar fi o chestie daca s-ar face public un API (Application Programming Interface, nu asociatia) pentru interogarea acestei baze de date, respectand cumva si confidentialitatea masinilor desigur, dar sunt vise...

stangabriel

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-20535051-proiect-lege-privind-caile-atac-atribuirea-contractelor-contestatiile-vor-putea-depuse-inainte-semnarea-contractelor-dupa-semnare.htm


Guvernul a aprobat miercuri printr-un proiect de lege noi reguli privind licitatiile pentru marile lucrari din bani publici sau fonduri europene. O noutate majora este ca o firma care contesta la Curtea de Apel rezultatul unei licitatii trebuie sa plateasca o cautiune de 2% din valoarea contractului. O alta noutate e posibilitatea ca o firma sa poata ataca rezultatul si dupa semnarea contractului. La fel de important: termenele de judecata in instanta sunt foarte stranse.

horatiu.cosma

Cand va intra in vigoare acest proiect de lege?