News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Si chiar si pe la Nadlac, in 4 ani sunt sanse sa nu avem tunelurile( plus vreo insolventa pe Sebes-Turda, si e clara treaba).

yetiman

Optimistilor....  :lol:

Acum la modul serios: Sunt probleme mari si pe A1 + A10 si pe A3. Foarte posibil sa nu se rezolve si sa se finalizeze in asa fel incat sa existe vreo legatura de la Cluj catre Ungaria complet pe autostrada inainte de 2020-2022.

Asa cum zicea si Horatiu - sunt tunelurile de la Meses (A3) si cele de pe A1 (Logoj-Deva). Plus pe A3 tronsoanele inca nelicitate.

Si, ca sa mai relaxam atmosfera, nici Ungaria nu progreseaza cu legatura pe autostrada spre Bors.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cricric


yetiman

Pai si M35 si M4 sunt doar la nivel declarativ.
Eu pana nu vad lucrari incepute, nu cred nimic.

Din cate tin eu minte postari mai vechi, ungurii declarau ca vor face in asa fel incat M35 sa fie gata deodata cu partea romaneasca. Ori cum cea din urma e in amanari si intarzieri permanente, nici ei nu cred ca au motive sa se grabeasca. Si asa, traficul pe M35 spre Debrecen este mult sub nivel de autostrada.
Iar la M4 (iar apelez la memorie, asa ca e posibil sa si gresesc) parca sunt ceva probleme legate de finantare (europeana sau nu). Dar nu stau sa caut acum, ca nu-mi permite timpul.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

#4729
M4 cred ca era pe fonduri UE, dar in urma unor probleme la licitatii(valori uriase pe kilometru), UE nu mai da banii, asa ca e blocata treaba. Oricum Oradea-Budapesta e foarte ok pe actualul DN, o largire la doua benzi, 2-3 centuri si e suficient.

cricric

Problema cu banii UE pentru M4 era pe bucata din jurul orasului Szolnok.
Iar despre cele doua tronsoane de autostrada dinspre Debrecen spre granita am mai vorbit aici. Nu mi-as face inca prea mari probleme, cel putin stiind cum procedeaza ungurii.

yetiman

^Eu m-as bucura primul sa lucreze ungurii in mod serios. Poate ii stimuleaza si pe ai nostri. Cat tam-tam s-a facut pe A1 care e mai rapid cu terminarea tronsonului pana la frontiera (noi sau ei).  :D
Si, in cele din urma, a fost in folosul nostru, ca s-au miscat binisor cu deschiderea Arad-Nadlac si a PCTF.
Sa avem atata mandrie, sa facem la fel si pe A3 si sa deschidem deodata macar Suplacu -Bors cu PCTF si Bors - Debrecen. Ca Suplacu - Mihaesti e poveste lunga.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Pacat de Suplacu-Mihaiesti... Ce de reportaje am avea din zona asta :).

stangabriel

Stati linistiti, CNADNR vegheaza in lanul de secara.

Conducerea CNADNR SA a solicitat în permanenţă unităţilor de implementare a proiectelor
finanţate din fonduri nerambursabile rapoarte cu privire la stadiul de realizare a contractelor pe
care le monitorizează/derulează acestea. În urma analizei acestora se pot identifica atât cauzele
unor eventuale întârzieri sau neconformităţi, cât şi măsurile ce trebuie adoptate pentru derularea
corespunzătoare a proiectelor. Concomitent cu acest demers, directorul general al CNADNR SA
a dispus efectuarea de către serviciul control a unei verificări la unităţile de implementare a
proiectelor privind modul de certificare şi efectuare a plăţilor pentru toate obiectivele finanţate
din fonduri nerambursabile.
"Acest control are ca scop identificarea unor eventuale întârzieri nejustificate în realizarea
proiectelor şi mai ales a măsurilor administrative ce se impun. Totodată se urmăreşte şi
identificarea unor eventuale plăţi nejustificate. De acest control vor fi vizate atât firmele de
construcţii, cât şi firmele de consultanţă. Conform planului de acţiuni adoptat în acest an,
compartimentele funcţionale ale companiei sunt obligate să comunice periodic stadiul de
îndeplinire al acestuia. " a declarat Narcis Neaga, Director General al CNADNR SA.

adiarc

Poate declanșează un control , astfel încât sa aflam si noi oficial ( neoficial presupunem si suntem aproape de adevăr ) , de ce se plătesc integral( 99,6 ), constructorii cu sute de neconformități , iar alții care chiar muncesc sunt plătiți cu încetinitorul

De fapt , la noi , cand vrei sa îngropi un lucru , mai trimiți pe cineva in control , mai faci o comisie si gata....i-ai pus cruce....in loc sa iei măsuri concrete , nu sa faci controale si sa emiți comunicate , doar pt un exercitiu de imagine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

"Cine face curăţenie de 152.000 euro în parcările şi toaletele de pe Autostrada Soarelui (A2)"

http://www.b365.ro/cine-face-curatenie-de-152-000-euro-in-parcarile-si-toaletele-de-pe-autostrada-soarelui-a2_238125.html

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

spy_flo

Domnul Fodor, traficantul de roșii :-)


TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Marte este la superofertă, 3 la preţ de 1...
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)