News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

pasadia

#4635
La naiba, este vorba despre o cariera. Aia o deschizi unde a pus natura materia prima, nu unde a pus CNADNR autostrada!

nicolaem

#4636
poti zice si asa, dar compania are 2 fabrici in zona. cum ar veni exista cerere si se extind. tot din presa locala mai stiu 2 investitii straine anul asta ( nu f mari cat sa ajunga in presa centrala) + o extindere la Kaufland. importante sunt locurile de munca nou create intr-o zona in care pana recent se auzea doar de disponibilziari si falimente.


LE:
Vad acum pe thredul de la A7 ca inceputul lucrarilor pare a fi departe. Ma scuzati dar trebuie sa ma racoresc cumva. A10 lot 1 si 2 dezinteres total. A3 inspre TgMures la fel.
Cu ce mama naibii am gresit fata de cei din MT de isi bat joc de noi? Nu pot zice ca nu au bani, de bine de rau contextul economic e ok. Nu mai reusesc sa inteleg DE CE refuza orice invetitie in infrastructura.
Daca te plimbi prin marile orase e plin de lucrari, primarii se chinuie care cum pot sa termine lucrari pe bugetul vechi al UE. Imi da impresia ca suntem sabotati cu buna stiinta si nu inteleg DE CE. Nu accept ideea de incompentanta chiar daca 'punctiform' exista. Imi pare o situatie generalizata chiar organizata de a bloca si intarzia orice santier.


nirolf

#4637
Un raspuns ar putea fi faptul ca autostrazile nu aduc voturi (pt cei aflati la guvernare mai ales). Sau mult prea putine comparativ cu panselutele pe care votantii le vad in fiecare zi. Suntem o tara cu o mobilitate scazuta, majoritatea romanilor nu circula pe autostrada decat ocazional. Si nici nu inteleg importanta autostrazilor pentru economie si in final pentru ei. Iar multi dintre cei mai destupati la munte iau si ei n deradere de multe ori imaugurari de loturi de 20-30 km, "ajutati" fiind si de o presa submediocra.

La fel ca la vot, politicienii cresc pensiile sau ajutoarele sociale pentru ca beneficiarii voteaza in proportie mai mare decat restul populatiei care sta pe facebook si stramba din nas ca nu are cu cine vota.

Este cumva vorba de cerere si oferta.

igorashu

Nu știu dacă interesează pe cineva subiectul:
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20443075-livetext-mega-scandalul-volkswagen-eticheta-made-germany-primeste-lovitura-dura-coreea-sud-incepe-propria-investigatie.htm

Quote
Seful Volkswagen SUA, Michael Horn, a recunoscut luni noaptea ca firma a trisat si a promis ca va lucra pentru a reface imaginea companiei germane

Quote
11 milioane de autoturisme au software-ul instalat, anunta Volkswagen intr-un comunicat oficial. Compania tine sa sublinieze ca programul nu influenteaza comportamentul masinii la drum, emisiile sau consumul acesteia.

stangabriel

#4639
Am tot citit.  Pana nu citesc partea tehnica, imi suna a poveste politico-economica. Ce am urmarit pana acum nu se leaga. Esp-ul e dezactivat? dino-ul era in sarcina? sau doar invartea rola? Difera enorm situatiile.

Ce emisii mai exact? ca CO2 il poti calcula din combustibilul consumat, aproximativ.

TibiV

Fiind vorba doar despre maşini cu motoare Diesel, cred că e vorba despre particule de carbon.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

#4641
Adica e vorba de filtru de particule nu? dar de ce atat mister. Sa explice. Aveti ideea cum se curata automat filtrul de particule? cu multa motorina care arde in filtru....aici o fi problema. Nu faci testul la regenerarea filtrului.

igorashu

QuoteThe Jetta exceeded the U.S. nitrogen-oxide emissions standard by 15 to 35 times, and the Passat by 5 to 20 times.
sursa

QuoteOther research suggests that VW programmed the vehicle to switch its EGR (Exhaust Gas Recirculation) valve between high and low states. When set to high EGR, the vehicles' NOx emissions would be significantly reduced, but total vehicle power would be lower and the car might not respond as quickly. Set to low EGR, and the car's performance would increase at the cost of much higher emissions. VW, in other words, was concerned that Americans would see its diesel technology as lacking power compared to traditional US gasoline vehicles, and wouldn't be as interested in buying the cars.
sursa

Mai grav mi se pare asta:
QuoteVW made the admission only when the Environmental Protection Agency took the extraordinary action of threatening to withhold approval for the company's 2016 Volkswagen and Audi diesel models, according to letters sent to company officials by the E.P.A. and California regulators.
sursa

stangabriel

Da, discutia e complicata si de aceea nu prea se fac publice datele.   Dar totusi cred ca se face prea mare caz, daca e vorba numai de EGR.  Acesta valva eu o vad ca una de compromis. Hai sa o lasam asa.

igorashu

E vorba de principiu: dacă unul trișează și altul nu. (deși e posibil să fie și alți producători în aceeași situație)
Dacă sistemul de control a emisiilor forțează motorul să funcționeze la temperaturi mai mari asta se traduce prin fiabilitate redusă, costuri mai mari de întreținere sau costuri mai mari de fabricație pentru a păstra fiabilitatea la același nivel, etc.
Oricum erau perfect conștienți că ceea ce fac e ilegal.

stangabriel

Intrebarea este daca testele independente s-au facut in sarcina. Atunci normal ca Egr-ul e inchis si ies noxe mai mari. Indiferent de motor. Atat timp cat vw si-a recunoscut vina, desi putea sa o dreaga instant cu date tehnice, atunci e groasa treaba. Nu au vrut sa ne mai afume.

igorashu

Din scrisoarea asta înțeleg că testele s-au făcut atât pe dyno (FTP, US06, HWFET) cât și pe șosea.
QuoteCARB staff tested this vehicle on required certification cycles (FTP, US06 and HWFET) and over-the-road using a Portable Emission Measurement Systems (PEMS)

stangabriel

Ha , s-au trezit acum. In urma cu cativa ani foloseau benzina in exces pentru racirea amestecului si nu Egr-ul.  Probabil Vw a crezut ca nu intereseaza pe nimeni in Sua de emisii. Poate stiti miscarea anti eco , posesorii de diesel isi modifica motoarele sa faca cat mai mult fum negru. Adevarat, o locomotiva fara oxizi de azot.  O:-)


stangabriel

La scara mai mica asa a facut UMB la LOt 4. Am trecut prin Hunedoara si am vazut cata curatenie(demolare) s-a facut.  E un pas inainte.