News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Harry

#4620
dorel....



bld mamaia nord

akacrys

Acum pe EuropaFM la România în direct cu Moise Guran, o discuție interesanta despre cresterea salariilor vs dezvoltarea infrastructurii.  :)

alecu26

e destul de simplu. Mai ales in cazul pensiilor. Cresti pensiile nu construiesti autostrazi. Cresterea pensiilor se duce automat pe consum, pensionarul fiind bucuros ca-si mai poate cumpara un iaurt. Rezultatul...creste pretul....inflatie....erodare putere cumparare....si rezultat final zero.

Faceai autostrazi...in primul rand niste copii si nepoti ai respectivilor pensionari nu mai mureau pe DN-uri, plus întoarcerea banilor in economie prin tot felul de mecanisme, plus evidentele efecte ulterioare de dezvltare economica durabila, industriala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

akacrys

Ar fi interesante niște intervenții pertinente de la userii cu experienta de pe forum.

horatiu.cosma

Cred ca e destul de clar ca in perioada aceasta, e mai important sa investim in infrastructura decat in cresteri salariale, si doar prin simplul motiv ca europenii ne dau bani pentru infrastructura, dar pentru salarii nu prea. Provocarea e sa facem acest guvern sa se trezeasca la realitate.

alecu26

de la domnul Matache citire:

** Banii din supraacciza la carburanţi au fost folosiţi, la demararea lucrărilor pe tronsoanele de autostradă Suplacu de Barcău - Borş, Nădăşelu - Mihăeşti şi Mihăeşti - Gilău. Dar vedeţi că din 2007 nu vor mai veni bani din această sursă, supraacciza va fi eliminată.

Stati sa rad intai putin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Multa apa o sa treaca prin terasamentul lotului 3 Impregilio pana va fi gata A3.   din pacate in ambele situatii.

alecu26

Gata...am ras.

1. Gilau-Nadasel nu are avans...dar intradevar se poate sustine ca s-au finantat lucrarile din acciza....cel putin ca si cronologie.
2. Suplacu-Bors....nu are avans (sau are?). Oricum nu conteaza inca nu s-a miscat nimic acolo. Nu cred ca Corsam-Corviam a avut tupeu sa depuna vreo factura.
3. Nadasel-Mihaesti....probabil in 2-3 zile va incepe distractia la CAB care va dura vreo 6 luni minim. Deci ce bani s-au investit acolo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

N-ai inteles esenta....

"Nădăşelu - Mihăeşti şi Mihăeşti - Gilău"   
(pt necunoscatori un ochi pe maps sa vedeti "la ce distanta este Mihaesti-ul intre Gilau si Nadaselu")
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Eu de o vreme nu mai pun la socoteala greselile astea "gramaticale" ale politicienilor(Grapini), Cipri. Gilau-Nadasel are avans, Suplacu-Bors nu are.

CinX

Intrebare serioasa

Ma gandeam la o mini excursie in ultimul weekend din noiembrie.
Ce am gasit la pret relativ decent cu avionul din München, ori Alicante (pe care l-as combina cu Valencia), ori Atena. Ambele zboruri directe.

A fost careva din voi in zonele respective la sfarsit de noiembrie/inceput de decembrie?
Multam.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on September 21, 2015, 03:59:30 PM
Eu de o vreme nu mai pun la socoteala greselile astea "gramaticale" ale politicienilor(Grapini), Cipri. Gilau-Nadasel are avans, Suplacu-Bors nu are.

Nu are (nu a avut) nici Gilau-Nadaselu.
Ei au intrat in teren in iulie-august iar prima plata s-a facut in decembrie, conform sintezei lui NGC20.
Uite o discutie de saptamana trecuta exact pe tema asta pe topicul A3:

Quote from: TibiV on September 15, 2015, 08:21:48 PM
Quote from: teocharis on September 15, 2015, 03:19:01 PM
nu se acorda avans ptr proiectele finantate de la buget, iar constructorii stiu asta.

Vrei sa zici ca UMB nu a primit avans pe Gilau-Nadaselu ?!...
Are exact acelasi regim de finantare, adica de la buget.

Quote from: bridge on September 15, 2015, 08:34:39 PM
Nu a primit

Quote from: TibiV on September 15, 2015, 08:37:04 PM
Ai dreptate.
Se vede in lista de plati a lui NGC20...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Mersi, m-am exprimat eu gresit. Vroiam sa specific ca au mers totusi ceva bani de la acciza spre A3, adica acei 50 de milioane din decembrie, spre UMB.

NGC

^^^ Nu au mers niciunde, pentru ca nu este prevazut asa ceva.
Vedeti sau revedeti raspunsul de aici.

nicolaem

orice crestere salariala de tip " x % pe ramura" mi se pare profund gresita. Ok, presupunand ca sunt bani, solutia ar fi cresterea bugetului  acordat si crearea posibilitatii ca directorii/managerii regionali sau locali sa decida cine merita din subordinea lui sa fie recompensat.

Beneficiu direct al infrastructurii din zona Turda:
http://ziuadecj.realitatea.net/economie/o-companie-franceza-investeste-peste-8-milioane-de-euro-la-cluj--141250.html
Probabil toata lumea se asteapta ca zona sa devina "noul Sebes" din punct de vedere al investitiilor straine.