News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ultrasbz

Si eu as fi surprins daca ar accepta un astfel de interviu, dar cred ca ar merita macar incercat.

jalemare

''-În 2015 este pentru prima dată în istoria companiei când s-a scris, s-a aprobat, şi se pune în practică un plan de acţiune. Fiind o companie de stat, nu avea o direcţie clară, nu avea nişte obiective foarte clare. Începând din acest an...
(Reporter)-Există Master Planul de Transport...
-Nu. Avem planul de acţiune al aceste companii cu obiective foarte clare. Ce ne-am propus noi în acest an să facem din banii pe care îi avem.''
D'ale lu' Narcis, nu ne mai facem bine...



Sargon1806

Am dat un raspuns. In caz ca nu ajunge prea departe, il postez si aici :)

QuoteSa-mi fie cu iertare, dar gandirea asta seamana foarte mult cu cea a batranei din Obor care, fiind intrebata ce parere are despre cresterea pretului la benzina, a spus ca nu o intereseaza, ca ea oricum nu are masina. Sa mai stai sa-i spui ca painea pe care o mananca ea vine cu... masina? Neeee... ferice de cei saraci cu duhul, corect?

Ei bine, pentru cei care au dorinta de a merge dincolo de 1+1=2, hai sa vedem ce inseamna o tara cu autostrazi vs. o tara fara autostrazi. Sa intelegem ca autostrazile fac mai mult bine corporatiilor, da? Bun, pana aici nimic nou. Noua probabil nu ar trebui sa ne placa corporatiile, pentru ca sunt instrumente imperialiste, iar noi am invatat de la tovarasii conducatori ca imperialistii e dusmanii de tara si popor (agramatism intentionat). Ok, deci noi dorim raul corporatiilor. Vrem sa nu le fie bine, sa moara in chinuri sau sa plece in alte tari. Superb! Pana acum am realizat cu succes aceste deziderate. Nokia a plecat, Mercedes a ales Ungaria (ups, tara imperialista, de-aia cu autostrazi) si exemplele pot continua. Poate ar fi bine sa plece si Dacia in Maroc, ca tot au un picior si jumatate pus in Tanger. Nu e paguba mare, doar 4% din PIB si 11% din exporturi. Dar merita. Avem satisfactia ca le-am tras-o corporatistilor si imperialistilor imputiti.

Sa ne intelegem. Urasc corporatiile. Nu as lucra vreodata intr-un mediu corporatist. Dar chiar ne deranjeaza atat de tare locurile de munca, investitiile in comunitatea locala, taxele, etc.? Sigur ca partea leului si-o iau corporatiile. E si normal asa. Ele au avut curajul de a investi, de a-si asuma riscurile aferente. Dar ele sunt si vor ramane cei mai mari consumatori din economie. Si cei mai mari angajatori. Si asta fara sa mai discutam despre faptul ca simplul fapt de a construi autostrazi presupune o mobilizare a sectorului constructiilor, care apoi se propaga in toata economia.

Prin urmare, putem sa gandim lucrurile in perspectiva, sau putem sa ne pastram teama de imperialisti, pastrand in minte maxima absoluta a articolului de mai sus (extras): "Drumurile nu se aglomereaza pentru ca nu sunt autostrazi, ci pentru ca sunt prea multe masini." Nu stiu cum de nu m-am gandit la asta mai devreme...

horatiu.cosma

Nu o sa se posteze comentariul tau, fiindca desfintezi articolul(si pe buna dreptate faci acest lucru). Eu nu prea mai comentez astfel de articole, cineva cu o parere asa obtuza nu se poate intoarce la 180 de grade, adica la o opinie cat de cat pertinenta doar din cateva comentarii.

ArKE

#4476
Nu stiu daca s-a facut vreodata (sau daca este posibil sa se faca) vreo statistica pentru compararea directa a mortilor si ranitilor grav intre o autostrada si un DN intre punctele A si B, undeva in lumea asta. Poate ca o statistica ma va contrazice, insa eu sunt de parere ca traficul pe o autostrada e mult mai sigur...cel putin mie imi creeaza aceasta senzatie cand merg pe o autostrada. Si daca am dreptate, aceasta siguranta ar trebui sa fie de departe argumentul numarul unu in favoarea constructiei de autostrazi, trecand peste orice motivatie de ordin economic, politic, ideologic.... Desi de multe ori se intampla, in realitate costul unei vieti omenesti nu e cuantificabil in bani, si orice viata in plus salvata, face ca absolut orice investitie in infrastuctura sa devina profitabila, indiferent ce zic balantele economice.
Cat despre faza cu imperiasmul nu pot sa zic decat.... :madwife: medicamenteee!

user201

În sensul giratoriu de la Veștem, astăzi după amiază, un polițist dirija circulația, și cum am văzut câteva mașini cu numere de Italia, am început să le număr pe cele cu numere străine și am ajuns la 172 de mașini cu numere ce nu erau din RO până la Avrig. Nu am numărat și pe cele cu numere de Bulgaria. Pe sensul Brașov-Sibiu se circula bară la bară și foarte încet între sensul giratoriu menționat și ocolitoarea Avrigului. Câteva imagini:









Mă gândesc că numărul mare de mașini cu numere străine însemnă că s-a terminat perioada concediilor conaționalilor noștri plecați la muncă în străinătate. Oare cum ar fi arătat drumurile noastre în mod obișnuit, dacă acești conaționali ai noștri, printr-un miracol, nu ar fi plecați sau s-ar întoarce toți în țară?

Oricum drumuri bune tuturor celor care plecați acum în concedii, vă întoarceți sau plecați la muncă.


adiarc

http://www.zf.ro/eveniment/cand-romania-plange-dupa-infrastructura-investitiile-statului-au-ajuns-la-minimul-ultimilor-10-ani-14691397

asadar , investitiile au ajuns la minimul ultimilor 10 ani...intr-o tara care vb de recuperarea decalajelor fata de vest , dar si echilibrarea diferentelor majore intre regiunile tarii.......bravo lighioanelor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Da, adiarc, dar a crescut excedentul bugetar !
Care anul viitor va trece într-un deficit de groază...

Când avem bani nu facem infrastructură ca sa facem economii, când nu o să mai avem iar nu facem, că n-avem din ce... :(

Te citez "pe invers": sper că sunt vegetarieni la ce le doresc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

iulius

#4481
Quote
Oare cum ar fi arătat drumurile noastre în mod obișnuit, dacă acești conaționali ai noștri, printr-un miracol, nu ar fi plecați sau s-ar întoarce toți în țară?

^^^
ar fi sa adaugam minim 1,5-2 milioane de autovehicule la parcul auto din Ro si atunci sa vezi "frumusete de trafic"

Goldmund

#4482

TibiV

Fabulos !

La 17:10 este unul care isi verifica munca cu cateva gesturi simple, dar la fel de concentrat de parca lucra la naveta spatiala...
Iar QC-ul migalos de la 18:00 spre final... jos palaria !

De aia vor toti masini germane... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nicolaem

avand in vedere ca a cam trecut vremea GPSurilor dedicate, va intreb voi ce solutii folositi pe mobil?
Sunt "car holdere" de telefon pe toate gusturile si preturile, dar ce soft utilizati? Intreb mai mult pt o solutie offline, care poate fi folosita si afara (deci nu Waze sau Google)
Eu am luat Here Maps recent dar nu sunt foarte multumit de rutare.