News:

Video 13.06 CF M300 Cluj-Napoca-Aghireșu.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebba

Ieri seara in Nei Pori (Neoi Poroi), Grecia, inca se accepta plata cu cardul si asta chiar intr-un magazin micut.
Azi insa, la vama dintre Serbia si Ungaria, in Ungaria, n-au vrut sa accepte plata cu card cu toate ca POS-ul era bine-merci pe tejghea
Sailing away! S/Y Haimana


carutasul

Tronsonul ala s-a terminat deja, asteptam noi descoperiri pe cele de acum :)

SILVIUFG

Pai nu e vorba de Turdas dintre Simeria si Orastie? Astia vorbesc de descoperiri de acu 2-3 ani?


dr4qul4

QuotePotrivit prognozelor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), între Sinaia şi Comarnic circulă o  Medie Zilnică Anuală (MZA) de 24.725 de vehicule, din care 18.700 sunt autoturisme, 778 sunt microbuze, iar restul sunt diferite tipuri de camioane. Situaţia este similară între Sinaia şi Buşteni unde circulă 24.104 vehicule.

Daca s-ar ridica interdictia pentru camioane, oare ce s-ar intampla?

Bine, o asemenea masura, nici cu centuri la nivel de autostrada nu ar fi "inteleapta".  Dar ar putea fi insitituita o restrictie cum avem pe VO. Camioanele nu au voie in weekend si de sarbatori legale.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,


cricric



FRS


pasadia

Cred ca era mai simplu si mai comod daca il duceau prin Botosani si Harlau. Suceava - Botosani e reabilitat, Botosani - Targu Frumos mi-l aduc aminte ca fiind acceptabil.  :-[


cove_adrian

Salutare! Nu stiu daca este topicul/rubrica corecta unde sa pot intreba urmatoarele astfel incat imi cer scuze anticipat.

Intrebarea si nelamurirea mea ar fi urmatoarea:
Exista un normativ/lege/ordin care sa statueze cand se impune modernizarea unui drum de orice categorie, de la drum comunal, judetean, national secundar, national principal?
Adica daca se ajunge la un numar X sau maxim de autovehicule (acea MZA pe care o regasim in recensamintele de la CESTRIN) se poate extinde platforma drumului/capacitatea portanta?
Cu alte cuvinte cand s-ar impune urmatoarele:
1. un drum national cu 1 banda pe sens sa fie modernizat prin cresterea numarului de benzi
2. un drum national cu 1/2 benzi pe sens cand se impune a se construi o autostrada

Va multumesc!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

dan_c

#4169
Daca ai timp sa te documentezi.....

link: http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=293

exista un tabel format excel cu '' Listele cu reglementarile tehnice din domeniul rutier''

link: http://www.legex.ro/Ordin-45-1998-14637.aspx

ORDIN   Nr. 45 din 27 ianuarie 1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea, construirea si modernizarea drumurilor