News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nicolaem

Profilul noi propuneri:
Fifor şi-a început cariera în anul 1994, ca cercetător ştiinţific principal la Institutul de Cercetări socio-umane "C.S. Nicolăescu-Plopşor" din Craiova, unde a lucrat până în 2001.

În perioada 2001-2005 a condus Centrul judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale din judeţul Dolj, iar apoi, timp de patru ani, a fost manager al Muzeului Olteniei din Craiova.

În anul 2009, Fifor a fost numit secretar de stat în Ministerul Administraţiei şi Internelor (MAI) şi tot pe parcursul acelui an şi-a început un nou mandat la muzeu, unde a stat până în mai 2012, când s-a întors pe poziţia de secretar de stat la MAI (în guvernarea Victor Ponta), pe care a deţinut-o până la alegerile din decembrie.

Fifor are o licenţă în Filosofie, terminând în 1994 Facultatea de Litere şi Istorie a Universităţii Craiova, iar după un an a dobândit un master în literatura română. În anul 2003, Fifor a devenit doctor în antropologie socială, tot la Universitatea Craiova.

MNU

Ce tare... un filozof la transporturi.

horatiu.cosma

Filosof filosof, dar eu nu vad legatura dintre el si transporturile.

ciprebbe

^
Craiova - Pitesti si Craiova - Alexandria - Bucuresti   :lol: :lol: :lol:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Geniala propunere...un alt "specialist" in domeniu....ii vor trebuii luni bune , poate chiar un an , doar pt a se familiariza cu realitățile din domeniu...asta daca va rezista atat.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Eu tot sunt curios ce stie omul sa faca in domeniu, ca altfel e pus doar politic, si stim ca nu va avea viata lunga la minister in acest caz.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on June 21, 2015, 08:53:46 PM
Eu tot sunt curios ce stie omul sa faca in domeniu, ca altfel e pus doar politic, si stim ca nu va avea viata lunga la minister in acest caz.
Horatiu, doar nu crezi ca stie ceva ?!?!...
Evident ca e pus politic, ca doar nu pentru competenta lui in transporturi si infrastructura...
Si, sincer, nu ma intereseaza cat de scurta va fi viata lui la minister, ci cate belele poate sa faca in intervalul respectiv... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Sa avem odata MPGT-ul semnat.

nicolaem

Oare de ce isi bat asa tare noc de noi? Nu ma deranjeaza ca e numire politica, e normal sa fie asa da chiar nu gaseau unu in partid de care  macar sa  nu rada secretarii de stat ca nu intelege ce se discuta prin sedinte. Daca accepta asta spune multe si despre el.

TibiV

Corect.
Dar a acceptat. Regula este că nu se  anunță în mod oficial numirea decât după ce se vorbeste cu omul si ăla acceptă.
Aşa că... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Discutia de pe alt topic cu drumurile pe care le-a parcurs fiecare prin Romania ca sofer mi-a adus aminte de faptul ca mai demult vroiam sa caut vreun site similar cu "cliched highway" (disparut si acesta intre timp), un site pe care sa putem marca drumurile din Romania pe care le-a parcurs fiecare ca sofer. Din pacate n-am gasit un asemenea site si sa fac o lista mi-ar lua mult prea mult timp. Aveti voi vreo solutie mai simpla?

nicolaem

ca sa nu fim influentati de presa, am accesat site-ul personal al viitorului ministru :

http://www.fifor.ro/despre/biografie/

Spicuiesc din realizarile lui dupa ce a ajuns in ministerul de interne, deci extra culturale:

"am devenit secretar de stat pe problemele instituțiilor prefectului în MAI. O activitate extrem de complexă și de laborioasă. Am gestionat atunci tot ce ține de prefectură, permise și inmatriculări, pașapoarte, situații de urgentă și Rezervele statului. Au fost zile complicate și îmi aduc aminte și azi de problemele de la Ocnele Mari din Vâlcea, unde am coordonat prăbușirea controlată a plafonului fostei exploatări de sare"

"...De pe această poziție m-am luptat împreună cu doamna primar Lia Olguța Vasilescu pentru onorarea promisiunii electorale de scădere a gigacaloriei cu 10% pentru cetățenii Craiovei și am reușit."

nicolaem

#4107
pai domnul e metafizician la baza, deci in acceptiunea lui totul  e posibil. el insista ca se pricepe :

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20249033-mihai-fifor-nu-avut-pana-acum-discutie-oficiala-despre-numirea-ministerul-transporturilor.htm

"Eu cred ca am o experienta destul de bogata in administratie, fie ca discutam de administratia locala, fie ca discutam de administratia centrala, sunt un om care a lucrat in zona guvernamentala, dar haideti sa facem o discutie aplicata cand avem un motiv sa o facem", a declarat Fifor, la Senat.

Pe threadul de autostrazi se vb din nou de acel imprumut de 7mld pt infrastructura. cred ca va ramane doar in visele noastre. inca nu e an electoral si deja se propune devansarea reduceri TVA. e clar trendul.
Reluarea investitilor se va face doar dupa alegeri cand noul PM (indiferent de partid/alianta) e sigur ca are 4 ani in fata. pana atunci oricine ar fi (actualul sau vreun intermiar) va incerca doar sa isi maximizeze potentialul electoral.

alecu26

uite una mai tare...de ce nu avem drumuri in Romania...ca nu sunt o prioritate ONU....sau ce sa intelegem din acest survey?

http://www.cnadnr.ro/pagina.php?idg=294
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura