News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

igorashu

QuoteDe asemenea pe pereţii clădirilor se întâlnesc patru motive repetitive: alfabetizarea şi ştiinţa pentru
întregul popor, industrializarea generalizată, secera si ciocanul ce reprezentă simbolul universal al comunismului şi steaua socialistă în 5 colţuri.
sursa

SB76UFO

Careva de pe forum???
"Prostia este eternă și invincibilă"

mirceaVRo

#4007
Cred ca a doua si a patra sunt semne masonice(compasul in special) , celelalte comuniste  :)

TibiV

Ala nu este echer, este compas. Cu roata dintata de langa = industrializare !
Cartea cu torta = stiinta ilumineaza poporul.
Secera si ciocanul - simbol comunist.

La fel si steaua, care daca era color trebuia sa fie rosie. "Steau rosie"era una din cele mai raspandite denumiri comuniste pentru fabrici, cooperative si ce naiba mai vrei.
"Scanteia" este o stea mai mica... :D
Si daca tin bine minte din pozele mai vechi, chiar era o stea in varful Casei Scanteii...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hentz

Quote from: myid on June 09, 2015, 11:15:10 PM
Breaking News ! :) or not :( de la "sursa secreta"

Fara sa ne entuziasmam prea tare totusi..

O balastiera ce activeaza in Comarnic si Campina a primit o cerere de oferta pentru volume foarte mari fara transport si "franco" ( nush ce inseamna asta, asa am primit mesajul )

din ce am inteles s-a cerut oferta de pret pentru :
- nisip fin spalat ( peste 35.000 t ) - depaseste cu mult capacitatea lor
- pietris concasat ( 80.000 t/6 luni ) - aici cica s-ar descurca

si inca un balast ( nu a stiut sa imi spuna prea bine ori eu nu am inteles bine , dar ceva cu 4 sau 8 , clasa ? , diametru ? )

Acum intrebarea care se pune, vine de la asocierea celor 3 magnifici, sau ...

Totusi volumele sunt foarte mari pentru ei

PS : va rog sa cititi cu rezerve pentru ca nush daca au legatura una cu alta, insa asa am primit "raportul lunar", si cum nu am mai avut nici o noutate de vreo 6 luni, am zis ca e interesant

O seara placuta

Dupa exprimare ,pare ca ai vorbit cu un sofer sau cu un nene de la magazie    :)
Foarte probabil este vorba despre clauza INCOTERMS-Ex Works - Franco fabrică. Presupune obligații minime pentru vânzător care trebuie să pună marfa la dispoziția cumpărătorului la sediul său fără a răspunde de încarcarea mărfii în mijlocul de transport al cumpărătorului. Cumpărătorul suportă toate riscurile pe care le comportă preluarea mărfii și transportarea acestora la destinație.In fine ,mai poate fi si franco transporatator sau alte tipuri franco,dar nu cred ca este cazul.



alecu26

ar fi interesant de la cine s-a primit cererea. De la JV-ul in sine? din Romania, sau din franta, sau grecia sau austria? Sau de la unul din partenerii din JV?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

Ce mai rostogoleste Rus banii :))))
"Dintr-un meleon fac patru"

Ionut

^ La ce te referi cu Rus? Ce-a declarat?

cricric

Ca nu stiu cum rostogoleste banii si face mai multi din ei. Si ca Juncker face si mai multi. A explicat ca un baiat de scoala generala.

iuli

Singura explicație e că a vrut, probabil, să folosească termenul "rostogolirea datoriilor".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

laszlo.robert

#4015
In ori ce caz ma minunez sau mai degraba ingrozesc cind vad personajele care conduc si decid pentru noi:
Nu fac politica ,dar referitor la discutia ca constructia autostrazilor ar putea aduce acasa 1 milion de romani din strainatate mi se pare exagerata si modul de exprimare ,ca la usa cortului, a domnului Rus mi se pare la distante ani lumina fata de un minstru ce reprezinta tara si negociaza pe coridoarele europene ,citez :"chiar daca in strainatate un roman cistiga 1500 € ,ar prefera sa vina acasa si sa lucreze pentru jumatate sau chiar mai putin ,deoarece copiii lui devin golani si nevestele curve ".
Ps.nimeni nu a plecat din tara de placere si trebuiau sa faca ei ,care au condus tara de 25 de ani,ca forta de munca sa nu isi ia lumea in cap.M-am simtit orecum ofensat ,in 15 ani de cind locuiesc in Italia  ,am adus in medie 5-10000 € anual in tara si am contribuit cu mult mai mult la economia nationala decit milioanele care traiesc pe banii statului si DA vreau ca ,2-3 ori pe an cind vin in tara sa sa merg pe autostrada.
In afara de ambitiile sau antipatiile personale,vrea ca Rus sa-si termine treaba si sa avem un Masterplan functional pe masa, aprobata de CE.

marisRO

Nota de plată pentru autostrăzile construite după Revoluţie: 570 km au costat 14 miliarde de lei - un articol sinteza de Andreea

Sursa: http://www.zf.ro/eveniment/nota-de-plata-pentru-autostrazile-construite-dupa-revolutie-570-km-au-costat-14-miliarde-de-lei-14437472

nicolaem

m-am lamurit de ce intarzie platile si lucrarile la autostrazi in Romania.
Pentru ca forta de munca (3.5 milioane de romani) multi dintre el fierar betonisti , muncitori, etc lucreaza in strainatate si nevestele lor se fac curve in tara, iar copii golani. citat aproximativ de la ministrul Rus.

alecu26

tocmai ca asta ar fi solutia. Deschide 10-20-30 de santier de autostrazi, reabilitari, centuri ocolitoare si sa vezi cum vor creste salariilr. (Imobiliarele deja sunt pe crestere).

S-ar ajunge destul de usor la salarii din 2008 poate si crescute alea cu 10%. Atunci muncitorii calificati treceau cam toti de 1000 euro pe luna, si pentru ingineri salariile erau mult mai mari ca acum.

Dar când nu gasesti nimic de munca in tara, normal ca mergi afara pe 500 de euro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe