News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Marius

Eu nu cred ca numara vehiculele. Probabil probabil fac alte statistici, poate numara doar vehiculele care nu au drept de circulatie pe DN sau EU. Sau folosirea corecta a luminilor sau cine stie ce alte questii.
Pe un tronson cu 10000-15000 de masini in 8 ore, care ar fi acuratetea numararii? Dupa prima ora de numarare cred ca 10% din trafic "a scapat"  :D
Sunt curios carui institutii apartin aceste persoane, CNADNR, RAR sau vorba colegului anacronox "uzurpatori"  :)

TibiV

#3736
Quote from: MNU on April 21, 2015, 10:35:04 PM
O sa radeti... azi, in Germania, intre Luneburg si Gifhorn, pe B4, doua persoane intre doua varste (un barbat si o femeie), cu veste galbene, stateau langa o parcare din aceea mica pe scaune si urmareau traficul notand ceva pe niste caiete/board-uri. Nu stiu ce faceau exact, dar exact la recensamantul de trafic m-a dus gandul.

Comunicatul CNADNR spune că recensămîntul se face în toată UE.
Ar fi absurd ca în RO să fie luni-miercuri, in HU joi-sâmbătă samd...
Probabil ca recenzorii sunt simultan pe toate drumurile Uniunii.

PS Am găsit comunicatul.
Quote
Comunicat
17.04.2015
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România informează participanții la trafic că luni, 20 aprilie 2015, ora 8:00, va fi demarat recensământul traficului rutier care circulă pe teritoriul României, indiferent de țara în care sunt înmatriculate.

Acțiunea are loc ca urmare a recomandării Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite și se va desfășura în toate țările Uniunii Europene.

Înregistrările de trafic se desfășoară după un calendar prestabilit (conform Anexa), timp de zece zile, în diferite perioade ale anului, respectiv două zile în luna aprilie, două zile în luna mai, trei zile în luna august, o zi în luna octombrie și două zile în luna noiembrie.

Recensământul traficului rutier se va încheia în data de 14 noiembrie 2015, ora 20:00.

Efectuarea înregistrării circulației rutiere pe rețeaua de drumuri publice se va realiza printr-o metodă combinată, manual-automat. Această metodă prevede înregistrări automate, cu caracter permanent, folosind contori de trafic rutier și înregistrări manuale, pe formulare.
Pe întreaga rețea de drumuri publice vor fi înregistrate vehiculele în 3.350 posturi de recenzare, dincare 960 de posturi pe rețeaua de drumuri naționale și 2.390 posturi pe rețeaua de drumuri județene  și comunale.

Precizăm că înregistrarea circulației pe rețeaua de drumuri naționale va fi realizată de către CNADNR SA, prin unitățile sale din teritoriu, respectiv Direcțiile Regionale de Drumuri și Poduri.
Înregistrarea circulației pe rețeaua de drumuri județene și comunale se va efectua de către autoritățile locale, respectiv Consiliile Județene, cu coordonare tehnică și metodologică din partea CNADNR SA.
Colectarea electronică a datelor de trafic recenzate, de pe întreaga rețea de drumuri publice interurbane din România, se face de către CNADNR - CESTRIN, care le va prelucra și organiza statistic.

Menționăm că recenzarea traficului rutier se efectuează periodic, o data la cinci ani și are drept scop determinarea repartiției și evoluției în timp a traficului de vehicule de marfă și persoane pe rețeua  de drumuri publice interurbane din România și stabilirea gradului de solicitare din trafic a acesteia.
Astfel, vor fi monitorizate următoarele tipuri de vehicule: biciclete și motociclete, autoturisme, microbuze, autocamionete și autospeciale până la 3,5 tone, autocamioane și derivate cu două, trei și patru axe, autovehicule tip TIR, autobuze, tractoare, autocamioane cu remorcă și vehicule cu tracțiune animală.

CNADNR SA

Pare o treabă destul de serioasă si complicată...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


NordKapp

Îmbucurătoare veștile de pe A1, se pare că la vară trecem granița pe autostrada. :) dar eu stau și mă întreb, unde o să alimentez? Până acum băgăm benzină în Austria și îmi ajungea până în vamă la Nădlac, dar acum? Prima benzinărie pe traseul meu, fără să mă abat din drum, e abia în Coştei.

Danny550394

Quote from: NordKapp on April 23, 2015, 09:41:24 AM
Îmbucurătoare veștile de pe A1, se pare că la vară trecem granița pe autostrada. :) dar eu stau și mă întreb, unde o să alimentez? Până acum băgăm benzină în Austria și îmi ajungea până în vamă la Nădlac, dar acum? Prima benzinărie pe traseul meu, fără să mă abat din drum, e abia în Coştei.

Cobori la Arad Sud iar in sensul giratoriu de la breteaua de urcare spre Nadlac este un Gazprom. Eu de acolo alimentez.
https://www.google.ro/maps/place/Arad/@46.1265363,21.3167294,799m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4745984ba35c59c3:0xf70074a3e558491

NordKapp

Multumesc, bine de știut. :)

yetiman

 :D In Ungaria sunt destule benzinarii pe autostrada... Si e mai ieftin (deocamdata) decat in RO.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Stai, ideea era sa alimentezi si in tara. Chiar nu avem nicio benzinarie PE AUTOSTRADA intre Nadlac si Sibiu? :o Pe Pitesti-Bucuresti sunt benzinarii, la fel pe A2.

dr4qul4

Asa merg la noi lucrurile...incet si foart incet.

Sper sa puna semn ca cel care era la intrarea pe A2 cu pompa de benzina taiata.
Cred ca era unic in lume.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

IlisescuV

Quote from: Ionut on April 23, 2015, 11:31:44 AM
Stai, ideea era sa alimentezi si in tara. Chiar nu avem nicio benzinarie PE AUTOSTRADA intre Nadlac si Sibiu? :o Pe Pitesti-Bucuresti sunt benzinarii, la fel pe A2.

Pe Sibiu-Deva sigur nu, la fel si Arad-Timisoara.
La Sebes ar fi chiar in nodul de la Kronospan (iesirea sprea Alba) si am mai fi tot la Sebes pe sensul Deva-Sibiu la ultimul nod la iesire din Sebes, sunt doua: un MOL si inca ceva noname.
Dar benzinarii contruite special pentru autostrada sunt zero. Care sunt in noduri sau pe langa efectiv au fost acolo dinainte de autostrada.


horatiu.cosma

In ultima perioada observ ca sunt tot mai multe probleme legate de exproprieri si autorizatii de constructie(A10, centura Tg.Mures etc). As vrea sa intreb, cum ar trebui sa se desfasoare aceste etape diferit fata de ce se imtampla acum pentru a elimina toate intarzierile constructorilor si nemultumirile expropriatilor? E de vina CNADNR ca nu expropriaza la un cost corect, sunt de vina oamenii ca nu cunosc legea si ies in fata buldozerelor de pomana, e vina constructorilor ca intra pe teren prea repede? Cum se pot rezolva corect si rapid aceste probleme pentru a se continua executia lucrarilor? Mai devreme sau mai tarziu, pe terenurile respective se va construi, deci aceste intarzieri sunt doar niste intarzieri inutile...

ciprebbe

Atentie la B1TV de la ora 17.00 ( o sa vedeti de ce)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

Am si eu o nelămurire. Întâi o sa fac o comparație u mașina mea, am un Logan 1.6 MPI 90CP din 1996. Am făcut de Paște un drum București-Ruse-Albena-Agigea-București,  total 714, 4 km, consum 55.2 l, consum mediu 7.7 l/100, viteză medie 77.8 km/h.
  Pe porțiunea Bascov-Selimbar sunt 156km din autostrada în autostrada,  ca timp GPS-ul îmi da 2h21min. Calculul este facut la o viteza medie de circa 60km/h, presupun că consumul va fi undeva la 7l/100, deci cam 11 l, daca ar fi autostrada am avea 120km, viteza medie 110km/h, consumul ar creste la 8.5l/100, deci cam 10l, as economisi 1l (1, 35 €) si 1h 20min.
Întrebare de unde le dau celor de la Dacia 30 € economie de masina daca ar avea acum autostrada?

yetiman

Compari mere cu pere.
Nu este vorba de economia facuta DE o dacia logan pe acest drum.
Este vorba de economia facuta pentru fiecare masina noua, TRANSPORTATA de la fabrica catre Europa.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu