News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

Fagaras si drumurile lui de poveste
probabil de vina este CNADNR sau faptul ca toamna ploua si iarna este frig....in nici un caz nu sunt de vina ,cei de la primarie ( cu p mic, mic ,mic ),alesi probabil sa gaseasca scuze , nu sa rezolve problemele orasului

















momentan atat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Fagaras si Medias, orase infratite ?... Sau au acelasi primar ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

La sfarsitul anolor '70-inceputul anilor '80, sec. 20, Germania se confrunta cu o criza( de fapt mai multe crize, si economica) a transportului in comun. Tramvaiele erau demodate, atunci s-au desfiintat multi km de cale ferata, autobuzele mergeau mai mult goale, trenurile regionale si locale nu aratau deloc bine, etc..
Intre timp, comunele, orasele, regiunile cat si guvernele de aici au investit printr-un efort imens, colectiv sume mari in dezvoltarea si modernizarea transportului in comun.
Azi citesc o stire care din an in an este tot mai imbucuratoare:
in anul 2014 au circulat cu trenul si trenul suburban(S-Bahn-ul apartine de DB) peste 11 miliarde de calatori(unsprezece miliarde), iar cu mijloacele de transport in comun din  orase(tramvaie, autobuze, troleibuze, metrou, metrou usor) au circulat tot in 2014 circa (tot!)11,1 miliarde de calatori.  In fiecare an (de zece ani!)circula tot mai multi germani cu transportul in comun.
Asta nu inseamna ca soselele sunt goale, insa transportul in comun a ajutat ca tara sa nu intre in colaps.

Pun aici o poza din g.maps
www.google.de/maps/@44.422937,25.992054,3a,54.1y,164.21h,72.68t/data=!3m4!1e1!3m2!1sPl4J9M0-3rMMGl1ZCQG2eg!2e0

Poza de mai sus mi se pare ca reprezinta (nu atat lipsa finantarilor, cat) nepasarea totala a autoritatilor locale fata de transportul in comun(din capitala Romaniei). De CFR - SA nici nu mai aduc aminte.
Poate primarii locali actuali vor intelege ca nu mai e loc de pacalit si primit spaga si vor lasa locul la primarii care in sfarasit vor sa schimbe totul in binele comunitatii. Sa speram ca la fel va fi si pentru prefecti, ministrii si primul-ministru.



TibiV

Nu prea inteleg problema cu poza...
Felul jalnic in care arata statia de tramvai ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

M-am documentat in legatura cu obligativitatea cauciucurilor de iarna, si intr-adevar nu tine de o perioada a anului, ci doar de prezenta sau absenta zapezii/ poleiului pe carosabil. Amenzile sunt destul de mari, asa ca cine se gandeste sa schimbe in aceasta perioada cauciucurile, ar fi bine sa mai amane putin pana scapam de tot de iarna.

TibiV

Atunci când a apărut legea care introducea obligativitatea anvelopelor de iarnă, pe vremea ministrului Anca Boagiu, nişte deștepţi de jurnalişti au spus că obligaţia este valabilă de la 1 noiembrie la 31 martie...
FALS !
Singurul lucru adevărat este că LEGEA a intrat în vigoare pe 1 noiembrie...
În rest... Poate să fie si august, dacă te prinde o ninsoare pe Transfăgărăşan eşti obligat să ai pneuri de iarnă. Dacă nu ai, tragi pe dreapta si aştepţi să se topească.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sebba

hal de parcare, ieri, in Arad, chiar in "botul" primariei
din pacate, tilifonu meu nu e prea ingaduitor cu facutul de poze, n-a iesit prea bine si nu se vede numarul, dar era ceva cu AR xx DDD
dupa vreo 20 de minute tot acolo era parcat si - ca un facut - toti agentii de parcare erau prin alte zone, trebaluiau care cum...
nici urma de picior de politist

Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

O intrebare care ma framnta de vreun an incoace....si am tot uitat sa scriu....: unde a dispaerut Berceanu? e o liniste de mormant din directia lui. A incercat si Videanu sa se dea la fund dar nu a reusit decat parrial. La fel si Antonescu. In schimb berceanu pare ca dispaeut de pe fata pamntului. La fel ca mona musca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Dar ce framantari ai. :) Offtopic rau, mai ales ca sunt framantari politice pe care nu le discutam nici macar in Parcare.

@sebba: trebuia sa-l pui pe Parchez ca un bou.

danutzu_1069

 O:-)
@Alecu intreaba despre oameni politici nu despre politicile lor.
:D si totul e sa nu genereze discutii politice.

( :D poate mi-o iau de la Ionut ) O:-)

horatiu.cosma

Asa a fost si cu Sova, mai bine nu mai zicem nimic, ca ne taie elanul din fasa Ionut :).

danutzu_1069

Da, sta cu satârul... dupa colț

Ionut

Exact. :madwife:

Faptele politicienilor (in masura in care sunt ontopic) pot fi discutate, evident. Insa nu are rost sa facem discutii/declaratii politice, nu ajuta la nimic, doar inflameaza spiritele.

doryan93

#3644
Astra Asigurări va plăti CNADNR în perioada următoare suma de 95 milioane de lei, în baza executării unei poliţe, după ce marţi toate conturile asigurătorului au fost blocate în urma declanşării procedurii de executare silită prin înfiinţarea popririi asupra acestora.Astra trebuie să achite către CNADNR suma de 93,93 milioane de lei(cu titlu de garanţie) în baza unei poliţe emise în favoarea Romstrade, companie aflată în insolvenţă, pentru realizarea unui tronson de autostradă şi a sumei de 955.749 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată.
Sursa
"La inceputul acestei saptamani au fost purtate primele discutii cu executorul judecatoresc cu privire la propunerea de esalonare inaintata. Propunerea Astra a fost primita pozitiv de catre executor, urmand ca acesta sa revina cu un raspuns in urma consultarii cu reprezentantii CNADNR. Esalonarea propusa permite societatii sa-si continue activitatea, inclusiv efectuarea platilor de daune, fiind alocata pe o perioada ce asigura capacitatea de onorare a acestei obligatii, avand in vedere nivelul disponibilitatilor curente, precum si operatiunea de majorare a capitalului social in curs de desfasurare", se arata intr-un anunt al KPMG Advisory.
Sursa