News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Calin

Mie guvernantii mi-au dat impresia ca doreau sa construiasca niste tronsoane de autostrada in asa fel incat sa incerce sa "canalizeze" mare parte din traficul din Occident,Transilvania si Moldova spre Bucuresti si invers ( tind sa cred ca ar fi multi soferi disponibili sa aleaga sa mearga de la Bacau la Bucuresti doar pe autostrada via Brasov-decat pe drumul european via Buzau -e de vazut lungimea si timpul de parcurs pe fiecare varianta) exact pe un traseu de autostrada pe care ei ar urma sa-l construiasca intr-un parteneriat public privat -pe care ar urma sa se plateasca in plus o taxa ( pe langa rovinieta) si de pe urma careia acesti politicieni sa primeasca o mita babana.Si asta ma deranjeaza foarte tare.

cricric

Quote from: Calin on January 26, 2015, 10:11:25 PM
Mie guvernantii mi-au dat impresia ca doreau
Nu-i mai crede de fiecare data.

pasadia

Pe cine? Pe guvernanti sau pe Baiazid?  :p

Ma rog, urmarind SSC-urile straine (deh, asta romanesc e cam gol) am descoperit urmatoarea replica:

QuoteWrocław branch of GDDKiA just happens to be one of the most efficient. Tenders for "Wrocław" sections of S5 were also very fast compared to those that Poznań is responsible of.

GDDKiA e corespondentul polonez al CNADNR. Insa corespondentul mult mai eficient si mai capabil. Insa din acel mesaj inteleg ca beneficiaza si de alta organizare.
Sa inteleg oare ca exista o mica "competitie" intre Directiile Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP-urile) lor? Ca acestea sunt responsabile direct de implementarea planurilor locale de dezvoltare a infrastructurii?

Sincer consider acesta ca fiind un model superb de organizare. Teodorovici si al sau Minister al Finantelor Europene ar trebui sa plateasca pentru a copia organizarea GDDKiA in cadrul CNADNR (insemnand prin asta studierea modului lor de organizare, a procedurilor lor, eventuale vizite de studiu si schimburi de experiente, etc...). Si sunt convins ca o mica concurenta, si mai ales o mai mare paleta de responsabilitati acordate DRDP-urilor ar fi benefica - ar fi nevoie de mai multa lume calificata (nu am mai sta doar in 10-20 de oameni ce compun birourile din Bucuresti vizitate de cutter - bine, banuiesc ca el viziteaza mai multe AM POST - ci am avea vreo 50-60 de oameni in birorurile provinciale). Si avand mai multe persoane implicate poate ar fi mai usor sa separam pe cei care se pricep de neghina numita politic, am putea avea noroc sa dam si peste unii cu mandrie locala, dornici sa lupte cu adevarat pentru regiunile / orasele in care locuiesc, etc...

adiarc

Ai idee câți angajați are acea str.poloneza...?ca la noi CNADNR-ul , are 6000.....repet 6000!!!!!!!....iar pt anul acesta au bugetată angajarea a încă 500!!!!!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Nu stiu cat conteaza numarul de angajati. Poti sa ai 100 dar sa externalizezi atat de multe servicii incat sa dai de lucru la 10.000, sau poti sa ai 8000 si sa nu faci nimic comparativ cu o agentie care are 1000 de angajati.

Linkedin vad ca ii incadreaza la 1000-5000 de angajati, deci teoretic e mai mica decat CNADNR-ul nostru.

spy_flo

La o țară de 3 ori cat România și populație de 4 ori mai mare....

adiarc

nu e chiar asa , dar au 315.000 kmp , fata de aprox 240000 la noi si o polulatie dubla de aproape 40 de mil
oricum , iarasi suntem penibili
as asemana CNADNR-ul cu Directia de Finante Sibiu...acolo , anul trecut cand ma duceam sa-mi platesc unele impozite ( acum mi-am facut totul on-line ) , aveam 3 ghisee , in loc de unul si pe fiecare scria asa - 1.aici se emit dispozitii de plata 2.aici se emit chitante 3.aici se incaseaza chitante   :lolz:
din pacate si CNADNR-ul e o alta institutie in care cel putin jum din personal sunt angajati pe pile si relatii si scopul lor major e acela de a plimba hartii sau.....de a face pierdute unele ctr imp.- cum ar fii cel cu Bechtel   :)
asteptam managment privat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

este posibil ca cei 1000 de la ei sa fie doar in organizatia centrala, iar structura sa fie una descentralizata, astfel incat alte mii de oameni sa lucreze in organizatiile regionale, care ar putea avea personalitate juridica separata iar foarte multe servicii ar putea fi externalizate.
Este doar o speculatie, nu cunosc cum este organizata compania poloneza, dar tocmai pentru acest motiv nu pot sa fac comparatii cu CNADNR-ul nostru care include tot:
·  C.N.A.D.N.R. SA – Central ;

            ·  7 subunitati, fara personalitate juridica, denumite Directii Regionale de Drumuri si Poduri situate în : Bucuresti, Craiova, Iasi, Cluj, Timisoara, Constanta , Brasov ;

           ·  un Centru De Studii Tehnice, Rutiere si Informatice (CESTRIN). CESTRIN este organismul tehnic al C.N.A.D.RN.R. S.A. ;

           ·  45 de Sectii de Drumuri Nationale ;

           ·  318 districte.

Mai mult de jumatate din angajati sunt personal TESA, printre care gasim contabili si chiar casieri (cred ca si aia de la statiile de taxare de la poduri tot ai CNADNR-ului sunt).
vestea buna este ca si CNADNR-ul nostru a inceput sa angajeze Ingineri special pentru autostrazi:

http://www.drdpcluj.ro/anunt_concurs26012015.pdf
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

sunt de acord cu ce spunea Pasadia si anume mai multa putere pt dir regionale
de ex la Cj , am mai spus acest lucru , Dir respectiva intretine mult mai bine A3 ( am vazut parapeti schimbati a doua zii dupa ce au fost sifonati ) , in timp ce la centura Sb , care apartine de Brasov , intretinerea este execrabila - le-au trebuie ani sa schimbe niste parapeti , inlocuire facuta oricum f.f prost , pt ca unii nu mai au stalpii de sustinere.In plus de ani de zile nu s-au mai curatat santurile , iar parapetii si acei ochii de pisica sunt f murdari ....si ncesita o spalare cu o masina din aceea cum am vazut o sg data in viata in Romania
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

Apropo de CNADNR, de miscatul hartiilor de colo-colo, de pilosi si ageamii din sistem, cand mi-a cazut in fata ochilor  napraznicul titlu: ",,Ciotul" de 6,5 km de la intrarea pe autostrada Bucureşti - Ploieşti nu e gata nici în 2015, deşi lucrările au început acum trei ani..."
www.zf.ro/eveniment/ciotul-de-6-5-km-de-la-intrarea-pe-autostrada-bucuresti-ploiesti-nu-e-gata-nici-in-2015-desi-lucrarile-au-inceput-acum-trei-ani-13787106
si un alt titlu, tot la fel de ireal, de suprarealist:"Cât ne costă răspunsul la întrebarea "Avem nevoie de benzinării pe autostrăzile deschise în ultimii trei ani?""
http://www.zf.ro/zf-24/cat-ne-costa-raspunsul-la-intrebarea-avem-nevoie-de-benzinarii-pe-autostrazile-deschise-in-ultimii-trei-ani-13783012

Am citit articolele respective  sigur fiind ca acei oameni de la CNADNR nu au nimic de facut, si nimeni nu-i intreaba vreodata pe ce cheltuiesc ei sume imense...(nu-i lasati in pace! Cereti mereu responsabilitate pentru fiecare act de-al lor, pentru fiecare ban aruncat pe fereastra!)

Probabil ca exista unii de la CNADNR care isi imagineaza cum este ca A3 pe trei benzi/sens sa se opreasca la un moment dat direct in "drumul lui Pandele"(dupa mintea si asemanarea acelui primar!), un drum de provincie serpuind pe camp(!)(dar circulat de bucuresteni , de Mittelklasse...), de multe ori plin de masini in rush hour si care ar produce un fiasco total traficului din Romania daca A3 s-ar opri acolo, fie si pentru cativa ani.... Mai bine lasam totul de paragina, dar sa nu continuam! - e deviza.

Alta tema
Acum, si noi ne intrebam daca chiar avem nevoie de  sutele de parcari pentru camionagii, daca avem nevoie de benzinarii normale, daca dorim restaurante, magazine si moteluri pe autostrazile construite in ultimii ani. Suntem de rasul lumii daca ramanem asa, in asa hal(stiu cate "dislike" voi primi, tocmai pentru ca nu-mi pasa, iar politica corecta nu-i pentru mine), iar baietii "din sistem"se intreaba(pe bani!) daca avem nevoie de parcari...Ori nu sunt normali, ori ne cred mai idio.., mai afoni decat ei. Iar eu ii consider pe cei de pe acest forum  ca nu sunt asa...

Priviti cum arata aceste "cioturi", aceste simulacre de autostrada:
www.google.de/maps/@44.700172,25.2279,3a,75y,117.11h,94.76t/data=!3m4!1e1!3m2!1sJrGi_tovzQAkuXKA1Bkxfw!2e0
unde s.a mai vazut tratata o "iesire" de pe o autostrada din UE care sa produca atata nesiguranta, cu atata inconstienta?
www.google.de/maps/@44.700151,25.228267,3a,76.3y,100.67h,85.86t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRgtAiJjpBApsz4nBCiQTLw!2e0
ce poate fi cu acel semn (dreapta/stanga)care e un pericol major pentru circulatie?
www.google.de/maps/@44.700143,25.22839,3a,76.2y,228.75h,76.86t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgOExRc5EFtfKE5zETsmIrQ!2e0
ce este cu acest drum agricol care "iese" practic in A1??
Nu-i lasati sa doarma, acesti amatori care lucreaza la CNADNR pun viata a milioane de oameni in pericol.

dr4qul4

exagerezi. Dai ca exemplu o autostrada facuta dupa standardele de acum 40 de ani.

NU intra nimeni din acel drum agricol pe autostrada, poate cel mult sa ajunga la benzinarie.

Nu vad cum pune in pericol siguranta circulatiei acea intrare in benzinarie, care are o banda de decelerare chiar mai lata decat standardul actual.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

dr4qul4,
presupun ca nu stii care era standardul unei autostrazi construite in Germania, Franta sau Jugoslavia acum 40 de ani.
Acel drum agricol e acolo, fara semne de circulatie(!), fara sa fie blocat pentru autostrada...E vorba doar de lehamitea si nepasarea  autoritatilor in privinta sigurantei tale...Tu poti sa le iei apararea, sunt obisnuit cu asta.
O intrare intr-o benzinarie este si ea standard, in toata Europa, si arata cam asa:
www.google.de/maps/@47.510947,18.732956,3a,90y,109.34h,70.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1s9IFBvusCM3YnFkELWEkl3Q!2e0
e o chestie simpla, dar eficienta.

dr4qul4

Ai idee cate accidente au fost in acel loc de cand e benzinaria acolo? Pana la urma asta inseamna siguranta circulatiei.
Poate sa arate cum vrei tu in Europa, la noi arata asa cum arata si nu cred ca s-ar fi suparat nimeni daca am fi avut 1000 de km facuti inainte de 90, care sa arate exact ca aici.
Este doar o problema minora, care nu deranjeaza pe nimeni si pentru care nu merita sa ne batem capul.

Asa ceva ar putea fi considerat inacceptabil pe o autostrada noua, dar tinand cont ca vorbim de Bucuresti-Pitesti, tu ce ai vrea sa facem acum? Sa daramam toate benzinariile, motelurile si nodurile si sa refacem totul  doar pentru ca nu mai respecta standardele? Daca ar fi sa facem asa cum spui tu, atunci hai sa daramam toate pasajele peste autostrazi pentru ca au pila mediana si pot exista prosti care sa se infiga in ea.

Cred ca daca vei cauta destul de bine, vei gasi "mici neajunsuri" chiar si pe autostrazile vechi din Germania.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iulius

pun aici si aceasta stire

http://stirileprotv.ro/video/tunelul-de-14km-care-ar-trebui-sa-rezolve-o-zona-neagra-de-trafic-a-capitalei-marile-necunoscute-ale-unui-proiect-scump/61627138

"Constructia ar trebui sa inlocuiasca drumul expres prevazut deja intr-un plan urbanistic, blocat insa in momentul de fata de contestatiile celor care ar trebui expropriati."
am ramas in urma cu lucrarile din capitala...

Goldmund

Va dati seama ce primar are orasul Bucuresti?
S-a jucat pe harta orasului cu tot felul de carioca colorata, a trasat tot felul de autostrazi suspendate(pentru care a tot zis ca " de maine incepe lucrul la ele"! - odata chiar ma crezut, prostul de mine, cu un creier spalat de germani), dupa care  acea autostrada suspendata a bagat-o in pamant(tunel sub Herastrau!!), in cele din urma dupa cum era de asteptat de mult timp, spunand ca nu are bani...Acum aduce in discutie un tunel lung de 14 km, la o adancime de 16-18m, pe doua benzi/sens si care va costa probabil cat bugetul capitalei pe zeci de ani...(tot cu chinezii? - cacofonie acceptata)
In loc sa faca ceea ce ar fi facut de mult oricare primar normal:
largirea si modernizarea (cu adevarat)a intrarii din A1 in Militari si sa discute cu CNADNR pentru modernizarea totala, radicala a DNCB(100% cu ajutorul UE, facuta de firme care au mai facut asa ceva in Occident). Daca aceste doua proiecte vor fi facute dupa premisa "lucrului bine facut", eu presupun ca Bucurestiul nu va mai avea nevoie nici de urmatoarea gaura neagra la bugetul statului, de A0, si nici nu o sa mai vorbim de autostrada cu aripi.(care tocmai de aceea e "nevoie" de ea, pentru ca Bucuresti nu are o centura-autostrada!! La fel si acum, e nevoie de altceva pentru ca orasul asta nu are un DNCB-autostrada - vom avea nevoie de mai multe intrari/iesiri, aiurea daca nu avem mai intai ce ne trebuie! - voila!