News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Calin

Un loc interesant pe care am dorit sa-l vad a fost ...iesirea Crisului Repede din Tara,la Cheresig-Oradea.

Calin


Calin

Ca tot vorbeati de masini......va prezint si Taraboanta mea.....ascunsa sub zapada , in fata blocului la Targoviste.....Ghici ghicitoarea mea....Oare ce o fi  ? :))

Calin


Calin

Quote from: erw78ar on January 20, 2015, 11:03:56 PM
Eu sint de parere ca uni producatori din europa exageraza la preturi in special WW si Skoda! Eu prefer masinile japoneze sint mult peste cele europene ,si raport pret calitate !Momentan conduc un Honda Acord din 2010 diesel 180 cai ,e mult peste Passat si intretinerea e mult mai ieftina!
Asa deci ! >:( >:(      :lol:

Calin

Quote from: BoGDaN on January 21, 2015, 08:47:56 AM
LOL unde ai vazut tu intretinere mai ieftina la Honda?! Pe langa faptul ca Accord are motorul de 2.2  i-ctdi de unde rezulta asigurari si impozite mai mari. Toyota fabrica majoritatea modelelor (pentru Europa) in Europa si Turcia. Nissan are o valoare de revanzare oribila, iar Mazda are o intretinere exagerat de scumpa fata de ce ofera.
Daca merg in Germania sau in general vestul Europei in majoritate covarsitoare vad masini nemtesti. Dupa parerea mea (si stiu ca unii nu vor fi de acord) nemtii sunt liderii mondiali in constructia masinilor.
Skoda Octavia III este peste Passat modelul B7 datorita conceptiei mai noi si al unui raport pret/calitate bun. Insa noul Passat este zic eu aproape de Premium Class, am condus unul. Eu prefer in continuare masinile europene in special cele germane si nu sunt ingust la minte cand spun asta (noi romanii suntem gica-contra in orice, am vazut mandria unor posesori de masini asiatice vs cele europene, mandria posesorilor de BMW vs Audi s.a.m.d).
Apropo de Ford Focus II am un amic cu un 1.6 TDcI de 90 de cai - fara filtru de particule - si masina are...1.050.000 km.
Cand aveti timp va recomand un documentar BBC recent despre industria auto germana.

http://www.youtube.com/v/c7kSxARHyMo
>:( >:(    :lol:

Calin

#3321
Se pare ca ca Taraboanta mea nu prea este pe gustul multora......Eu insa sunt foarte multumit de ea.Singura problema:atrage hotii.Deja mi-au dat o spargere -mi-au furat navigatorul din bord, facandu-mi o paguba de circa 800 de iepuroi.Iar cand am dat telefon la 112 mi-au spus Carabinierii sa merg cu ea la ei -evident trebuind sa sterg eventualele urme.Care ,am constatat ulterior puteau sa fie lasate linistit de hot,deoarece carabinierul de serviciu nici macar nu s-a ostenit sa vina in parcarea lor sa vada daca nu cumva spuneam eu o miciuna.Desi spusesem ca spargerea a avut loc la 2.45 dimineata ( cand s-a oprit ceasul analogic din bord-fiind alimentat prin cablurile taiate de hot) aceasta nu a parut o informatie demna de a fi scrisa in denunt......Practic am inteles ca daca iti sparg masina hotii in Italia -pierzi efectiv timpul sa declari spargerea la Carabinieri.Cand unui prieten din Torino i-au furat semiremorca de TIR din fata blocului(aceasta fiind prinsa de capul tractor) si s-a dus la Carabinieri, acestia i-au dat o replica uluitoare:"Se mai intampla! " :lol: :lol: :lol:
Asadar ,astazi am nu unul ,ci doua sisteme de alarma (inclusiv unul perimetral-care-culmea nu se poate instala la reprezentanta VW in Italia) dar si antifurt mecanic.Iar noul navigator il am demontat ( cel mai sigur antifurt)  :lol: ramanand pe moment cu o ditamai gaura in bord.Cand am plecat spre Tara l-am instalat in circa 20 de minute.In noaptea in care am ajuns din nou,in Italia l-am demontat.....Probabil ca il voi lasa in bord dupa ce voi face un drum in Olanda unde am vazut ca instaleaza un fel de capac-antifurt pentru astfel de modele de navigatoare......Iar daca hotul ma va "vizita"din nou....din pacate am inteles ca in Italia trebuie sa iti faci dreptate singur......Si apoi ce va iesi va iesi.....  :fence:  :crutches:
Iata Taraboanta mea.Lipita de casa unde locuiesc (la etaj) si unde hotul mi-a spart masina ( e drept -nu aveam alarma).......

Calin


Calin


erw78ar

#3324
Da stiu la noi in tara nu exista alte masini doar "beamveu" mertan" pentru cei de sus si Audi WW Ford si Opel  pentru restul sper ca nu am uitat de ceva! Am avut doua genertii de Passat  unul din 2006 altul din 2011 si multumesc nu mai doresc !!! In schimb an aveam un seat Leon  din 2004 in care am bagat 300000 km si  numai eu stiu pe ce "drumuri si ce noroaie"  si a mers perfect. Eu ramin forte mutumit de Honda si eu eram de aceasi parere cu voi pina cind nu am condus o masina japoneza! Apropo am uitat de Skoda!

Calin

Eu glumeam desigur !!!
   Fiecare are experienta sa, proprie si personala cu masinile.Poti sa ai bafta sau , dimpotriva ,ghinion cu o masina.Poate sa se "fructizeze" ceva poate din cauza stilului de condus agresiv sau mai stiu eu cum.......Poate sa se strice ceva pentru ca nu i-ai facut nu stiu ce schimb de ulei sau filtre sau piese la timp.Poti sa ai ghinionul sa mergi des pe un drum cu.....probleme.
   Inainte am avut un Citroen Xsara Break de 110 cai de care am fost foarte-foarte multumit.Din pacate trecand printr-un pasaj semiinundat aici in Italia -in acelasi timp in care din contrasens venea fara rusine o masina de teren care mi-a aruncat efectiv un val de apa pana la jumatatea parbrizului - Diesel-ul meu a luat  apa si s-a calat......
   Desi mai mare si mai greu , totusi,Passatul consuma mult mai putin iar alaturi de rezervorul mai mare imi ofera o autonomie de tot respectul......Deocamdata cheltuielile avute au fost in sistemele de alarma,rotile de iarna-cu tot cu jenti ( sper ca am scris corect) si ......daunele datorate furtului.
Iti urez sa te bucuri cat mai mult de masina ta,indiferent ca este din Japonia sau Europa sau din alt loc din lume,ca e mai mare sau mai mica ,mai frumoasa sau mai urata.Cel mai important in absolut este sa ajungem teferi si nevatamati la destinatie.Desigur ,important este si sa ne respectam colegii de trafic.... :drunk:
Din pacate am intalnit si oameni care au multi bani ,masini pe masura ,dar a caror caracter lasa foarte -foarte mult de dorit.......Ori tocmai acolo rezida adevarata valoare a fiecaruia dintre noi......

stangabriel

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-19204457-peste-jumatate-dintre-vehiculele-verificate-trafic-registrul-auto-roman-2014-avut-probleme-tehnice-sau-actele.htm

Registrul Auto Roman a verificat tehnic in trafic, pe parcursul anului trecut 77.905 autovehicule in toata tara, registrul publicand acum bilantul. La peste 30.000 de vehicule au fost gasite probleme tehnice, iar 4.500 de vehicule erau in stare foarte grava, prezentand pericol iminent de accident, in special din cauza defectiunilor majore la sistemul de franare si la directie.

adiarc

iar printre cauzele principale as sublinia
- taxa auto total gresit conceputa , incurajand aducerea de vechituri si curatenia generala in parcul auto al tarilor mai dezvoltate pt a face loc masinilor noi
- ignoranta soferilor , care nu remediaza problemele atunci cand acestea sunt minore
- starea dezastruoasa a infrastructurii , mai ales a celei locale - DJ , DC
- nivelul scazut de trai
- sistem de impozitare incomplet care pune un accent important pe cilindree , dar prea putin pe vechime si norma de poluare
etc, etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Calin


Eu as pune in primul si in primul rand lipsa banilor
   Daca populatia ar avea bani suficienti sunt ferm convins ca soferii si-ar remedia la timp toate defectiunile aparute la masini si ar respecta cu totul recomandarile de intretinere ale producatorului autoturismului .
   Daca ar avea bani suficienti romanii cu siguranta si-ar cumpara mai multe autoturisme noi sau apoape noi - toata lumea viseaza la o masina mai buna.
   Daca ar fi bani si infrastructura ar fi alta.
    Din pacate la noi sunt inca multi politicieni ( oameni cu putere de decizie la nivel national si local) care pun in primul si in primul rand interesele lor personale si de abia apoi pe cele comune ,ale cetatenilor in general.Pe mine ma apuca strechea atunci cand suspectez ca de exemplu,atunci cand Statul organizeaza licitatii pentru lucrari finantate doar de la Bugetul de Stat politicienii isi freaca mainile asteptand "ceva-ceva".In functie de aceasta lasa mai pe urma lucrarile cu cofinantare europeana unde nu prea pot sa .......astepte "ceva". Ma apuca strechea atunci cand ma gandesc ca doresc sa faca autostrazi in parteneriat public privat unde este foarte posibil ca noi , cetatenii de rand , sa avem de platit ,pe langa rovinieta si "bariera". >:(
Planurile de pana mai ieri de a "canaliza" intreg traficul de autostrada din Transilvania si Moldova spre Bucuresti doar prin Brasov-Comarnic -autostrada care urma sa fie facuta in parteneriat public privat si posibil-sursa de mita babana pentru unii politicieni , in detrimentul unor autostrazi mai "logice" Sibiu -Pitesti sau Bacau-Focsani-Buzau -Bucuresti ,imi dovedesc faptul ca "mita babana" intrece de departe interesul national.....Cred ca avem mare-mare noroc cu DNA-ul care ,cel putin, ii baga in sperieti pe posibilii "contractanti" in detrimentul nostru al tuturor.UFA !
  Din pacate majoritatea problemelor noastre tin de lipsa banilor ( lipsa acuta).Iar aceasta  poate fi rezolvata prin decizii corecte si inteligente ale politicienilor.Care trebuie sa puna mai presus de orice,interesele nationale ale scumpei noastre Tari......Cand vom avea astfel de politicieni,garantat Romania va deveni ceea ce trebuie cu adevarat sa fie -ceea ce cu adevarat merita sa fie.

pasadia

#3329
Pe bune ca m-am saturat de povestea asta cu Brasov - Comarnic si Brasov- Bacau construita ca alternativa la Bacau - Buzau - Ploiesti. Nu stiu de unde s-a tras concluzia asta, dar mi se pare stupida.

Da, Brasov - Bacau (alaturi de Brasov - Sibiu) e concurent cu Targu Mures - Iasi. Da, Brasov - Comarnic (alaturi de acelasi Brasov - Sibiu) e concurent cu Pitesti - Sibiu (oricat nu le place unora sa accepte asta). Dar nu cred ca isi imagineaza nimeni Bacau - Brasov - Comarnic ca fiind solutia pentru ruta directa dintre Bacau si Bucuresti.

A, faptul ca ruta Bacau - Buzau - Ploiesti nu e prioritizata in planurile in care apare Brasov - Comarnic e adevarat. Dar totodata Bacau - Buzau - Comarnic nu e prioritizata nici in celelalte planuri, in care apare Pitesti - Sibiu si Targu Mures - Iasi. Asa ca chiar m-am saturat de expresiile astea, sincer...