News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

boer_escu


reed

Expediţia 4 Români în Siberia, începută în luna iunie 2014, a ajuns la final. Cei trei băieţi din Iaşi - Ştefan Amarandei, Tudor Poşa şi Iulian Ciobănaşu - s-au întors acasă alături de Aro-ul care le-a fost tovarăş de drum vreme de cinci luni de zile.
https://www.youtube.com/v/0xqH7NycRzc
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/romanii-care-au-fost-cu-un-aro-pana-in-siberia-s-au-intors-acasa.-video-13719089

NGC

Quote from: florin74 on December 13, 2014, 05:52:03 PM
a) 919.6   Reabilitarea liniei de CF Frontieră-Curtici-Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteză max. de 160 km/h, tronsonul 2: km.614-Gurasada și tronsonul 3 : Gurasada – Simeria (CNCF CFR SA)
In conditiile in care termenul de depunere a ofertelor este 17.12.2014 (in cazul fericit in care nu se prelungeste din nou) sansele sunt cvasinule de semnare a unui contract si de plata avansului (ca de altceva nu poate fi vorba) pe parcursul anului 2015. Poate sa se reusesca semnarea contractelor peste 1 an, ma astept la meciuri grele, tinand cont de valoarea contractelor si de "rapiditatea" cu care CFR-ul se misca.
Au amanat deschiderile ofertelor pana in 14/15 Ianuarie 2015.

adiarc

Aduc in discuție un subiect f important după părerea mea....unul din lucrurile importante care înfrumusețează.....sau dimpotrivă urâțesc majoritatea orașelor din România...tonele de cabluri absolut groaznice de pe stâlpi

http://turnulsfatului.ro/28432/sibiul-se-asociaza-cu-norvegienii-pentru-ingroparea-a-zece-km-de-cabluri-pe-dumbravii-si-milea.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

In Bucuresti au fost tăiate chiar si in spatele blocurilor in zonele cu NetCity. Inca mai sunt dar s-au tăiat la greu.
Un + pt Oprescu pt modul in care a facut-o: anunța cu câteva zile înainte operatorii in ce zona se vor tăia. Nu amenda si nu făcea scandal.
Si apoi tăia tot, fara discriminare. Iar cabaliștii aveau echipele pe teren si făceau conexiunile imediat.
Unde nu e netcity, au fost mutate prin spatele blocurilor ca sa nu se mai observe la fel de rău.
Rds-ul devenise as, primeam mail ca se întrerupe noaptea, stăteam 1-2 ore fara net/garantare, iar a doua zi primăria tăia in voie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

#3081
Cam tarziu, cam tarziu...

Strada pe care locuiesc, arata asa (adica fara cabluri) de aproape 10 ani. Si nu e nici importanta, nici singulara.

De exemplu, un bulevard din preajma, o strada din alt cartier, o strada din cu totul alt cartier (si inca de la periferie).

Da, as putea gasi pe Street View si exemple negative, insa imaginile de acolo sunt din august 2012 si intre timp lucrurile s-au schimbat mult. De exemplu anul asta s-a lucrat mult pe strazile din Schei (lucratul incluzand modernizari la retelele de utilitati, ingroparea cablurilor si inlocuirea cu fibra optica si reasfaltari atat ale carosabilului cat si ale trotuarului). In general cam in fiecare an se lucreaza in cate un cartier.

Nu zic, se stie ca programul a fost unul de considerabil castig pentru anumiti apropiati ai decidentilor. Si e, in mod neindoielnic, util. Ca atare e ok faptul ca popularizezi un exemplu de Asa da, insa cel putin in privinta asta ma simt obligat sa subliniez intaietatea Brasov-ului.

adiarc

In Sibiu s-a început de destul de puțin timp pe bvd-le principale , dar pe orice strada sau bvd reabilitate de la zero ( o noua structura a drumului , schimbarea tuturor utilităților ) , si in fiecare an din ultimi 10 ani s-au reabilitat câteva zeci/an , așadar pe fiecare astfel de strada totul este in subteran , inclusiv cablurile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Si in Timisoara RDS munceste la greu la as crea propria retea subterana de fibra optica. Va fi dans al bucuriei cand primaria va incepe sa taie la greu cablurile si ceilalti vor plati chirie celor de la RDS pentru a le folosi reteaua de canale ;) Omul destept investeste, omul prost plateste!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Pai cum tocmai in Sibiu, orașul in care s-au băgat multi bani in reabilitarea cladirilor istorice, a rămas cu padurea de cabluri pe stâlpi?
Pana si la Constanta au început de mai multa vreme.
Timișoara, Bv, Buc, sunt orașe mult mai mari, cu mult mai multe cabluri, si aici s-a putut.

Chiar se schimba imaginea intregului oras cu un lucru minuscul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74


dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

oare o sa-i faca petrecere de bun venit? :))...sau revenit.

Si cu ce va ramane domnul Alexandru Nastase? avea totusi pozitie de secretar de stat. CoBra era la el..ca si restul concesiunilor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

#3088
hai sa fim seriosi, in fapt a fost tot timpul "sub Rus"
revedeti doar video cu Rus si Ponta in inspectie in ziua inaugurarii A1 - Aciliu, in care Rus spune dlui prim min " hai sa ne oprim ca ne asteapta constructorul si presa" la care Ponta zice " de ce sa ne oprim? nu e treaba mea, e treaba dvs asta" si au mers mai departe, rus intorcandu-se singur . evident el nu s-a oprit deoarece ii era frica de fluieraturi, dar se vede f clar ca nu "simtea" ca autostrazile sunt responsabilitatea lui.

PS am corectat A1. ms.

MNU