News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alecu26

ei si baiatul de la Shelter construct stateau foarte bine si la Sebes-Turda. Bine ca in final nu a ajuns nimic la ei....ca pe langa procedura lunga de atribuire...acum mai asteptam si dupa alte chestii.

Se pare ca totusi CNADNR cunoaste bine riscul de a atribui contracte mari unor firme de apartament, chiar daca sunt 30 de asemenea firme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Am o rugăminte la userii forumului care circulă mai des pe autostrăzi, mai ales pe timpul nopții. Se poate face o listă cu nodurile și parcările care nu sunt iluminate chiar dacă au stâlpii montați? Apoi am putea trimite lista la CNADR și să-i întrebăm care sunt motivele pentru care nu sunt pornite.

Am să încep eu prin a menționa nodul de pe A1 de la Dumbrava, parcarea de pe același lot, nodul A1cu A6, intersecția A6 cu centura Lugojului, nodul A1 de la Izvin,  parțial nodul de la Giarmata de pe A1.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Redox

^ Desi am vazut stalpi montati, iluminatul nu functioneaza la iesirea din tunelul Sacel in directia Sibiu.

panda_no 5

Chiar daca nu sunt situate pe autostrazi, cele doua pasaje de peste Centura Bucuresti ( Tunari si Stafanesti) plus pasajul peste calea ferata din apropierea intersectiei CB cu DN1.
O perioada acest pod a fost iluminat, de aproape un an nu mai este.
Pe primele doua eu nu le-am vazut niciodata iluminate.

Ionut

Pe thread-ul de comunicare oficiala cu MT/institutii publice, am pus scrisoarea la care mai multi membri importanti ai comunitatii au lucrat pentru a cere explicatii Ministrului Transporturilor despre de declaratiile sale legate de fondurile europene de la dezbaterea masterplanului. Aici vedeti ce-a iesit si dati mai departe. Multumiri tuturor celor implicati, in special MHN, nenea_hartia, frunzaverde si radutm!

doryan93

CNADNR verifică modul în care au fost eliberate autorizaţii pentru construirea caselor  de pe culoarul drumului de centură a orasului Targu Jiu.
Directorul general al CNADNR a precizat că se fac cercetări pentru a stabili cine se face vinovat de această situaţie: ,,Sunt 10-15 case în total, care se află pe culoarul drumului de centură, dar trebuie împărţite. Sunt anumite case construite după ce s-a stabilit culoarul pe care va trece centura. Trebuie să vedem cine şi în ce condiţii s-a dat autorizaţie de construire acolo, pentru că în momentul în care se obţine autorizaţia trebuie să vină după aviz la noi. Dacă noi am ştiut că acea casă se va construi pe traseul viitoarei centuri şi am dat autorizaţie, suntem buni de plată. Dacă nu, să plătească cel care a dat autorizaţie fără să ne consulte".
Sursa




florin74

#2841
Quote from: florin74 on November 07, 2014, 10:33:28 PM
A mai picat o firma de partid a PSD-ului. IMOBLUX   Construct. Aripa Vanghelie. I-a calcat Diicot. Evaziune fiscala.  57 milioane lei prejudiciu. A mai rămas TelDrum, Vega 93 dintre cele mai marisoare de la PSD. Cel putin pe astea le stiu eu. Pariuri cine urmează? Astia tocmai un castigat un lot din centura alesd si erau foarte agresivi in preturi. Avem acum explicatia.Apropo, la autostrada Tg Mures Ogra cine a fost pe primul loc? Vega 93. Si pe al doilea lot au fost pe lcul 2. Teldrum au fost si ei pe locul 2 la Ogra Iernut. Cum se leagă intre ele...

Gata si cu VEGA 93. Insolventa. Ramane TELDRUM. Sa vedem cat rezista Dragnea :)
Centura Iasi ramane in aer, nu stiu daca mai aveau ceva lucrari de executat.
Cred ca situatia se simplifica un pic la licitatia de la A3 , Tg Mures Ogra
Estimarea mea este
1 SECOL la lot 1
2 STRABAG la lot 2

Daca SECOL nu se baga sau este descalificata, atunci STRABAG are sanse mari la amandoua. Ar fi bine.

alecu26

Secol....mai e si in clinciul ala cu Straco de pe DN 6.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Da, ciudata aparitia lor la Tg Mures. Au multe lucrari prin sud. Centura Craiova, sectorul de DN 6 pana in Craiova (in continuarea celui mentionat de tine, unde sunt pe primul loc), Centura Caracal, daca nu ma insel sunt in consortiu cu Salini-Impregilo la lot 2 Lugoj Deva. Cred ca s-au intins suficient, sa nu isi supraestimeze resursele, ca este posibil sa cada destul de rau.

rocklee

se face ceva organizat cu privire la deschiderea lot 3 orastie sibiu ...sunt interesat sa particip si eu....

nicolaem

dar din punct de vedere legal poate fi Vega eliminata din joc pt ca e in insolventa? daca administratorul judiciar desemnat ulterior se va lupta pt acel contract pt a salva firma de falimetn?

florin74

Se depune o declaratie prin care se spune ca nu esti in insolventa etc  si in cazul in care apare o situatie de acest gen informezi automat comisia de evaluare. Este o conditie minimala, nu ai indeplinit-o, out.
Bine ca nu au apucat sa semneze contractul cu ei (in cazul in care ar fi fost desemnati castigatori). Atunci era mai complicat, din punct de vedere al rezilierii contractului, dura ceva. Asa e mult, mult mai simplu.



alecu26

teoretic e principiul FIDIC ""joint and several"" al asocierilor. Asa partenerii pot sa preia ei acea parte. Daca nu o preiau, eu ma gandesc ca va fi foarte greu sa prezinte urnamtaorele garantii care trebuie prezentate. Asta, daca le pot sustine si pe acestea de acum. E suficient sa se prelungeasaca perioada de licitatie, si sa li se ceara prelungirea garantiei de participare la licitatie. Atunci....sa vad ce banca le mai da garantia. Si restul partenerilor...nu sunt sigur ca vor dori sa preia ei: Lemacons sunt nimeni. Arcada e mare, si bonitate buna, dar cumva specializati pe poduri si pe CF. Se poata sa le piara brusc interesul. Mai ales ca cine stie ce gauri exista in oferta pe partea de drumuri a lui Vega. Vreun pret sinucigas pentru asfalt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Fiecare membru al asocierii trebuie sa respecte niste conditii. Una e sa nu fie in insolventa/dificultate. (sunt declaratii care se depun de fiecare membru al asocierii) Este o conditie eliminatorie. Nu se mai ajunge la analiza pretului la asfalt. Esti out. Ce spuneai tu se refera la partea de dupa semnare. Pana la semnare trebuie sa fi curat ca lacrima  :)

Harry