News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

jalemare

exceptional articolul!
bravo Cutter, bravo Cristian Ghinea!!!
mii de multumiri tuturor membrilor acestui forum care ne incanta, aproape zilnic, cu imagini si informatii de pe santiere.

igorashu

#2626
Quote from: linucsu on October 17, 2014, 10:46:59 AM
Pana la confirmarea rezultatelor in teste independente totul este o poveste frumoasa, poate prea frumoasa sa fie si adevarata. Mie-mi seamana cu programul romanesc spatial ARCA...
Am și spus că până săptămâna trecută eram convins că e o farsă...
Quote from: igorashu on October 16, 2014, 12:27:10 PM
Și zilele trecute am văzut încă un episod din serialul "ECAT" (de care eram convins că e o farsă).
http://ecat.com/news/ecat-test-report-2014-validates-rossi-effect
http://www.opednews.com/articles/Low-Energy-Nuclear-Reactio-by-Christopher-Calder-Andrea-Rossi_Energy-Policy_Industrial-Heat-Llc_Lenr-141013-530.html
Acum nu mai sunt atât de sigur pentru că rezultatele din linkurile de mai sus au fost validate de o echipă mixtă (italiano-suedeză) la un laborator independent din Elveția.

Edit: citind interviul lui Cătălin din Dilema Veche, văd că frunzaverde lucrează tot la Universitatea din Uppsala, acolo unde sunt și Bo Höistad, Roland Pettersson, Lars Tegnér care au testat ECat. Dacă are cum, poate le pune o întrebare despre cât de viabil e proiectul.

adiarc

felicitari Catalin.
Ma bucur , de asemenea , sa aflu mai multe despre colegii nostri
Ce ma incanta cel mai mult este ca suntem o voce tot mai puternica si avem un impact in societate incredibil, care , acum 5 ani...daramite 10 ani , era de neconceput....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

wow DilemaVeche, top level pt presa din Romania.

Felicitari !!!

horeaa

#2629
Superb articol! Daca pana acum aveati tot respectul meu pentru comentariile voastre, acest respect a crescut enorm stiind putin despre voi si motivele pentru care sunteti asa activi pe aici. Ma regasesc in aproape tot ce a zis Catalin (inclusiv fiind IT-ist ca si el), insa trebuie sa recunosc ca nu am dedicatia lui in a afla adevarul (motivele ar fi multe: timp liber putin, copii mici, nu traiesc in Ro, si chiar si lene cateodata :P), as vrea ca si cat mai multa sa aiba dedicatia lui, ar ajuta tara (si pe noi toti implicit) enorm.
In concluzie, mult respect din parte mea si s-o tineti tot asa, ne ajutati foarte mult pe noi cei care ne "doare" de infrastructura din Romania.

dr4qul4

eu cred ca a fost modest.
La ce raspunsuri si informatii pune aici pe forum cred ca in cele 50 de ore nu intra si orele pierdute cu documentarea. Numai sa citesti un document de cateva sute de pagini dureaza, dar sa mai si extragi idei din el si sa cauti argumente pro sau contra.

in ceea ce priveste motivatia, cred ca se poate descrie in felul urmator:
Daca eu nu fac nimic, atunci cum pot sa am pretentii de la cei care ne conduc?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

corect...implicarea este totul...cunosc multe persoane care sunt f vocale in ceea ce priveste , primarul localitatii in care stau , de exemplu...in schimb ei nu sunt in stare nici sa-si curete santul din fata portii , daramite lucruri mult mai importante ....ca sa nu mai mentionez pesimiti cronici care cred ca totul e pierdut........asa ca vb proverbului american - nu te intreba ce poate sa faca tara pt tine....intreaba-te ce poti face tu pt ea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

Subscriu la postarile anterioare. Catalin si ceilalti colegi care se implica major si isi dedica mare parte din timpul liber analizelor si dezbaterilor publice merita tot respectul nostru. Cu oameni ca ei, cu principii si valori interioare, putem spera la un viitor mai bun. Este evident ca societatea civila nu mai poate fi ignorata si asta datorita consecventei si dedicarii acestor oameni. Aveti tot respectul si admiratia mea :gj:!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

doryan93

Curtea de Apel Bucuresti a respins apelul companiei de asigurari Astra, aflata in administrare speciala, impotriva unei sentinte a instantei din luna decembrie prin care asiguratorul este obligat sa plateasca CNADNR aproape 95 de milioane de lei.
Astra trebuie sa achite catre CNADNR suma de 93,93 milioane de lei in baza unei polite emise in favoarea Romstrade, companie aflata in insolventa, pentru realizarea unui tronson de autostrada.
Sursa

aschiutza

din ciclul  "ASA NU ! "


https://www.facebook.com/video.php?v=919248904770576&set=vb.179272868768187&type=2&theater


morala:oricat de sigure ar fi autostrazile,  asemenea berbeci n-au nicio sansa de supravietuire.

Tavi

A "taiat" toate benzile... Doamneee!

isantem

Am ales sa iti raspund aici ca sa nu poluez A1

Quote from: horatiu.cosma on October 18, 2014, 07:57:52 PM
O coparatie buna ar fi suprafata de campie/km de autostrada, ca la unguri nu exista nici macar dealuri.

O da comparatia ar fi excelenta avand in vedere ca Romania a construit numai pe zonele muntoase de genul Bucuresti Constanta, Bucuresti Pitesti, Sebes Deva, Lugoj Nadlac. Deci ai dreptate le-am dat clasa la unguri.
Ei saraci fac niste tuneluri aiurea in niste dealuri si viaducte de 2 km, dar nu se compara cu noi domne asa deblee in dealuri miscatoare suntem #1.
Cand Ponta se refera ca iam batut pe unguri ca terminam mai repede:
El prostanacul uita ca vama e pe partea noastra deci la anul la vara unguri o sa astepte dupa noi.
El prostanacul uita sa precizeze ca noi nu terminam inaintea lor ci numai deschidem inaintea lor. Intre a termina si deschide este o diferenta mare. (vezi "Bucuresti - Ploiesti, Timisoara - Arad, preanuntatul lot "Aciliu" si nu in ultimul rand aproape tot A1 fara un spatiu de servicii, fara centre de intretinere, etc, etc)
El prostanacul uita ca prioritate pentru Ungaria bucata asta de la Mako este ca pentru Romania A10 bucata Iasi Ungheni avand in vedere ca Tg Mures Iasi si Cluj Bors e in functiune sau nu? Cica le-am dato la unguri. Cred ca forumisti din Ungaria fac hernie de la atata ras daca citesc ce mandri suntem.

Dar este multa lume care a "vizitat" Ungaria si sunt de acord cu stimabilul dottore asa ca se vor duce mandri pe ulita nepietruia (cu WC in gradina) sa voteze in urmatoarele saptamani ca doar conducatorul lor le-a facut autostrada si am terminat inainte ungurilor.
Dar sper ca noua generatie care toti au tablete si wifi in wc fara apa din curtea scolii sa urmareasca macar forumul asta si sa mai dea un google search ca sa isi dea seama cat de inapoiati suntem si sa lase mandria de prost gust la o parte.

Iar pentru tine cateva materiale de referinta:

Tunele, ce mai lunga 1.35km. M6 are 87 poduri si patru tunele pe fiecare sens.


Fratele mai mare al lui Aciliu
http://www.panoramio.com/photo/75738645

De noi rade Bulgaria, Ungaria nici nu se uita sa se compare cu noi. Cand vom avea Masterplanul de drumuri executat ei o sa ne astepte cu linia CFR de mare viteza la Bekescsaba. Ne place sau nu asta e realitate si daca nu facem fiecare din noi macar jumate cat fac cativa de aici pe forum pentru binele tari o sa aiba loc aceasi discutii aiurea pe forum si copii nostril, cu diferenta ca nu o sa mai fie probleme intre Pista - Ion ci o sa fie probleme intre Mucea - Pista - Ion :)


adiarc

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Insolventa+firmei+falimentul+santierelor+Solutia+gasita+de+Sorin

cred ca urmatoarea modificare legislativa pt urgentarea constructiei de autostrazi este introducerea posibilitatii de a rezilia ctr cu o firma in insolventa , a doua zi dupa pronuntarea acesteia de catre instanta si bineanteles fixarea unui termen limita pt emiterea autorizatiilor ( de constructie , de mediu , etc ),cu obligatii clare pt constructor dar si pt autoritatea emitenta si de ce nu o autorizatie unica ...avem nevoie ca de aer de acest termen clar...prietenii stiu de ce  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Harry

din ciclul ironia sortii

:lol: