News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bgd77

Legat de masini care folosesc curent electric pe post de combustibil, un articol interesant e acesta: The story of Elon Musk and GM's race to build the first mass-market electric car

QuoteOne of the hottest clashes in technology pits two pathmakers in the new era of electric cars—Tesla and General Motors. Both are developing pure electrics that cost roughly $35,000, travel 200 miles on a single charge, and appeal to the mass luxury market.

user201

O parcare "reușită" pentru o mașină de școală:

Imaginea e de Sâmbătă din Sibiu.

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20CNADNR%20SA,%2030.09.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România dezminte categoric informaţiile şi
ipotezele vehiculate în mass-media, privind o posibilă culpă a CNADNR SA în dramaticul accident
întâmplat sâmbătă 27.09.2014, pe drumul naţional DN 1.
Totodată, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România face următoarele
precizări:
Pe drumul naţional DN 1, pe sectorul de drum cuprins între km 8+500 (zona Băneasa) și km 100+000
(zona localităţii Cornu), sector prevăzut cu patru benzi de circulație, partea carosabilă este prevăzută cu
un total de 39,29 km separator de trafic, astfel:
- 8,2 km – separator tip insulă mediană
- 31, 09 km – separator parapete prefabricat de beton, tip New Jersey
În perioada 2013 – 2014, pe acest sector de drum naţional au fost amplasați 6,5 km de separator de beton
tip New Jersey, în valoare de 844.518 euro fără TVA.
Menţionăm că, în prezent, CNADNR S.A. a depus la ANRMAP documentația tehnică necesară pentru
achiziția a 196 km de parapete de beton tip New Jersey, în valoare de aproximativ 20 milioane Euro.
Separatorul va fi achiziționat în limita resurselor financiare asigurate după finalizarea procedurilor de
licitație și va fi amplasat cu prioritate pe sectoarele aferente DN 1, sectoare de drum pe care se
înregistrează o frecvență crescută a accidentelor de circulație.
Estimăm că amplasarea separatorului va fi demarată la sfârșitul acestui an sau cel mai târziu la începutul
anului 2015, locaţiile pe DN 1 urmând a fi stabilite de comun acord cu Inspectoratul General al Poliţiei
Române – Direcția Rutieră.
De asemenea, reamintim că, în perioada 2013 – 2014 au fost amplasați 40 km de parapete New Jersey,
în valoare de 4.635.000 Euro (fără TVA), pe întreaga rețea de drumuri naționale administrată de
CNADNR SA.

stangabriel

#2553
Vesti de parcare. Pe A3 se discuta despre autostrazi. Scriu ce e mai important.Posibil nimic....

Pe langa lamentari inutile,am aflat ca decizia pentru Sibiu-Pitesti o ia Consultantul impreuna cu Comisia Europeana. Si se pare ca ramane Drum Expres..
.
.
.
Cam atat.

stangabriel

http://www.zf.ro/auto/care-este-diferenta-intre-un-drum-expres-si-o-autostrada-13358098

Drumul expres este o şosea cu patru benzi pe care, în principiu, sensul de mers poate fi alternat în funcţie de dimensiunile traficului auto, pe când o autostradă presupune cel puţin două benzi pe sens, benzi de urgenţă, precum şi spaţii de demarcare pe mijloc.

Astfel, un drum expres nu are benzi de urgenţă sau spaţii de demarcare şi are un cost cu circa 30% mai mic decât autostrăzile, lăsând posibilitatea să fie transformateîn autostradă în timp, în funcţie de trafic.

Printre ţările din regiune care au preferat să construiască drumuri expres se numără şi Cehia, cu circa 1.200 de kilometri de astfel de şosele, potrivit CIA Factbook.

Statisticile arată că în România nu există nici măcar un kilometru de drum expres în prezent, însă o şosea care se apropie destul de mult de conceptul de drum expres este Bucureşti-Giurgiu.

Discuţia despre drumuri expres şi autostrăzi vine în contextul în care Master Planul General de Transport, documentul care arată priorităţile României pe termen mediu şi lung în materie de infrastructură de transport, propune ca până în 2030 să fie construiţi 656 de kilometri de autostrăzi şi 2.226 de kilometri de drumuri expres.

Master Planul de Transport diferă puternic de planurile pe care guvernul le-a prezentat la finalul anului trecut, care arătau că în România vor fi construiţi până în 2020 alţi circa 2.400 de kilometri de autostrăzi, pe lângă cei 644 de kilometri pe care România îi are în prezent. Costul estimat al autostrăzilor şi drumurilor expres prezentate în Master Plan se ridică la aproape 24 miliarde de euro.

adiarc

probabil postul va fii sters , dar nu ma mai pot abtine - INCHIDETI BA CRETINILOR CORIDORUL IV - NADLAC-CT   :badday: :madwife:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

:) Pe tine te iert. O data.
:cheers:

alecu26

nenea ala de la Shelter Security o fi acelasi si la Shelter Construct care l-am tot intalnit in ultima vreme in grupa cu ALTII la licitatii?? daca da...super...am mai scapat de un tepar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

#2559
Hai, cine se baga sa-i explice Andreei cum e cu drumul expres, ce face el si cu ce se mananca???

De ce oare nu se limiteaza la articole care au legatura cu studiile???
studii:
-Master in Managementul Riscului Financiar International – ASE
-Facultatea de Relatii Economice Internationale - ASE;

OOOOOffff, viata mea....

PS: hai sa-i facem un cont aici pe forum.... poate descopera adevarata diferenta intre Drum Expres si Autostrada


dr4qul4

licitatiile pentru SF-uri vor fi intarziate/contestate/anulate. Astfel incat vor avea scuze sa faca doar tronsoanele pe care au ei chef.
Eu unul m-am saturat de cei care striga intr-una, in tara asta se fura, toti sunt hoti, orice se face e cu  un interes ascuns.
Poate ca asa se intampla, dar NOI ce facem ca sa nu mai fie asa? NIMIC. Si de obicei, cel care striga mai tare "Hotii" este primul care pune mana cand are ocazia.

Mie unul imi convine ca se fac aceste SF-uri. Momentan nu s-a adjudecat nici macar unul dintre ele, asa ca nu stim ca vor costa 50 mil eur. In plus licitatiile vor dura 1-2 ani, pana il termina mai dureaza 1-2 ani si pana expira inca 2 ani.
Era chiar mai bine daca aveam deja cateva licitatii pt SF-uri incepute de acum 2-3 ani, ca sa putem pregati licitatiile de lucrari.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

ciprebbe

Back ON-Line , probleme externe, independente de noi. Nu distrugeti device-urile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

igorashu

Cool, deja mă lovise paranoia :-)

jalemare

ce faceti mai baieti, ma luase cu inima  :lol: