News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Chiar nu cred ca Astaldi nu are plățile la zi pe nadlac-arad. Sau UMB.
Iar pe lugoj Deva avansul s-a platit.
Acum ca sunt întârziate este clar. Doar ca nu știm daca de sus, sau din cauza incompetentei CNADNR/CFR (probabil toate variantele).
In oricare din situații, decizia de acum este doar o formalitate.

In plus, nu știm exact unde ajung banii. Poate ajung la Bucuresti pentru plata lucrărilor la metrou M5. Sau poate tot la proiecte pe fonduri europene dar din cele mici gestionate de autoritățile locale.

PS. Pana nu trec alegerile nu cred nici un articol din presa. Fiecare este controlat de cineva. Schimbi postul si din înger e demon sau invers. Si fiecare aduce argumente solide si dovezi incontestabile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

ai uitat sa spui ca dovezile sunt si senzationale, in direct si in reluare :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

#2537
Ce rau imi pare ca la alegerile astea nu poate participa "razboinicul luminii" si  "protectorul crestinatatii". Cu el pe sticla, cu siguranta in masterplan aTg MUres-Iasi ar fi fost Autostrada si nu "Montana" ci "monastireasca", Iar ciotul catre Botosani ar fi fost inlocuit cu ciotul Putna-Voronet
Si mai lipseste si "medicamente".
Parca circul nu e complet fara ei.  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Priviti clipul asta de 1000 de ori daca trebuie pana veti intelege unde am ajuns si ce putem face. Mi se pare ireal.
https://www.youtube.com/v/RqLpqR0SPnQ

alecu26

pai exista? ca intradevar nu am inteles ce vrea sa spuna vidioclipul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


igorashu

Sunt puțin sceptic. Nu găsesc nicăieri o descriere a tipului de flow-cell folosit, ce fel de electroliți folosesc, cât costă, ce produse secundare apar în urma procesului de fabricație, în ce constă infrastructura etc.
Oricum, dacă se poate produce în serie mare, i-a cam lovit pe Tesla...

Ionut

Ziceau ca in 1-2 ani si-au stabilit obiectiv sa scoata pe piata in serie. Evident, serii mici si probabil foarte scumpe. Insa mie mi se pare fascinant faptul ca am ajuns ca tehnologie DEJA aici. Evident ca e mult pana departe, dar se demonstreaza de ce este capabila mintea umana.

alecu26

e electrica sau cu hidrogen?

oricum cu asa performante, chiar si autonomie de 10 km....deja toti producatorii de petrol ar fi cumparat-o si ascuns-o in seif pentru inca 50 de ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Pe mine mă enervează că abia acum am ajuns aici:) În 1969 ajunsesem pe Lună.
Aștept un vehicul electric cu un super-condensator pe post de baterie. Pentru electricitate avem deja infrastructura și surse alternative.
Btw, eu îi urmăresc pe băieții ăștia: http://lawrencevilleplasmaphysics.com/fusion-power/dpf-device/ Altă tehnologie scoasă din sertar (e de prin anii '60), dar e prima (și singura dacă nu mă înșel) care transformă direct rezultatul în energie electrică (fără motor cu aburi).

igorashu

Quote from: alecu26 on September 29, 2014, 12:32:41 PM
e electrica sau cu hidrogen?
E flow-cell. E un fel de baterie cu electroliți lichizi. Electroliții sunt separați de o membrană prin care are loc schimbul de ioni (generându-se curent electric).
În cazul de față unul dintre electroliți pare sa fie apa sărată (și probabil îmbogățită cu ceva săruri metalice).

alecu26

si eu cand voi merge la "benzinarie"ce voi baga in rezervor? apa (sarata si imbogatita cu electroliti) sau ma conectez la priza?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horeaa


igorashu

#2548
E doar o speculație fiindcă nu am găsit informații complete: scoți electrolitul vechi (apă sărată + alte substanțe) și bagi electrolit nou.
In its introductory video, it describes the solutions simply as salt water. La Vecchia confirmed that the full truth is a bit more complex, as the electrolytes contain a mix of metal salts and other ingredients.

Rămâne de văzut din ce sunt făcuți electrozii și ce by-products apar. Că dacă electrozii sunt materiale exotice...
Avantajul la bateria asta e densitatea energetică, de până la 5x mai mare decât în cazul Li-Ion (ce folosește Tesla și ce vor să fabrice).

LE:
QuoteWhen the energy in the electrolyte solutions is used up, the liquids need only be replaced, a process that is similar in ease and quickness to refueling a gasoline car.
sursa