News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

paulst


sebba

foarte tare dar...

QuoteToate depozitele de lemn trebuie amplasate obligatoriu în zone cu semnal.

ipotetic, ce faci cu un depozit deja existent, legal, dar care nu are acoperire? il inchizi? il muti? aduci "semnal"? pe a cui cheltuiala?
Sailing away! S/Y Haimana

reed

Adica sunam tot pe hoti,nu?

adiarc

conform ultimei rectificari bugetare , MT pierde 170,2 mil lei....no comment
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Asta inseamna ca nu i-a cheltuit.

Intrebarea este: a facut-o premeditat? Adica, au alocat la inceputul anului o suma pe care stiau ca n-o vor cheltui?... sau din incompetenta sau prostie crasa nu au reusit sa-i cheltuie.

Asta in conditiile in care au lucrari neachitate sau care treneaza din pricina intarzierilor la plata. Bataia de joc se vede in toata tara: de la lucrari "in agonie" la centura de nord a capitalei, autostrada A3 fara legatura in Bucuresti si fara noduri, pasajele de la Arad, centura Sucevei pana la lucari amanate la nesfarsit (centura de sud a Timisoarei, ocolitoarea Bacaului, etc).

Si n-am zis nimic de caile ferate...

adiarc

#2525
tocmai ce a avut loc un adevarat carnagiu pe DN1 ,la km 81 ,  in apropiere de Ploiesti
Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati ( cel putin 6 morti )

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

@MNU
Puteau de banii aia sa puna parapete pe DN1

Cristi N

#2527
Din pacate o sa tot fie astfel de accidente pana nu vor fi montate parapete de beton pe toata lugimea in care drumul are 2 benzi/sens.
Nu pot sa nu remarc faptul ca in ultimii ani s-au tot montat parapete, la inceput in curbele cele mai periculoase si acum cred ca peste jumatate din distanta Bucuresti-Comarnic este dotata cu parapete de beton.
Odata cu trecerea timpului a inceput sa se vada si aici lipsa intretinerii si a coordonarii:
-acolo unde parapetele au fost lovite, nu s-a intervenit pentru realinierea acestora decat in cazurile foarte grave
-nu sunt curatate canalele de scurgere de sub acestea iar atunci cand ploua poti avea surprize foarte neplacute pe banda 2
-atunci cand s-a adaugat un nou tronson, unuia deja existent nu a fost indepartata piesa de capat si continuat la aceiasi inaltime http://goo.gl/maps/WnZwU
Accidentul a avut loc aici:http://goo.gl/maps/CaICn, o portiune perfect dreapta care indeamna la viteza.

ashbird

nu pot sa nu remarc ca exista autostrada paralela... eu voi folosii autostrada existenta ori de cate ori e posibil.. si mai ales noaptea.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

pasadia

Intre Floresti si Banesti exista autostrada paralela? E prima oara cand aud de asa ceva...

stangabriel

Nu nici o autostrada acolo. Se pare ca a fost o sinucidere. Tanarul de  27 de ani a lasat pe facebook un mesaj de adio. Apoi a intrat in masina cu 5 persoane...asta merita tarat de la Bucuresti la Brasov pe asfalt. Stirea am auzit-o azi dim la radio actualitati.

ashbird

greseala mea .. am confundat cu Floresti cluj.. ai dreptate pasadia. nu am citit bine stirea. :-[
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Este normal sa taie banii de la autostrăzi deoarece nu au cum să-i cheltuiască.
Bugetul a fost făcut luând in calcul costurile maxime, sau mai bine zis scenariul in care licitațiile ar fi mers șnur si nimeni nu ar fi contestat sau întârziat execuția lucrărilor.
Acum vine iarna si nu mai au cum să-i cheltuiască pe infrastructura.
Din ce am văzut pe aici nu există nici facturi (care sa depășească fondurile ramase) neplătite si care ar tb plătite pana la sfârșitul anului.
Asadar MT-ul și-a făcut treaba. Speram sa vedem un buget mai mare pt anul viitor (când ar fi necesar).
Din păcate, suma imensa rămasă ne arata ca CNADNR-ul doarme. Ei trebuiau sa nu întârzie licitațiile si sa stea cu batul pe constructori.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

nu stiu daca e chiar asa.

Mie mi se pare evident ca proiectele sunt intarziate fortat. TOATE. Se putea deconta cel putin inca cateva sute de milioane bune pe Deva-Lugoj, si chiar cate ceva si pe Nadlac-Arad, Sebes Turda 3-4.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).