News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

^^Trist si adevarat, dar inca unii il ridica in slavi pe Sova. Ma opresc aici ca imi vine sa scriu cateva epitete si comparatii si nu e bine

alecu26

Fotoliul de lider a lui Dobre se clatina puternic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

ce legatura are Dobre aici?

adiarc

aline sau rocklee....ne e tare dor de un reportaj pe Lugoj-Deva 4
Mersi anticipat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Quote from: alin_simeriaveche on August 17, 2014, 07:37:51 PM
ce legatura are Dobre aici?

E vorba de titlul de "ratangiul secolului" la categoria "proiecte de infrastructura".

alecu26

cea mai mare scadere, reducere a lucrarilor de infrastructura...in cel mai scurt timp.

Totusi nu inteleg care paote fi strategia...de ce s-a blocat tot...??

Poate vor sa impinga totul spre toamna, sau...se gandesc ca oricum ciclul asta bugetar e ratat....dar in urmatorul, vor intra asa multe proiecte amanate...ca vom avea sigur 100% si vom avea cu ce sa ne laudam.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Gabry

Salut la toata lumea,

Un articol intresant din ZF:

"Autorul trimiterii economiei în recesiune este Dan Şova, care are pe conştiinţă cel puţin 20.000 de joburi. În cea mai bună perioadă de finanţare, România ratează cele mai multe proiecte"

http://www.zf.ro/opinii/autorul-trimiterii-economiei-in-recesiune-este-dan-sova-care-are-pe-constiinta-cel-putin-20-000-de-joburi-in-cea-mai-buna-perioada-de-finantare-romania-rateaza-cele-mai-multe-proiecte-13103905

Acum vad ca baietii din ZF sunt cu ochii pe cei din CNADNR  pentru centura Bucuresti.


alin_simeriaveche

Quote from: adiarc on August 17, 2014, 07:40:16 PM
aline sau rocklee....ne e tare dor de un reportaj pe Lugoj-Deva 4
Mersi anticipat
Adi sincer...si mie mi-e dor dar sunt foarte prins cu mutarea mea Tecuci-Ogra. Plus ca am avut ghinionul ca intr-un tim de cateva zile sa mi se defecteze laptop, telefon...deci nici o sursa de a mai urmari forumul. Acum sunt la un net din oras :D imi era dor de voi :p

ghrt

"[...] doua dintre acestea, respectiv Berna Theodor, administrator la SC Tehnologica Radion SRL Bucuresti si SC Teloxim Con SRL Bucuresti, si Bujoreanu Florian, administrator la SC Proiect Alfa Capital SRL Bucuresti, fiind retinute pentru o perioada de 24 de ore, urmand a fi prezentate Tribunalului Prahova cu propunere de arestare preventiva sub aspectul savarsirii infractiunilor de evaziune fiscala si spalare de bani."

http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-17920646-prahova-evaziune-peste-100-milioane-euro-administratorul-tehnologica-radion-fost-retinut.htm

Parcă erau şi Teloxim pe undeva pe la un lot de pe A1.
Cont (aproape) inactiv.

pasadia

Pentru ca erau, si pe aici, multi care "urlau" puternic impotriva reglementarii zborurilor cu drone iata o parere si echilibrata, si avizata.

Din punctul meu de vedere este evident faptul ca dronele trebuie inregistrate (toate) si ca utilizatorii lor trebuie inregistrati si eventual testati la randul lor. Da, celelelalte prevederi, cu avizul pentru zbor, erau niste prostii, dar totusi...

bogdymol

Nimeni nu a "urlat" impotriva reglementarii dronelor, ci impotriva regulilor propuse care faceau practic imposibila utilizarea dronelor.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

weaz

#2367
Exact, regulile aplicate la noi pentru UAV-uri sunt preluate din legislatia franceza(ce surpriza, ce adopta francezi, preluam si noi, si dupa ai nostri politicieni arunca barba cu "Alte tari din Uniune au asemenea legislatie ..." de parca asta inseamna automat ca e buna), care legislatie este preluata partial dupa cea a unor state din SUA, dar draconizata pentru a putea justifica dreptul la intimitate prevazut in legislatia europeana.
Numai ca fara sa gandeasca au taiat creaca de sub picioare unei intregi industrii ce se putea dezvolta si a unor ustensile care companiile le foloseau deja pentru diverse sarcini.
Ca exemple de ustensile sunt inspectia tehnica a unor cladiri si constructii speciale, crearea unor harti topografice 3D detaliate si cercetare si evaluare a situatiei mediului(deforestare, investigatia prezentei diverselor substante chimice in jurul marilor si micilor producatori industriali).
Ca exemple de industrii ar fi viitoarea industrie de trasnport si livrare a marfurilor mici si usoare(vezi Amazon) si productia de asemenea UAV-uri pentru oricare scop posibil(la final este industrie de masini, dezvoltata suficient aduce multe locuri de munca).
Dar de ce sa ne batem vreunii capul sa le gandim si sa le reglementam cu ceva viziune spre viitor. Mai bine le interzicem. Vorba celor de la TNR, decat aglomeratie pe autostrazi mai bine interzicem autostrazile.

ashbird

stiti incidentul de la Summer Well unde a picat o drona ranind 4 oameni. trebuie ca pilotii  de drone sa fie testati si dronele inregistrate.. adica un minim de responsabilitate trebuie sa existe.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

weaz

#2369
Quote from: ashbird on August 20, 2014, 04:02:07 PM
stiti incidentul de la Summer Well unde a picat o drona ranind 4 oameni. trebuie ca pilotii  de drone sa fie testati si dronele inregistrate.. adica un minim de responsabilitate trebuie sa existe.

Sunt 100% de acord cu tine. Siguranta publica si intimitatea sunt monumental de importante intr-o societate sanatoasa. 
Insa asa cum am spus si eu si bogdymol, nu suntem impotriva reglementarii ci impotriva reglementarii lacunare dar mai ales a lipsei totale de viziune.
Am chiar si o intrebare.
Cam care crezi tu ca ar fi cea mai buna metoda pentru asemenea accidente aviatice? Sa tragem oamenii la raspundere pentru fapte dupa ce se intampla sau sa le prevenim?
Si la acest capitol iti pot da si un exemplu de asemenea lacuna. In loc sa iti permita sa amplasezi pe drona aparatura omologata pentru captura analiza si procesare optica a zonei de zbor si control, special creata pentru a putea comanda automat aparatul departe de oameni in cine stie ce caz ei au interzis cu totul orice forma de aparatura de filmat(si oricine organ "impunator" al legii poate interpreta ca daca are o lentila este aparatura de filmat si nu de evitare a dezastrelor).
Fii foarte atent, am specificat aparatura omologata. Asta inseamna ca nu pot sa o fac eu in casa, ci sunt obligat sa o cumpar. Si sunt obligat sa o folosesc indiferent cand si unde zbor. Si poate sa aiba functii speciale de control, care sa permita unui quadcopter, de exemplu, sa aterizeze lent chiar daca a pierdut un motor din cele 4. Sau functii automate de restrictii ale zonelor de zbor folosind GPS si o harta interna ce trebuie updatata lunar de pe un site specializat altfel nu pleaca aparatelui de pe loc. Sunt toate astea posibile. Deabia dupa, daca se intampla si un dezastru, tragem omul la raspundere.
Ce vreau sa scot in evidenta este lipsa oricarei dorinte de dialog pe aceasta tema cu oricine. Si chiar daca a existat, probabil cu 2 batranei de la un club aero care ziceau "Pe vremea mea ...", au ramas impasibili la orice sugestie.
Iti dau ca exemplu apelul fostului ministru al transportului Ramona Manescu pentru reanalizarea Ordinului 8/2014 care reglementeaza zborul cu drone.  Eu unul nu am mai auzit nimic despre orice forma de dialog pe marginea acestui apel!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16601744-ramona-manescu-cere-reanalizarea-ordinului-care-conditioneaza-folosirea-aeromodelelor-dronelor-camere-video.htm

Si ca sa scot in evidenta si mai mult acest aspect al preluarii de la altii decat sa facem si noi un efort(al naiba el de neuron cand a auzit ca trebui sa se aprinda a zis ca mai bine sa aprinda termocentrala de la Rovinari), poftim citat din motivarea necesitatii legii:
Quote- faptul ca la nivelul Uniunii Europene pachetul de reglementari in domeniului aeronavelor civile fara pilot la bord, cu masa maxima la decolare mai mare de 150 kg, urmeaza sa fie finalizat pana in anul 2016, in timp ce aeronavele civile fara pilot la bord, cu masa maxima la decolare mai mica de 150 kg, raman sub incidenta reglementarilor nationale emise de statele membre ale Uniunii Europene
ceea ce imi zice mie ca au incropit ceva acum repede, ca si asa 2 ani nu conteaza prea mult, pana apare ceva facut bine de UE, ca atunci cand apare sa nu ne regasim iar sub cine stie ce infringement. Sau pot sa inaintez motivatii si mai fanteziste pentru care a fost elaborata astfel legea, dar ma voi abtine.