News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#2235
Dorel....BIG LIKE

stelian222

Quote from: dorel on July 26, 2014, 09:30:37 AM
Quote from: Goldmund on July 24, 2014, 09:16:19 PM
"De ce avem nevoie de universităţi mai mult decât de autostrăzi? "




4. probabil mai mult de 50% din joburi nu necesita pregatire universitara dar perceptia generala e ca universitatea e o experienta benefica ce duce (in mod normal) la dezvoltarea individului.



Corect la nr4, insa mai nou ca sa te angajez ca si sofer la o firma mai mare "patronu" prefera pe unul cu studii superioare, in mintea lui crezand ca ala cu studii e clar mai destept, mai intelept...iar meserias...va deveni el in cele din urma. Vorba aia, ai carte ai parte. Din cauza mentalitatii la noi se cer studii superioare si pt. cele mai banale meserii de ex. lucrator comercial la supermarket. Imi pare rau ca eu ca si student am prins vremea cand te refuza la angajare daca aveai studii, pe motiv ca erai supracalificat. Ca sa ai un ban de buzunar trebuia sa minti si sa zici ca esti de la tara si ca vrei sa muncesti la depozit.

alecu26

Povestea cu studiile superioare si scola multa si degeaba e inradacinata destul de adanc si are resorturi interesante in subconstientul colectiv romanesc. Din pacate...din aceste cauze va fi  si foarte greu de schimbat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: north on July 26, 2014, 03:49:06 AM
De exemplu de ce ar expedia cineva din China un container inspre HU / AT / SK / CZ / PL prin Constanta si nu prin Rijeka sau (cum spunea colegul) prin Koper?

Constanta e mult mai mare decat Koper si Rijeka. Doar Constanta Sud poate manipula 1.2 milioane de containere pe an, exact cat Rijeka si Koper combinate. Si la Constanta sunt 3 terminale de containere functionale. Nivelul de coruptie si ineficienta in terminalul de containere Sud, cel imens (care e administrat de Autoritatea Portuara din Dubai - DP World) este ZERO. In cele mici (administrate de Port), da, este coruptie, dar nu conteaza.

In Koper si in Rijeka porturile sunt administrate politic (in Rijeka exista si actionari privati) - in fosta Iugoslavie, industria navala (santiere + porturi) a incaput pe maini foarte dubioase, mai ales in Croatia - rezultand intr-o industrie imensa si incredibil de competitiva (faceau in anii '80 feriboturi RoRo pentru tarile nordice, piata cea mai dificila din lume) transformata in fier vechi in cativa ani. In consecinta, nu m-ar mira sa fie mult mai rea operarea in Croatia.

Pe urma, drumul vaporului de containere e de obicei prin Suez. Dureza 1-2 zile mai putin pana la Constanta decat pana la Rijeka. De invartit in jurul Mediteranei nu mai vorbim. Durata mai mare a tranzitului pe uscat se compenseaza astfel. A, si caile ferate in Romania sunt la fel de bune sau proaste ca in Croatia.

Mai departe, este mult mai ieftin pentru un carator de containere sa opreasca la unul din porturile care deserveste Istanbulul, sa lase 1/2 din marfa, si sa continue spre Constanta, Istanbulul avand un consum si o cerere imensa. Mai mult, din Istanbul pleaca plini. Din Rijeka pleaca gol, Croatia/Ungaria neavand foarte multe de containerizat la export. Din motivele astea, Constanta are quote-uri mult mai mici decat Rijeka. A, si manipularea containerelor e mult mai ieftina la Constanta decat in Rijeka.

Mai e si Gdansk are un terminal mult mai mare pentru containere venite pe Baltica, dar nu concureaza cu Constanta direct din cauza accesului la mare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

trifuhoria

cine imi sugereaza o modalitate mai rapida pe upload poze e forum in afara de imageshark sau postimage?
ms

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Tocmai am vazut un promo pentru o viitoare emisiune la Digi24. Se va numi Romania cu Incetinitorul si va avea ca sigla un semns de sfarsit de autostrada.
Nu va fi doar o emisiune, ci probabil 1 in fiecare saptamana, dedicata exclusiv infrastructurii.
Poate vor invita si unii administratori de forumuri specifice. Ar fi mult mai greu de mintit decat prezentatorul\ziaristii care nu urmaresc forumurile si nu cunosc realitatea.

Oricum, creste presiunea, exact inainte de alegeri!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

^ Suntem deja in discutii avansate cu ei (ma refer la Digi 24) pentru o posibila colaborare.

alin_simeriaveche

Super Ionut...asta chiar e o surpriza. Si cand aveai de gand sa ne-o spui? :D :)

Ionut

Pai... v-am zis-o acum. Sa vedem poate facem o colaborare faina cu ei. Vestea cea mai buna este ca sunt super deschisi la discutii. Meritul este 99% al lui Eurocopter. Vom vedea ce putem face impreuna astfel incat sa fie avantajos pentru toti cei implicati. Cand se stie ceva sigur o sa spunem "public". :)

grig73

Si chiar ma pregateam sa-i critic pentru faptul ca folosesc imaginile lui Eurocopter la promo fara a mentiona sursa.Bravo voua,bravo lor!

adiarc

Quote from: Ionut on July 27, 2014, 04:47:54 PM
^ Suntem deja in discutii avansate cu ei (ma refer la Digi 24) pentru o posibila colaborare.
asta e o veste excelenta.....nu vom mai putea fii ignorati ...si nici nu vor mai putea spune ca nu e asa cum spunem noi , cand vom veni cu poze si imagini clare de pe teren....  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura