News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


iuli

Normal că e nefezabil. Mă miră că au găsit fraieri să finanțeze, și nu cu puțin, astfel de proiect.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

de putin timp , m-a distrat Sova de minune , la o emisiune de stiri
cica , in curand , va fii gasit vinovatul in cazul tinerei care si-a pierdut un brat , din cauza unui parapet lipsa , si care a primit despagubiri de 1 mil de euro- un inginer sau cineva.....
dupa acesta va fii identificat i se va pune , POPRIRE PE SALARIU........adica vor fii recuperati 1 mil de euro , prin poprire pe salariu   :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
prostia ridicata la rangul de arta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

De pe facbook-ul lui Dan Șovăielnicu

QuoteStadiul proiectelor de autostradă din România

Într-o conferință de presă desfășurată la Ministerul Transporturilor, Dan Șova a vorbit despre stadiul proiectelor de construcție de autostrăzi în România.

Ministrul a arătat că, potrivit memorandumurile care au fost aprobate în Guvern în legătură cu strategia de absorbție a resurselor financiare din Fondul de Coeziune și din Fondul de Dezvoltare Regională, lucrurile sunt în grafic. Astfel, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) au fost publicate licitațiile pentru toate cele 17 studii de fezabilitate corespunzătoare programului România 100.

Dan Șova a precizat, referindu-se tot la autostrăzi finanțate din fonduri europene, că din data de 30 mai se află publicată în SEAP documentația pentru execuția de lucrări la lotul 2 al tronsonului Nădlac - Arad.

Oficialul a precizat că, în cursul săptămânii viitoare, va fi publicată în SEAP și documentația pentru tronsonul Câmpia Turzii - Ogra. Același lucru se va întâmpla peste două săptămâni pentru tronsonul Ogra - Târgu Mureș. În acest sens, documentațiile sunt deja la avizare la ANRMAP.

În ceea de privește tronsonul Suplacu de Barcău - Borș, licitația pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor a fost de asemenea publicată în SEAP.

Ministrul a ținut să vorbească despre situația lotului 2 al tronsonului Timișoara - Lugoj, acolo unde consultantul a calculat o reducere de cost cu 14% din valoarea prețului de atribuire al contractului.

Referitor la lotul 3 al tronsonului Orăștie - Sibiu, Dan Șova a precizat că lucrările decurg în mod normal și că are speranța că ele se vor termina pe 15 noiembrie, așa cu a fost stabilit prin hotărâre arbitrală.

Ministrul a vorbit și despre situația tronsoanelor de autostradă care compun traseul fostei autostrăzi Transilvania.

Astfel, pentru cei 75,5 kilometri care leagă Suplacu de Barcău de Mihăiești, a fost repus în vigoare contractul de consultanță cu IPTANA, evitându-se astfel o nouă procedură de licitație. Ordinul de începere a serviciilor a fost dat pe 30 mai, IPTANA având la dispoziție șase luni pentru reactualizarea studiului de fezabilitate.

Pentru tronsonul de 16 kilometri dintre Mihăiești și Nădășel, ministrul a arătat că există proiectul elaborat din 2012 de către Search Corporation, iar că termenul de finalizare este în data de 15 iunie 2014, ceea ce va permite transmiterea imediată a documentației către ANRMAP.

Referindu-se la tronsonul Suplacu de Barcău - Borș din autostrada Transilvania, oficialul a precizat că licitația a fost deja publicată în SEAP și a respins acuzațiile conform cărora noul contract ar mai scump decât cel inițial semnat cu Bechtel. Astfel, Dan Șova a arătat că, potrivit contractului Bechtel, suma prevăzută pentru finalizare era de 260 milioane de euro. În noul calcul al CNADNR, pentru finalizare au fost prevăzuți 198 de milioane de euro, ceea ce înseamnă cu 62 de milioane de euro mai puțin. La acești 198 milioane de euro s-au mai adăugat 19 milioane, ajungându-se în total la un cost de aproximativ 216 milioane de euro. Această sumă corespunde introducerii unor lucrări care nu existau în contractul inițial, dintre acestea numai relocarea utilităților aparținând OMV Petrom amplasate în câmpul petrolier Suplacu de Barcău costând 11 milioane de euro. Pe baza calculelor rezultă că prețul actual este mai mic cu aproximativ 44 de milioane de euro față de cel din contractul Bechtel.

Dan Șova a vorbit în conferința de presă și despre situația lucrărilor la autostrada București - Ploiești. Ministrul a arătat că, în urma negocierilor cu Pizzaroti, nu s-a ajuns la o concluzie comună, ceea ce impus trimiterea către constructor a notificării de reziliere a contractului. Pizzaroti urmează să finalizeze în următoarele trei luni o serie de lucrări pe care le mai are restante. Ministrul a subliniat că, în urma noilor negocieri cu Pizzarotti, CNADNR nu mai are datorii către constructor. În cele trei luni în care vor fi terminate lucrările începute, prețul lor se va ridica la 54 de milioane de lei. Ca pași următori după reziliere, CNADNR va începe procedurile pentru refacerea studiilor. Dacă studiul consultantului va dura 4 - 5 luni, atunci tronsonul va fi probabil gata la sfârșitul anului viitor.

În ceea ce privește inelul 1 al Centurii Bucureștiului, Centura de Nord va fi probabil finalizată în februarie 2015. Pentru Centura de Sud, s-a trimis notificarea de reziliere pentru cele trei contracte încheiate în 2008, urmând a fi refăcute studiile de fezabilitate și lansate licitațiile de lucrări.

Tavi


alecu26

sunt sigur ca pentru problema cu pizzaroti momentan este doar o incordare de muschi din toate partile.

Pe de alta parte, acolo fiecare ar trebui sa cedeze cate un pic, mai ales statul roman, pentru ca in acea autostrada s-au investit bani enormi si mai bine se mai cheltuie un pic si se termina de urgenta lucrarile...in cateva luni...decat sa se astepte pana la sfarsit de 2015.

Dar din nou...e doar un joc de poker si fiecare merge momentan la cacealma. Sa vedem cine va ceda primul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

oricum...ce e mindblowing acolo...e acel calcul cu economiile de 14% aduse pe lotul lui Tirrena Scavi. Acel proiect e design&build si pret forfetar. La fel cum lui Impregilo i se impune realizarea oricaror lucrari in acelasi pret, asa si lui TS trebuie sa li se accepte orice economii (atata vreme cat pot fi sustinute dpdv inginereste si sunt irefutabile). Altfel se arunca in aer si acest tip de contract....printr-o intelegere pur romaneasca a lui.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

doryan93

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România organizează licitaţie deschisă pentru achiziţia de servicii de ordine şi curăţenie în cele 23 de parcări şi în grupurile sanitare de pe Autostrada A2, sector Lehliu - Cernavodă, valoarea estimată a contractului fiind de 2,09 milioane lei, fără TVA, potrivit unui anunţ de participare publicat vineri în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP).
Contractul implică servicii de curăţare a parcărilor şi de reparare şi întreţinere a toaletelor publice pe sectorul Lehliu - Cernavodă, scrie Agerpres.
Valoarea estimată a contractului este de 2.090.410 lei, fără TVA, iar durata acestuia este de 12 luni de la data atribuirii. Finanţarea este asigurată din fonduri bugetare.
Procedura va fi tip licitaţie deschisă, iar criteriul de atribuire preţul cel mai scăzut.CNADNR precizează că se va organiza o licitaţie electronică.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25 iulie, ora 9,00, două ore mai târziu urmând a fi deschise ofertele.     
    Sursa

MRS

#2034
Un bun exemplu de a da dislike la o postare, chiar daca datele descrise sunt bine-venite:
Imaginea a fost luata dintrun punct de lucru al unui operator national de date in acest weekend in Iasi:



Aviz amatorilor care descriu de genul: "...amfo st pa austostrada sia-m vazut bineanteles basculante-le......"
Voi da dislike intotdeauna pentru astfel de texte!

Pentru ca nu ne permitem sa terfelim numele tarii pe forum... de ce ne-am permite sa ne batem joc de limba?


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

iuli

Asta chiar e "departatul comercial"!!!!

Auuuu, limba mea!!! Ma dor ochii!!!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Textul asta e bun de folosit la bac sau la capacitate. Cine nu gaseste macar 3 greseli, picat direct. Vad c-au cam ramas si fara toner la departatul comercial.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alin_simeriaveche

după ziua de ieri am devenit mai curios la modul de lucru al utilajului de deep mixing. Am găsit un clip pe youtube interesant. La sfârșit dă date concrete la modul de lucru.


davyl

Superb, alin! Multumim! Lucreaza frumos instalatia... intra la material acolo, nu se joaca!  :D

daniel_avram

Se aude pe surse ca Sova va prelua ministerul de justitie in perioada urmatoare sunt tare curios cine se va ocupa de infrastructura dupa Sova.