News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Earthchild

#1980
Quote from: dr4qul4 on May 28, 2014, 11:51:51 PM
Nici statiunile turcesti nu sunt cine stie ce, imediat ce iesi pe poarta hotelului parca esti in alta lume.

Inseamna ca n-ai fost in Marmaris.


PS: Pacat de Gabi Szabo ca s-a inhaitat cu campionii mitomaniei.

adiarc

pt cei ce vor sa-l intrebe pe domnul Horia Nicolae , cum e cu Nadlac-Arad lotul 2 si postarea lui pe Seap

horia.nicolae@andnet.ro

http://www.zf.ro/zf-24/horia-nicolae-cnadnr-estimam-ca-in-acest-an-vor-fi-inaugurati-pana-intr-o-suta-de-kilometri-de-autostrada-12655864
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

http://www.epcengineer.com/news/post/11876/vinci-wins-motorway-contract-in-northern-slovakia


ca sa moara ziaristi de ciuda....la fel si cei care compara asa...direct preturi. Poftim aici pret: 255 milioane/4,2 km in Slovacia.

Iar aceasta licitatie este o adevarata poveste Romaneasca: anulata initial in 2009, anulata si prin 2011/2012...de abia acum avem castigator. Skanska a fost tot timpul pe primul loc, la prima licitatie cu 169 milioane, si acum cu 190 milioane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Bani europeni sau concesiune/PPP ca sa fie romaneasca pana la capat. :D ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

BoGDaN

Imi plac Passat-urile mai ales cele tunate cu eleroane asa  :)

alin_simeriaveche

De la Sova citire:

Am avut astăzi o întâlnire cu delegația DG Regio (Directoratul General pentru Politici Europene al Comisiei Europene), condusă de directorul general Walter Deffa, în cadrul căreia am discutat despre Master Planul General de Transport, fazarea proiectelor POS - Transport și despre absorbția proiectelor POS - Transport.

Am prezentat membrilor delegației calendarul elaborării Master Planului, confirmând că raportul final va fi înaintat Guvernului pe 30 iunie, urmând ca pe 20 august 2014 să fie oferite și concluziile evaluării strategice de mediu desfășurate în paralel cu elaborarea Master Planului.

În ceea ce privește fazarea proiectelor, am avut o colaborare foarte bună atât cu Ministerul Fondurilor Europene, cât și cu experții BEI pentru dezvoltarea și împărțirea pe faze a proiectelor ce se vor implementa și după 31 decembrie 2015 și urmează să prezentăm lista proiectelor eligibile Comisiei Europene și Comitetului de Monitorizare al POS-T.

Vom construi și în anii următori autostrăzi cu bani europeni. Am demonstrat că putem să o facem anul trecut, când CNADNR a înregistrat o absorbție de 569 de milioane de euro după ce în perioada 2007 - 2013 au fost absorbiți doar 430 de milioane de euro.

Comunicatul integral îl găsiți pe website-ul Ministerului Transporturilor: http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/425-intalnire-cu-delegatia-ce-dg-regio-condusa-de-directorul-general-walter-deffa.

alecu26

http://www.mt.ro/web14/domenii-gestionate/feroviar

cel mai tare e acest program de lucru pe 2014 la feroviar. Acum sincer....nici politic nu se pot justifica asemenea exagerari. Cred ca si politrucii lui Ceausescu nu avea asa rapoarte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nirolf

#1987
Vine campania electorală, deci trebuie să mai inaugureze ceva - poate Ponta vrea să taie panglica la București - Constanța și să ne explice că guvernul lui a facut-o.

Între timp, politicile socialiste ne duc pe noi culmi de succes:

Efectul de bumerang al accizei suplimentare: vânzările de carburanţi s-au prăbuşit în prima lună de aplicare


QuoteMarii transportatori au avertizat, încă dinainte ca Guvernul să aplice acciza suplimentară, că vor pleca peste graniţă să alimenteze, combustibilul din România urmând să devină mai scump decât în ţările vecine. Din calculele lor a reieşit că, în urma acestui ,,exod" al consumatorilor, dacă reducerea consumului intern ar fi mai mare de 13,5%, s-ar anula practic plusul câştigat la buget de pe urma noii accize. Iată că, în aprilie, reducerea consumului intern a fost de peste 16%.

Ținând cont că avem "încasări" negative din taxa care cică era pentru construcția de autostrăzi, mă întreb dacă nu o să înceapă să demoleze autostrăzile existente.  :-[

mirceaVRo

#1988
Ce ma bucur ca nu le-a iesit pe plus :))
O solutie logica pentru a reface bugetul ar fi scoaterea accizei , o solutie aproape identica ca si la tigarete dar macar acolo nu toata lumea fumeaza asa de combustibil avem toti nevoie...

Tavi

las' ca s-au scos cu "taxa pe stalp"

ciprebbe

Eu imi scot stalpii din curte si bag subteran :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

Pentru cine este interesat un link din Spania cu preturile reale la pompa ale combustibilor, pe fiecare regiune si localitate cu afisarea statiilor pe harta si pret pe fiecare:

http://www.geoportalgasolineras.es/

Archi

@Ciprebee

Te taxeaza si asa. Spun ca ai construit tunel.  :lol:

cezar-mario2012

Articolul nu are relevanta, multi au facut plinul inainte de intrarea taxa, dar acum cumpara la pretul actual. Strazile sunt pline nu am vazut o reducere a traficului. Tranportatorii cumpara tot din Ro in Hu este mai scump, la Bg este putin mai ieftin dar nu semnificativ.

stangabriel

Dar cu 6.1% mai putin fata de aceeasi luna a anului trecut. Intrebare: Se pune la calcul si motorina cumparata de CFR?

Si nu de anul acesta,o amica a carei tata e asociat la o firma de 100 de camioane,cumpara motorina din India si Statele Unite,adusa pe apa,garajul fiind intr-un oras pe Dunare. Amanunte si preturi nu a vrut sa-mi dea...