News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

sebba

foarte tare! hotii se pot specializa si "adapta nevoilor", firma de paza, platita ptr asta, nu poate face la fel?
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

Quote from: AlexIP on May 08, 2014, 07:32:04 PM
Quote from: dr4qul4 on May 08, 2014, 06:45:47 PM
:lol:
nu au chiar masini vechi, de fapt la majoritatea licitatiilor publice exista cerinta ca masinile sa fie noi (sau cativa ani)
si cum conteaza si pretul nu e de mirare ca cele mai multe sunt ford fiesta si logan sau modele mai vechi ramase pe stoc  Unii au si girofar galben.

În iarnă, înainte de minunatul accident de la Cunța văzusem pe tronsoanele noi inclusiv Ford Mondeo model 1998-2000. Dacă nici ăla nu-i vechi...

eu pe Bucuresti-Pitesti, A2 si Buc-Ploiesti nu am vazut decat dacii si fiesta
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

marius_ar


trotineta

La Raliul Aradului: cum se citesc numerele de ordine de la primele 3 masini: "zero-zero-zero", "zero-zero" sau "trei-de-zero", "doi-de-zero" etc. ?


sebba

double "ou" zero e la 000 :D
la double "ou" seven e James Bond! :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

doryan93

Un accident de circulaţie în care un om şi-a pierdut viaţa a exclus definitiv de la licitaţiile publice una dintre cele mai mari firme de construcţii din România, Euroconstruct. Instanţa a decis că accidentul a avut loc pentru că zona nu era semnalizată corespunzător de cei care asfaltau strada.Accidentul a avut loc în urmă cu trei ani, iar motociclistul implicat a murit. Expertiza poliţiştilor a arătat că firma de construcţii care asfalta în zonă nu semnalizase corespunzător intersecţia. Procesul a durat aproape un an, iar magistraţii au decis sancţionarea asfaltatorului. Firma nu va mai putea participa niciodată la o licitaţie publică. În plus va trebui să achite rudelor celui decedat despăgubiri morale şi materiale. Decizia nu este definitivă, dar este prima de acest gen într-un astfel de caz.Euroconstruct a făcut apel.
Sursa

dr4qul4

haideti sa continuam aici discutiile asa cum a sugerat si un coleg:
Quote from: rudolf.s on May 09, 2014, 03:28:58 PM
Si inca o data se vede clar ca sau nu exista sau nu se cunosc normele legate de tot ceea ce inseamna autostrada. politisti in mijlocul autostrazii care opresc masini, muncitori in mijlocul autostrazii cu panouri in mana.... Mi se pare mie sau unora le place sportul extrem? Chiar nu sunt norme? Astia nu inteleg ca viteza normala de deplasare pe autostrada e de 130 km/h? Orice obstacol pe autostrada poate duce la catastrofe in secunde! Pe un drum aglomerat are loc un carambol in masa intr-un minut din cauza unui dobitoc! Eu nu as opri la semnalele unui politist decat in prima parcare. Eu nu imi pun viata in pericol stationand pe banda de urgenta doar ca asa crede el ca e ca pe DN.

Sa te vad pe tine ca ai curaj sa nu opresti. Pe mine pe A3 (ploiesti) m-a luat radarul cu 148 pe portiunea cu 3 benzi pe sens. Erau pititi dupa un pasaj. Mi-a sarit in fata si mi-a facut semn sa opresc pe banda de urgenta.
Mai erau inca 2 opriti (tocmai fusesem depasit de unul cu un Passat cand l-am vazut ca franeaza brusc, astfel ca am avut si eu timp sa mai reduc cu vreo 10 -15 km)
Mai aveam putin si rupeam frana in doua si tot am oprit la 50 metrii dupa politist. sa faca si el putina miscare  :lol: 

Am oprit pentru ca MCV-ul era cu fata spre contrasens, dar aveau si un Porsche 911 (cu fata spre directia de mers) care ghici ce astepta?

SI nu puteam sa opresc in prima parcare pentru ca.....nu exista nici una. nici macar noduri nu sunt. Dar nici nu m-am dat jos din masina
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

referitor la pozitiile in care politia opreste masini, nu se pricepe nimeni la legislatie?
totusi, mie unul imi pare total aiurea

da frate, sa stea politia pe autostrazi cu radarul dar nu asa, oriunde, unde le place lor ci in locurile amenajate, in parcari
si da, de acolo sa te alerge cu porche si cu lamborghini si cu satelitul sovietic dar sa vina in fata ta, sa-ti bage "follow me" si sa te duca in primul loc amenajat opririi, fie el si peste 50km
si atunci sa te puna dracu sa nu-l urmaresti si sa opresti acolo!

dar asa, aiurea, eu chiar cred ca nu ar trebui oprit ci mers imediat dupa aia la primul post de politie si spus; sunt cutarescu, mi-au facut semn unii sa opresc in mijlocul autostrazii! uite actele, verifica-ma si da-mi amenda daca e cazul! sau ce masuri trebuiesc luate!

va aduceti aminte acum vreo 10 ani parca, in Bulgaria, cu raketii deghizati in politisti? cand politia bulgara a dat anunturi cum ca nu trebuie oprit la orice echipaj de politie care se afla in pozitii dubioase si ca daca se intampla asa ceva sa NU OPRESTI masina si sa mergi la primul post de politie? asa ar trebui sa facem si noi!

dar na... curajul... frica de autoritati! sa-mi mai zica cineva ca e ceva schimbat in democratia asta! ba, dimpotriva, e mai rau! acu avem facebook si ne gasesc oriunde ne-am duce si orice am face! d-aia n-am io facebook! :lol: :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Va multumesc frumos ca respectati regulile si discutati aici aceste subiecte! Sunt recunoscator.
:cheers:

sebba

nu ne mai multumi atat ca ne-o luam in cap! si sa vezi iures dupa aia! n-o sa ai atatia "ban-i" de dat! ramai lefter! :D :D :D
Sailing away! S/Y Haimana

nenea_hartia

A văzut cineva asta? E un precedent binevenit și tare interesant. Hai și cu Selina! :lol:

doryan93

Piaţa Sfatului din Braşov se va umple de automobile istorice Dacia, pe data de 10 mai, când are loc întâlnirea anuală Dacia Clasic, eveniment care reuneşte proprietarii şi admiratorii automobilelor care au marcat istoria ţării. Vor fi prezenţi dacioţi din toate colţurile ţării, dar şi din SUA, Marea Britanie şi Austria.
Sursa

marius_ar

Raliul Aradului 2014
Ziua 1; SS 5 Superspeciala ,,Arad Rally Show" desfasurata in centrul orasului
https://www.youtube.com/v/iOGOYV1RP5U
http://www.raliularadului.ro/

alin_simeriaveche

CNADNR asigura locuri de muncă pentru constructorii români

,,Prin niște împrejurări ciudate, autostrăzile în România sunt câștigate numai de operatori din afară. Nu le câștigă operatorii români. Am mai spus treaba asta de mai multe ori. Nu știu cum sunt caietele acestea de sarcini aprobate de Comisia Europeană, dar în mod ciudat nu câștigă românii. Și atunci românii sunt în general subcontractori.", a susținut Dan Șova în conferința de presă de la Mediaș.

Ministrul a fost de părere că marii antreprenori străini sunt mai puțin serioși în România. Își plătesc subantreprenorii români, care asigură foarte multe locuri de muncă, după 2 ani, după 3 ani sau niciodată. Subantreprenorii (care fie prestează lucrări, fie sunt furnizori de materii prime și materiale) sunt împinși astfel spre faliment.

,,Am observat noi acest comportament al antreprenorilor și CNADNR a spus <<Domnule, haideți să facem un act normativ prin care să nu mai plătim antreprenorii generali dacă nu vin cu proba faptului că și-au achitat datoriile către subantreprenori. S-a făcut un proiect de lege. A trecut de Senat, a trecut și de Camera Deputaților, marți l-am susținut și în plenul Camerei Deputaților. De acum încolo, după ce va apărea în Monitorul Oficial, orice contract de antrepriză de construcții, de modernizare, de orice facem la nivelul CNADNR-ului, se va constitui încă de la început la arhiva de garanții o ipotecă mobiliară în favoarea subantreprenorilor care vor fi declarați la încheierea contractului între antreprenor și CNADNR. Dacă antreprenorul refuză să-și plătească subantreprenorul, atunci îl va plăti CNADNR-ul din banii pe care ar trebui să-i dea antreprenorului, în așa fel încât să ducem banii exact acolo unde trebuie.", a adăugat oficialul român, care a felicitat CNANDR-ul pentru că a venit cu această soluție juridică și tehnică la rezolvarea problemei.

Conform declarațiilor ministrului, la susținerea măsurii în Parlament, senatorii au solicitat extinderea acestei reglementări la tot ceea ce înseamnă achiziții publice în România care au antreprenori, subantreprenori și furnizori de materiale. Guvernul, cel care a avut inițiativa proiectului de lege, a stabilit transformarea acestei măsuri într-un proiect pilot. După ce CNADNR-ul va face primele contracte care să includă reglementările respective, va exista un model pentru alte domenii.

,,Utilizarea aceasta a banilor pentru alte scopuri este cauza care a determinat și DLAF-ul să intervină în 2012, când a făcut controlul pentru 2011 și problema mare la Romstrade pe Nădlac - Arad lotul 2 a fost faptul că au luat banii de la CNADNR și, în loc să finanțeze lucrarea, au făcut altceva cu ei. Asta vine să reglementeze și să și prevină o nouă intervenție în forță a organismelor europene care să ducă la blocarea lucrărilor.", a afirmat Dan Șova într-o conferință de presă la Mediaș.

FRS

Pai nu este deja chestia asta?
Din 2011 incoace la anumite intervale de timp tot mi se cer (eu fiind subantreprenor) declaratii ca nu mai am niciun ban de incasat de la constructori. Acuma nu stiu daca e reglementata prin vreun act normativ chestia asta...