News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pasadia

Ok, deci refugiu e acea insula din apropierea axului folosita de obicei pentru statiile de tramvai. Caz în care observația mea ramane valabilă - cum poți formula "alveola SAU refugiu" de parcă ar fi substituibile între ele? Pasagerul ce vrea să urce într-un tramvai ce are liniile pe axul drumului nu cred că va aprecia alveola.

misiekwas

^Total de acord, dar nu știu ce te mira. Autorității în RO au atitudine ca ești fraier ca nu te duci cu mașina, de ce legislația sa nu reflecte asta. Atâta a fost interesul. În plus, aceasta prevedere în varianta asta este de-a dreptul absurda pentru ca ar face ilegale 80% de stații in RO și ar face orice corectura de amplasament de facto imposibila: pentru a muta stația 50 m ai trebui sa spargi trotuarul și sa faci din nou alveola.

oc7avian

Nu e nimic woke în ce am scris. Am explicat și eu destul de clar în mesajul meu problemele reale pe care le văd. Iar colegii le-au punctat din nou după.

Întradevăr legislația mi se pare și mie contradictorie, însă există destule stații și la noi fără alveole.

Orașe din Vest au tot studiat soluții, pentru că s-au lovit de diverse probleme pe parcursul planificării urbane. Cel din Oslo este disponibil și în Engleză + e foarte ușor de parcurs: link către PDF. Punctează inclusiv problema stațiilor din jurul intersecțiilor aglomerate, semaforizate.

Ei nu doar că evită alveolele, dar îngustează banda pentru a garanta alinierea perfectă a autobuzelor. Mna, e altceva să proiectezi și după un manual destul de "uman" scris, până să ajungi în detaliile normativelor. Oricine poate vizualiza conceptele.











Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

Danish cup holder...





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

În noaptea asta de la 12 sunt la RRA (Radio România Actualități) în direct cu Șerbănescu despre taxa rutieră. Sunt curios cum iese în noctură.

Probabil vom vorbi și despre alte subiecte rutiere, nu doar despre taxare.

dumbravaandrei

păi dacă e 12, nu trebuie să te mai temi de CNA 😂😂😂

tom_sawyer

S-a lansat recent în cinematografe. Ar trebui cunoscut de cât mai mulți cetățeni. Are legătură (și) cu infrastructura.

https://www.contributors.ro/lupta-pentru-dreptate-documentarul-cazul-inginerului-ursu/

reed


kitsune

Ești motociclist? Ai un handicap? Nu dispera, avem locul de parcare potrivit pentru tine. Chiar lângă spital:

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

PS: acest post este o satiră (nu-mi vine să cred că scriu asta, dar mi-am luat-o de prea multe ori, Idiocracy a devenit documentar, nu mai e ficțiune)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dumbravaandrei


mirceaeliade

Vad tot felul de stiri cu treceri de frontiera noi, fie spre HU, sau UA, dar si redeschideri/modernizari spre MD.  E vreun topic relevant pentru aceste tipuri de stiri?

tom_sawyer

Cum comentați?

Titi Aur laudă circulația din Brașov: "E cel mai bine sistematizat din întreaga țară la capitolul trafic" / "În oraș s-au făcut marile bulevarde care au devenit și mai mari"

Centura ocolitoare și sensurile giratorii par a fi adus Brașovului cel mai bun sistem prin care arterele de circulație nu sunt atât de aglomerate, față de alte orașe din România, precum București, Cluj, Iași sau Timișoara.

"În oraș s-au făcut marile bulevarde care au devenit și mai mari, dar au devenit foarte multe cu sens unic, ceea ce a creat un fel de sens giratoriu mare, dacă aș putea spune așa, sistematizat. Astfel Brașovul a devenit suportabil din acest punct de vedere, pentru că înainte de această sistematizare, dacă veneai dinspre Târgu Secuiesc și vroiai să te duci înspre Sighișoara sau înspre Sibiu, era aproape imposibil de trecut prin Brașov în zona gării și nu numai. Dacă voiai să mergi pe strada Lungă sau spre ieșirea înspre București, la fel, era nebunie, practic nu se putea trece", a declarat pilotul Titi Aur.


g4media.ro

TVlad

In primul rind in Brasov nu exista ghetouri de tip Militari Rezidence sau Floresti, generatoare de trafic. Ceea ce s-a construit e mai organizat si are deja acces auto acceptabil (prin planul existent de sistematizare).

Traficul de tranzit a fost scos demult din oras prin cele doua centuri.

De mare ajutor au fost si bulevardele largi construite in perioada comunista, ramase sa preia traficul local. Giratoriile - cele dinspre Ghimbav - sint exasperante; eu evit zona aia pentru ca ma incurc mereu.

oc7avian

O glumă proastă articolul. Dacă ar fi fost scris înainte să existe centura și gradul de motorizare din prezent, poate mai păcălea. Eliminarea semafoarelor pentru giratorii au părut soluția miraculoasă până când orașul s-a blocat treptat la loc (în unele locuri instant și s-a semaforizat la loc în câteva zile). Trecerile de pietoni au fost mutate să nu încurce, cu traversare la liber chiar și la 3 benzi pe sens. Evident, numărul de victime a crescut masiv și s-au reintrodus semafoare. Chiar în prezent e un program amplu de semaforizat o tonă de intersecții/treceri de pietoni. Dar la intersecții e în mod schizofrenic: nu se renunță la giratorii deși spațiul de stocare e deja creat de când s-au făcut giratoriile, iar asta ar permite revenirea trecerilor de pietoni la poziția lor naturală.

https://www.brasovcity.ro/ro/stiri_pe_larg/26311/

Și da, există ghetouri tip Militari Rezidence. Vezi Tractoru Nord, care cu ceva noroc a fost cât de cât a fost frânat recent și s-a revenit la reguli de urbanism. Vezi dezvoltarea haotică din Sâmpetru. Blocajele sunt imense astăzi. De aceea azi se trage pentru o inelară pe acolo (trebuie pasaj peste CF BraSig) sau radială nouă pentru Sâmpetru (pasaj pe sub centură)

Ah, și nu sunt multe bulevarde mari cu sens unic.

dumbravaandrei

s-a apucat Coliban sa semaforizeze giratiile (mega super inteligenta discutie), asa ca acum sunt cozi prin oras ce rivalizeaza cu aglomoeratia consacrata in alte urbi...
Om inteligent... acum, cand se face verde la semafor dai de o intersectie blocata de masinile care inca n-au apucat sa iasa din a