News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

#14025
^^ @cristi5 pare ok uploader-ul, nu am gasit niciun bug evident.
dar niste updates nice-to-have ar fi posibilitatea de rearanjare a imaginilor si delete per imagine/delete all

Pfff77

1)Unde pot găsi cum a fost ales traseul A3? Sunt curios de ce la Gilău A3 nu trece pe lângă DN1 prin vecinătatea Huedin şi Aleşd?

2)Întrebare similară am şi pentru A1, de ce de la Dobra, A1 trece pe lângă DN68A spre Timişoara şi nu se duce direct spre Arad, pe lângă DN7. Bine aici probabil explicaţia e că trebuie să fie conectată Timişoara la reţeaua de drumuri de mare viteză.

Pe secţiunea dedicată din forum pentru A3 sunt peste 2000 de pagini, iar pentru A1 sunt aproape 4000, probail a fost explicat dar nu ştiu exact unde să caut.

3)Altă întrebare  :D , de ce la Şoimuş, "la dealul cu lilieci", A1 taie dealul şi nu trece peste râul Mureş cu ajutorul unui viaduct de exemplu? Am mai pus întrebarea asta, în trecut, pe secţiunea dedicată pentru A1 dar a fost ştearsă de Ionuţ probabil...  :-[  :-[  aşa că întreb aici, sper să nu deranjez pe nimeni O:-)

naivu

2) de fapt traseul actual prin Arad-Nadlac este cel deviat de la traseul initial care trebuia sa treaca mai direct prin Timisoara-Cenad-Szeghed si se vorbeste ca a fost deviat in principal datorita interventiilor lui Gh Falca de la Arad
3) contractul a fost de proiectare+executie si Constructorul a avut libertatea sa-si optimizeze traseul (bineinteles in anumite limite si cu autorizare de la Beneficiar); practic UMB si-a facut calculul (pe baza studiului de fezabilitate) ca iese mai ieftin taind dealul Soimus decat cu doua treceri peste Mures, din pacate cred ca realitatea l-a contrazis.

resad23

Quote from: Pfff77 on December 30, 2023, 04:46:26 AM1)Unde pot găsi cum a fost ales traseul A3? Sunt curios de ce la Gilău A3 nu trece pe lângă DN1 prin vecinătatea Huedin şi Aleşd?



Relieful prin defileul Crisului e foarte dificil

Pfff77

^Nici cu actualul traseu nu îmi este ruşine

resad23

Probabil ca cel mai eficient traseu ar fi fost pe valea Zalaului si Crasnei apoi pana la Tășnad și spre Valea lui Mihai, plus o legatura DX sau DN 2+2 Oradea-Săcueni-Valea

user201

La mulți ani tuturor, cu drumuri line și multă sănătate! Un 2024 excelent!
P.S. Sunt curios să văd o analiză cu credeți că se va deschide la anul, că în afară de lotul turcilor pe A0 și legătura Oradea - A3, totul pare un fel de "dacă se aliniază stelele și există și bani și vrea și constructorul"...

Ionut

La mulți ani tuturor!
O să facem și noi (API) previziuni rutiere (și probabil și feroviare) pe 2024.

Harry

La multi ani! Sa ne auzim cu bine la anul, adica maine  :lol:

SB76UFO

La mulți ani tuturor!
"Prostia este eternă și invincibilă"

Thermostat

La Mulți Ani PUM! :cheers:
La Mulți Ani @Ionut! :cheers:
La Mulți Ani API! :cheers: 
Cu atâtea proiecte pe A-uri, DEx-uri și feroviar, 2024-2028 sunt ani cruciali iar comunitatea asta e mai importantă ca niciodată prin ceea ce face: monitorizarea șantierelor existente, educarea publicului larg și aducerea factorului decizional/politic/birocratic pe o traiectorie cât mai bună. Ca să nu mai amintesc de miile de vieți ce sunt/vor fi salvate de o infrastructură corespunzătoare.
Sănătate și numai bine în anul ce vine! :grouphug:
Driving on the parkway and parking on the driveway.

kumar

Un nou an mai bun!
La mulți ani!!

jalemare

La mulți ani, cu sănătate și drumuri bune!

pasa_andrei

La multi ani tuturor!

stangabriel

La multi ani !!!