News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pfuai.... Si cat am mai pozat la el...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Quote from: alexV on August 17, 2022, 04:05:14 PMAcu o luna a fost accidentul cu calugarul lovit de camion. La 4:00 noaptea, in dreptul manastirii Dumbrava de langa A10, un calugar de 66 de ani imbracat in negru traversa autostrada. O autobasculanta l-a trimis direct la domnul, intr-un hal fara de hal.

Dumnezeu să-l ierte, dar...

Sper să nu mi-o luați în nume de rău, dar asta îmi amintește de un banc citit acum vreo 40 de ani în cartea "Umor pe patru roți" a lui Dan Ursuleanu (generația mea sau mai în vârstă sigur își poate aminti de el - autor, nu banc).

Noaptea târziu, la postul de poliție al unui sat intră un om agitat, lovit "de angoasa aflării adevărului cu orice preț".
- Domnule! Aveți cumva vaci negre pe-aici pe la dumneavoastră?
- Ăă... nu... doar bălțate.
- Atunci poate câini mari, negri?
- Ei, chiar așa mari nu știu să fie...
Omul se prăbușește deznădăjduit pe scaun și spune:
- Înseamnă că ce-am călcat eu cu mașina trebuie să fi fost preotul...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

JohannDB

#13802
              Revin la tema limitării la 60 de tone a sectorului de DN 5 de la km 10+350 (ieșirea din DNCB) până la Adunați Copăceni km 20 (după ieșirea din grația de aici, borna km 19 fiind la începutul  podului dinspre 1 Decembrie) și continuarea restricției până la km 34+800 (!!) la Uzunu....
              Trecând zilele trecute peste acest pod m-am apucat să număr parapeții "N.J." (atât de iubiți de unii) și am găsit că pe structura podului de la pieptenii de dilatare de intrare (dinspre 1 Decembrie) și până la ieșirea la Adunați, sunt 25 de bucăți...!! Parapeți de 600 cm lungime, la talpă cu 50 cm și sus cu cca 15 cm. înalți de 80 cm. Ei, tot acest volum de beton a fost luat în calculul încărcării permanente, inutile a grinzii podului ??.. Găsesc în datele tehnice "Recon" că un astfel de parapet cu L=2 m are 935 kg; ar trebui să zic că cel de 6 m lungime ar avea 935 kg X 3 = 2.805 kg/6 m X 25 de bucăți să ajung la 70.125 kg sarcină permanentă pe pod (asta la un calcul așa ușor) !! Oare de ce să mai minunez ?? Nu puteau găsi o altă modalitate de separție sensuri cu construcții ușoare, pentru prevenția debililor ce nu-s în stare să țină linia dreaptă ?? Chiar era nevoie de această încărcare a podului ("abia reabilitat") ??

danutzu_1069

Da, idioțenie  marca CNAIR.... ca ei au aprobat proiectul...
Puteau foarte simplu sa puna parapeti metalici dubli... si daca tineau mortis, puteau sa prevada un "totuar" pe mijloc, in care sa fixeze parapetii....

bbk

Pe podul Morandi (cel care s-a prăbușit la Genova) au pus n.j. care au însumat aprox 1500 tone. Și acum ma trec fiorii când ma gândesc ca am trecut pe el și pe sub el cu doar o zi înainte de tragedie

JohannDB

                 Nimic, nimic cu podul peste Argeș ??? DN 5 km 19 - 19+200, abia reabilitat și limitat la 60 de tone..... Vorbeam ceva mai sus de suprasolicitarea lui cu o sarcină permanentă de cca 70.125 kg pe lungimea lui prin acei parapeți N.J. e 6 m lungime în număr de 25 de bucăți...
                 Și căutând "ceva amănunte" găsesc pe un site că  ((((((( montare parapet metalic direcţional de tip foarte greu,.....))))))) (vezi https://www.libertatea.ro/stiri/circulatia-pe-podul-de-la-adunatii-copaceni-se-inchide-2699208 - probabil au spicuit de prin proiect) și stau și mă întreb : parapet "metalic de tip greu" înseamnă "N.J." de beton de 6 m lungime și de 2805 kg bucata ?? 70 de tone suprasarcină permanentă pe acel pod ?? Și până laurmă, parapeți direcționali, pentru ce ?? Contra bezmeticilor ?? Dacă vor să sară-n Argeș, cale bătută și drum bun, dar nu greutăți pentru alții, care chiar se chinuie și muncesc la greu pe drumurile țării, făcând turism, în atare condiții, pe bani grei prin ocoluri costisitoare..................


Valentin

A mai trecut cineva de curand pe DN7 in zona lucrarilor de la Boita? Care mai e pulsul? Am nevoie sa trec pe acolo intr-o sambata dimineata si eram curios de timpii reali de asteptare si de dinamica cozilor, daca ma poate ajuta vreun coleg?

adiarc

sapt trecuta era jale...

O planificare dezastruoasa si o nesimitire fara margini de la Strabag cu "sprijinul"autoritatilor

De ce?Pt ca drumul,desi circulabil ( la nivel de pietris pe portiuni scurte,dar perfect circulabile),era inchis pe o banda,pt ca doreilor de muncitori le era lene sa ia balizele si sa le reamplaseze de fiecare data la inceputul si sf.programului de munca.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

      (((((  Am nevoie sa trec pe acolo intr-o sambata dimineata si eram curios de timpii reali de asteptare si de dinamica cozilor, daca ma poate ajuta vreun coleg? )))))                                                   Stimate coleg, dacă vrei să treci pe acolo, te sfătuiesc, să o faci pe la orele 02-04 dimineața !! E momentul de noapte în care cei mai mulți dorm, "camionagii" sunt și ei, încă, "la nani-nani".... Dar, nu te poți bucura de imaginea defileului, care dacă, în ciuda stresului, mai găsești resurse să-l privești, constați că e "mai presus de tine" !! Sau, cam aceleași ore, dar să fie vineri noaptea spre sâmbătă, sâmbătă spre duminică, sau (în final) duminică spre luni. Altfel V. Oltului e motiv de pensionare anticipată, deși s-au retras semafoarele de la Boița............... ORICUM atenție la "ucrainieni" (camionagii sau turizmenari) și alți bazbuzuci !!

dan tm

Pe viaductul din Calea Sagului DN 70 Timișoara sînt 3 (trei ) rînduri de parapeti.
mereu m-am intrebat daca cineva  a calculat incarcarea suplimentara.

La asta se adauga faptul ca din cauza molului de la Dermatina (șoping siti) pe sensul de intrare in oras masinile stationeaza la semafor pe viaduct. Asta da incarcare.
 nu reusesc sa pun linkul

danutzu_1069

Adica asta: https://goo.gl/maps/2qW1nPQGkuyqJUPq9

Doar peste pachetul de linii CF este deschidere mare... dar totusi... pilele nu par sa fie groase...

https://goo.gl/maps/N3MsQkWpSjVciBX5A

dan tm

#13811
Probabil si daca ar fi foarte groase tot au niste limite, nu sa le incarce asa. Chestiunile astea nu intra in vederile API:

sint imagini se de sub viaduct pe google.

la Vinga in Curba sint niste parapeti foarte mici, cred ca se pretau mult mai bine pe viaductul Calea Sagului si pe alte poduri.

alin2pas

La Timișoara au și o experiență negativă cu prăbușirea peste o mașină a porții de la intrarea în oraș dinspre Remetea în timpul unei furtuni, ceea ce a dus la moartea unui student. În acel caz, pe structura din grilaj a porții au fost montate panouri care nu permiteau trecerea vântului, crescând cu mult solicitările acelei porți la vânt puternic, iar structura nu a fost recalculată pentru a se verifica rezistența la vânt puternic. Probabil și cu viaductul așteaptă să vadă cât rezistă. În mod normal ar trebui revizuit proiectul și calculată rezistența construcției la amplasarea unor astfel de structuri grele.

gruiarew

Pilele au cel puțin un metru diametru. Dar pun pariu că în momentul în care s-a proiectat podul nu s-a luat în calcul că-l umplu de betoane nici prostia aia de semafor de la baza lui. De fiecare dată când trec pe acolo rămân pe pod în coloană.

Bine că punem parapete de beton pe poduri, în orașe, iar în afară unde se circulă cu 100+ pe pământ stabil se montează de tablă...

N-am văzut niciunde mizerie ca la noi, tot felul de garduri prin orașe. Dar e plin de camere. Cum te dai în stambă, cum îți timit felicitare. La noi nu...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

Stie cineva imagini satelitare mai bune decat *sentinel 2* dar mai ieftine decat *Maxar*, sa intrebam de o sponsorizare? :)

E foarte greu de monitorizat CF cu poze si drone, ca sunt zone izolate unde nu ajunge nimeni. Asa ca ma gandesc sa trecem la nivelul urmator, si sa nu trimitem drona sau oamenii pana nu vedem ca e atacata o zona.

Merge si cu sentinel, dar parca niste rezolutie in plus ar fi buna :)

Sigur ca o astfel de monitorizare (eventual automatizata) ar ajuta si la rutier.