News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

Am o rugaminte la cei care pot sa ma lamureasca pe unde sa o iau in drum spre Constanta. De waze nu mai vreau sa aud ca ultimile 2-3 ori m-a bagat direct in ambuteiaj. Plec vineri dimineata (ora 05:00 cel traziu 06:00) din Sibiu si am doua alternative, spre Brasov si atunci probabil ca cel mai usor trec de Bucuresti pe CB-nord sau spre Rm.Valcea si atunci ... la Bucuresti ce aleg N sau S sau prin oras?
"Prostia este eternă și invincibilă"

dr4qul4

eu te sfatuiesc sa nu o iei prin oras. Vineri pe la 10 numai liber nu o sa fie. O fi vara, dar si pasajul Unirii e inchis si metroul circula in 3 roti (nu mai au vagoane pt asigurarea frecventei)
Si pe centura poti avea surprize neplacute, mai ales ca se lucreaza (ma rog, e santier deschis, ca de lucrat nu prea).
Eu zic sa o iei prin Brasov si la iesirea de pe A3 sa cotesti spre Stefanesti si DJ100
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Vineri dimineata pe la 9-10 va gasi ceva aglomeratie intre Predeal si Busteni, dar satisfactia de a vedea coada de pe partea cealalta crescand la Nistoresti va fi nepretuita. :D

JohannDB

            SIBIU - CONSTANȚA...... Depinde ce-ți dorește "inima" ; vrei viteză/rapid sau mai "relax", fără timp drămuit...  Soluția de mijloc este să utilizezi și A3 și A2 (dar pe A2 poți avea deja coloană - fiind vineri).....
   1) Să zicem Sibiu - Veștem - Brașov - Predeal - Sinaia - Ploieși (cu centura de vest-sud) - A3 - DNCB - A2 - A4............... Cu o notă : pe DNCB după ora 6:30 pe unde vei merge de la A3 - Ștefănești - Voluntari - Pantelimon - A2, nu prea mai ai ce căuta pe înghesuiala cu camioanele și chiar bară la bară, la pas de melc.... Ca chichiță  și fentă la înghesuială, dacă mergi pe acest sector, ca să-ți scurtezi chinul pe DNCB, după DN 3 (la Pantelimon) la Cernica iești din DNCB pe DJ 301 si treci prin Cernica, unde la  Primărie faci dreapta (ieși din DJ 301), pe DC 55 și în cca 500m intrii într-un giratoriu din care ieși pe a treia ieșire (vei fi  tot pe DC 55), treci pe sub A2, mergi cam 500m cu un canal în stânga iar apoi i curbă a drumului te duce către vest (paralel cu A2 în dreapta ta) încă vreo 500m, până dai de o intersecție în "T" (ai un mare depozit în dreapta); în această intersecție faci dreapta și tot cu depozitul în dreapta ta, mai mergi max. 300m până la giratoriul care face sensurile de intrare pe A2 spre Constanța. de la DNCB până în A2 prin Cernica ai numai 8 km....
  Pentru cele de mai sus, ți-aș recomanda să pleci de la Sibiu pe la 04:00, fără glumă.....
   2) Sibiu - Brașov - Predeal - Sinaia - Ploiești (centura spre est, prin Blejoi - Tânțăreni)- DN 1B - Bucov - Albești Paleologu - DN 1D - Ciorani - Urziceni (Albești - Urziceni 42 km pe DN 1D) apoi DN2A  Urziceni -(67 km) - Slobozia - (18 km) - Drajna - A2 - Constanța....
   3) Ar mai fi, dar...... Sănătate și drum bun !!! Să te bucuri de voiaj !!

alin2pas

Pe centura nordică ai avantajul că mare parte are deja două benzi pe sens. Pe porțiunea cu o bandă pe sens din DNCB nord vei ajunge și dacă vei merge prin Brașov. Teoretic, ai posibilitatea să ocolești acea porțiune prin Ștefănești - Afumați - Brănești - A2 (cum a propus dr4qul4), dar nu am fost niciodată pe acolo. Pe partea sudică, până vei trece de intersecția cu Prelungirea Ghencea - Domnești, pasagerii vor avea posibilitatea să-și mai dezmorțească picioarele plimbându-se pe lângă mașină în timp ce stai blocat în trafic. Prin oraș ai șanse să treci mai repede doar noaptea.

slartibartfast

Nu e nevoie prin Ștefănești. Dacă ai de ocolit doar porțiunea 1+1 din DNCB, poți intra de pe A3 pe DNCB, apoi să pornești pe DN2, și faci dreapta pe DJ100 în Afumați, și ții apoi DJ100 până la A2.

dr4qul4

de multe ori se infunda exact la Voluntari
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

punktnet

Prin Bucuresti sud ai DJ401A de la Bolintin iesire A1 pana la Bragadiru apoi mergi linistit pe DNCB pana la A2 ca nu mai sunt ambuteiaje.
Just kidding.

kitsune





Powered by API/PUM imgur uploader


But.... Why??? Cope cage?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Rodeo

 :lol:  :lol:  :lol:   Roll cage (totuși e cam subțire) sau bimini top pentru vreme nefavorabilă? Sper că explicația corectă este că a fost vehicul publicitar pe faleză / plajă.

gruiarew

Bun dar ce-i trocariciul din imagine? Că eu nu-mi dau seama. Nu e nevoie de niște tablițe pe el? Totuși se plimba prin trafic. Sau e și la voi ca la mine la sat unde s-a umplut de motocultoare și toați pârâie la ele pe uliți de le găsesc dracii?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

kitsune

#13796
Sincer nu știu ce este exact, o chestie electrică cu 3 roți. A trecut pe lângă mine când eram parcat și am scos telefonul pe geam să îi fac poze din cauza coșmeliei ăleia care se bălăngănea. Din păcate, până am deschis geamul era destul de departe, așa că poza este făcută cu mult zoom.
Dacă nu merge tare și nu are putere mare, nu trebuie carnet, nu trebuie înmatriculare. Dar nici n-am văzut să semnalizeze cu mâna când a luat-o la dreapta (chiar, cum ar fi, că dreapta stă pe accelerație?). Chestiile galbene care se văd in spate sunt de la amortizoare, nu semnalizări.
Am mai văzut prin oraș destule, dar mai ales variantele cu 2 roți (și fără cușcă).

Este superbă casca de biciclist, polistiren vopsit, ajută în caz de accident la fel de mult ca și cușca.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

JohannDB

 Revin în "parcare" cu o întrebare  pentru Horațiu Cosma, sau oricine  mai fost prin sferele de decizie în transporturi....... Pentru care/ce motiv, podul peste Argeș,pe DN 5, km 19 - 19+220 (borna km 19 este chiar pe începutul podului dinspre 1 Decembrie), de la intrarea în Adunații Copăceni, după ieșirea din 1 Decembrie (drumul direct din DNCB spre Giurgiu) a fost limitat (se face cam o lună) la 60 DE TONE ??
   CINE și ÎN BAZA LA CE a luat această decizie ?? Podul abia a fost redat traficului după o reparație capitală, reparație în care a fost "dezbrăcat" până la grinda principală și apoi reașezate alte plăci pentru carosabil !! S-a trezit careva că "reabilitarea" a fost "un rasol/o mântuială" și o eventuală expertiză a scos asta la iveală ??
   Vreau să auzim și noi, cei care ne chinuim pe rute ocolitoare în care ne lovim de accesul în DNCB la Bragadiru/DN6 unde din centură spre Mogoșoaia/Ghimpați dăm de un giratoriu (iar giratoriu ??) făcut din "bidoane" sub podul DNCB/DN6 la Bragadiru, cu niște insule de direcționare care fură tot spațiul necesat la manevre, și breteaua îngustă în care cu greu intrii din centură în DN6 !!
   DECI, în baza la ce, s-a luat HOTĂTÂREA limitării unui pod abia reabilitat, pe o rută atât de solicitată și importantă ??
   Ruta ocolitoare prin Ghimpați este cu cca 40 km mai lungă și caliatea DN 5B (Ghimpați - Giurgiu) este execrabilă... Plus girația de la Ghimpați care este "mică" și necesită și asta multe artificii de trecere, plus curba strânsă (ceva mai mică decât cea de pe DN6 la serpentinele de la Plugova, km 396) de la Bălănoaia, în rampa de aici, de lângă lac, la km 10+500 !!
   Suntem puși la plăți suplimentare, datorită diferenței de kilometrii (și nu sunt sume chiar modice) plus caznele produse de drumul neconform, timpii de condus, etc. .......!!

   Pentru edificare pe lista "Cestrin" cu centralizatorul restricțiilor temporare (temporare, pe cât timp ??) a restricțiilor, apare la poziția 276, DN 5,  de la km 19+220 la km 19+220, localitatea Adunați Copăceni, jud Giurgiu, supratraversare (sic !!, nu spune direct că este podul peste Argeș), TONAJ 60 de tone..... https://www.cestrin.ro/restrictii/restrictii/2022/Centralizator/Temporare/August/Centralizator%20august%202022.htm

 Și la 27 iulie 2022, centralizatorul arăta așa ;
DN    5    010.356    020.000 INT DN5-DN CB    ADUNATII-COPACENI IF,GR    60        
DN    5    020.000    034.800    ADUNATII-COPACENI    UZUNU    GR    60
 https://www.cestrin.ro/restrictii/restrictii/2022/Centralizator/Masa%20maxima%20admisa/Iulie/Centralizator%20restrictii%20privind%20masa%20totala%20Iulie%202022.htm
     Deci, de la ieșirea din DNCB km 10+500 până la km 20,00 după giratoriul de la Adunați Copăceni, 60 de tone TOT sectorul și pentru completare, de la km 20,00, în continuare, până la km 34,00, în Uzunu, tot 60 de tone.... Motivul ??

TVlad

#13798
Trebuie sa fie niste functionari cacaciosi pe undeva care fie se stiu cu musca pe caciula, fie se tem sa nu cada magareata pe ei in caz de... si atunci se acopera preventiv cu o restrictie de tonaj pe cheltuiala voastra si in final a noastra, a tuturor.

carutasul

M-a întrebat un coleg acum vreo două luni dacă podul provizoriu peste Argeș pe DN5 mai există sau nu. Din cauză că am tot avut diverse treburi nu am mai ajuns prin zonă, dar azi mi-am amintit. Răspunsul e că nu mai există nici amintirea podului:




Powered by API/PUM imgur uploader