News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

La multi ani!

UMB pe A3 nu trebuie sa se bazeze tot pe claim-uri?

adiarc

^^ tocmai ca in Romania constructorii de rangul 3,speculează din plin incapacitatea,indolenta,incompetenta si corupția autorităților.
Ceea ce spui poate funcționează in Germania,dar n-are nici cea mai mica legatura cu Romania

Proasta gestionare a proiectelor de infrastructură ne-a costat nu doar timp, ci și bani. Peste 2,2 miliarde de euro în ultimii 13 ani.

"Lucian Bode, ministrul Transporturilor: "Am plătit până în acest moment 2,2 miliarde de euro, acele claimuri le-am numit și le numesc taxa pe prostie a autorităților statului român"

Blocajele apar din momentul în care ai un studiu de fe3zabilitate prost făcut. Când tu nu aloci așa cum se alocă în Europa 5-6% din valoarea proiectului pentru studiile de fezabilitate și cele geo.

Șeful Transporturilor dă în primul rând vina pe documentațiile făcute pe genunchi, apoi birocrația și slaba implicare a funcționarilor în urmărirea proiectelor și deblocarea lucrărilor.

Lucian Bode, ministrul Transporturilor: "Nu este posibil ca pe Sebeș-Turda să stai 4 ani de zile ca să poți reloca 3 sau 4 stâlpi dintr-o linie electrică de 110 kilovolți".

Nerealizarea la timp a exproprierilor este un alt motiv pentru care constructori pot trage de timp și cere bani în plus."

sursa Digi24
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Alooo, claimurile alea sunt pentru munca. Sunt justificate. Cu vârf și îndesat. Și in mică măsura e vorba de greșeli. In cea mai mare parte sint lucrări care au fost imposibil de evitat pentru a finaliza construcția. Egal dacă CNAIR sau SF nu au ținut cont de niște chestii reale, ele au fost acolo și indiferent dacă erau prevăzute sau nu in documentație, tot trebuiau făcute.

Nu a păcălit nimeni pe nimeni. Iar in construcții numai cine e afon de domeniu își poate imagina ca poți sa prevezi de la început tot. Nici măcar când faci o casa, darami-te la o autostrada.

Deci nu sunt bani pierduți, ci acela este costul. Sigur, dacă faci proiectul mai detaliat, o sa cuprinzi de la început aproape tot și asta clar e mai bine: nu mai apar conflicte și nervi. Și nici riscul ca o firma mai puțin capabilă sa se împotmolească.

Singurele costuri aiurea sunt pentru rezilieri aiurea de contracte și despăgubirile rezultate de aici.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marinul

La multi ani! O retrospectiva a anului 2021, cu proiectele care personal o sa le monitorizez si in anii ce vor veni fie din drona, masina sau telefon.


TibiV

Multumim...

Sa dea Domnul sa-ti fie greu sa tii pasul cu lucrarile...  ;)

La Multi Ani!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Scriu in parcare pentru ca nu e interesant pentru toti...
Revelionul asta l-am facut la Vatra Dornei. Un drum pe care Waze zice ca faci 7h20 fara oprire. La dus timpul efectiv de condus a fost undeva la 8h. Am mers doar pe Gura Humorului (ca asa a zis Waze) si rau am facut. Un prieten care a venit pe Tg Neamt a facut cu 40 min mai putin (desi Waze zicea ca e cu 20 min mai lung).
La intoarcere am mers toti pe Gura Humorului. Si mai rau am facut. Am facut aproape 13 ore, din care 11 timp efectiv de condus.  Dar la un moment dat ne-am intors 15 km.
-Am facut o pana exact inainte de Campulung Moldovenesc . Nu am gasit nici o vulcanizare deschisa. Inteleg ca e Duminica, dar ma astept sa platesc dublu/triplu, dar sa gasesc ceva in 2 orase. Noroc ca s-a potrivit donutul de la altul, ca cel de la masina care a facut pana era minuscul. Sper ca pentru toate spatiile noi de servicii, CNAIR sa ceara si vulcanizare non stop. Sau macar sa oblige benzinariile sa vanda si roti de schimb
- Calitatea drumului Vatra Dornei - Gura Humorului e mai mult de galben decat de verde. Albastru nu e decat cerul. Sunt f multe gropi mici si cateva mari.
-Benzinariile sunt puse prost. Cand 3 pe o parte, cand 3 pe cealalta.  Dupa 2 ore de mers in coloana, mai la toate erau cozi (in special la bai). Astfel ca multi opreau vizavi si traversau pe jos, sau taiau linia continua de 2 ori pentru ca pe celalat sens erau goale.
- in localitatea Vama, un mosulica mergea pe contrasens, prin dreapta coloanei! A trecut la mai putin de 10 cm de oglinda si la tot atat de sant. Avea cam 20km/h si era relaxat. Parea ca nu-si da seama ce face sau ca e ceva normal... Sensul lui era liber, asadar nu avea nici o logica...
- Waze-ul nu mai e ce a fost. Nu mai face recalculari de traseu si nu anticipeaza deloc cresterea traficului dupa pranz. Si cum toata lumea acum foloseste waze-ul, ajung toti in acelasi loc si in acelasi timp. Ca un sfat... daca aveti de ales intre 2 variante, si una trece prin orase turistice,  iar diferenta intre ele este mai mica de 30 min, alegeti-o pe cea care nu trece pe langa partii de schi.
O alta varianta ar fi sa simulati si cu 2 ore inainte de plecare si imediat inainte de plecare (atat cu waze cat si cu Maps).  Daca la una timpul ramane constant si la alta a inceput sa creasca, ar trebui sa va dea de gandit.

- PS. Vatra Dornei e mai misto ca toate statiunile de pe valea Prahovei sau Rucar-Bran.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

peri

Am vazut postul pe blogul lui zoso despre calitatea unor constructii in China. La nivelul la care se construieste acolo nu se stie daca este totusi un fenomen (probabil ca nu, ca ar fi iesit in presa internationala mai des) sau niste cazuri izolate. Am ramas masca la al doilea video cu sosele / poduri care se surpa la 2 ani de la inaugurare. Ma gandesc ca in Europa nu isi permit sa dea buleala in asa hal, dar e interesant de urmarit ce inseamna sa iti doresti doar sa bifezi finalizarea unui proiect

Link'ul la post si cele 2 video'uri de youtube un pic mai jos, in caz ca nu vreti sa accesati blogul

https://zoso.ro/tofu-dreg-arata-coruptia-generalizata/

https://www.youtube.com/watch?v=s-2DtL-Wjkc&feature=emb_title&ab_channel=ChinaInsights

https://www.youtube.com/watch?v=RSz4JZdKaR4&feature=emb_title&ab_channel=ChinaObserver



adiarc

Dracula...exact in zona accea am vrut sa ma duc si eu cu gasca si cand ne-am uitat pe maps ...pass...

in schimb cam cu aceasi bani m-am dus in Budapesta si dupa ce am tinut cont sa nu fiu la orele de vf pe centura Budapesta, am facut 5 ore si 40 de min ( peste 500 de km ) cu mers pe tempomat adaptativ cu 140 ( cam 132 in realitate )..relax si in siguranta....uite asa ...facem turism la noi  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

#13643
am fost in Budapesta acum 1 luna. E mai frumos la Vatra Dornei. Zapada multa desi era cald afara (1-2 grade), si ATV-ul a fost doar 150 lei/ora  :D
Drumul nu a reusit sa imi strice buna dispozitie, mai ales ca de data asta nu am fost eu sofer.
De fapt eram pregatit de un drum extrem de lung, singura surpriza a fost acea pana si lipsa unei vulcanizari/posibilitati de a cumpara o roata de rezerva de dimensiuni normale.
Dar iti dau dreptate: A7, CoBra, PiSi si DX12+Tg Jiu vor redesena turismul de la noi din tara. Sa faci 4 ore pana la Straja e de neimaginat acum, chiar si fara trafic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

danutzu_1069

@dr4qul4, Waze nu anticipeaza deloc cresterea traficului...
Doar se foloseste de date istorice ale traficului din aceiasi zi dar din trecut....
Nu are habar ce este sarbatoare nationala sau perioada de concedii si atunci este buluc mare pe sosea....
Recalculare de traseu face in mod sigur, dar doar daca merita, adica daca timpul "economisit" este semnificativ, si mai tine cont si de alti factori....
Daca vrei neaparat recalculare, o poti face manual...

pasadia

Să râdem de inepțiile din presa:

QuoteNoi am plecat din Ploiești în jurul orei 10, iar la 12,15 eram în Rucăr, unde aveam cazare. Proprietarul pensiunii ne-a spus că de acolo la Brașov mai făceam 20-25 de minute, în funcție de trafic. Alți prieteni, care au mers pe Valea Prahovei au făcut cinci ore, după ce au mers bară la bară de la Nistorești.

Rucar - Brașov e drum de 1:15 - 1:30. Asta când nu se aglomerează DN73 pe serpentine sau prin Bran. Dar asemenea prostii apar in fițuici din Brașov - https://www.bizbrasov.ro/2022/01/04/aglomeratie-valea-prahovei-ruta-alternativa/

JohannDB

 Rucăr - Podul Dâmboviței - Valea Udrii - Fundata - Moieciu - Bran - Brașov....  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  Citat din spusele "turistului"  """Proprietarul pensiunii ne-a spus că de acolo la Brașov mai făceam 20-25 de minute, în funcție de trafic.""" :gj:   Păi la intrarea-n Rucăr pe la "Rompetrol" e cam km 71 din DN73 și mai sunt (pe bornă) 66 km la Brașov.... La întrarea pe A3BV este pe Dn73 km 118 și la Cristian la intrarea pe VO 1K este km 130... Cred că proprietarul, numai localnic n-o fi, ca să avanseze 20-25 hai 40 de minute (cu larghețe) pe cca 40 km de drum "greu" cu serpentine și fără loc de depășire (vorbesc de efectiv drumul greu, nu de aliniamentele de la Bran la Brașov)..... Dar când ești în vacanță, nu mai contează !!  Poate la astfel de indicații, unii, dau și rapoarte pe waze și atunci......

drumuriRomanesti

Buna dimineata si la multi ani.

Prezint colectia mea de drumuri judetene si nationale integrale pe care le-am parcus intentionat, sau din intamplare. Inca mai e de lucru si am sa mai adaug, dar consider ca am adaugat material suficient incat sa fiu de ajutor comunitatii:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLrNcFbWEzSvqXHMvbhykaya_ORtzrdy66

RaduG

 Un proiect care durează de aproape 100 de ani, cea mai scumpă magistrală de metrou din New York, 1,7 Miliarde USD pe km.


alin2pas

@drumuriRomanesti:
Felicitări! Impresionantă colecție! Mulțumim!