News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

De obicei sunt de acord cu tine (ai muuuulte like-uri de la mine), dar in cazul asta vorbesti doar "teoretic" in ceea ce priveste intretinerea "cazanului"...

Aici dr4qul4 are dreptate 100%.

Hai sa luam cazul concret.
Avem o masina "de marca/fitze" (BMW) foarte veche (~20 ani) si o "lamaie" in parbriz...
La modul logic, avem un tanar sofer (~20 ani) care nu concepe "sa se dea" cu un amarat de Logan. Vrea musai masina de firma. Adica bemveu.
Dar nu are, evident, bani de un bemveu nou - nici macar de unul decent intretinut.
Asa ca isi cumpara bemveul visat - dar cel mai ieftin la care ajunge. Repet: CEL MAI IEFTIN...

Si tara este plina de astfel de pustani plini de "basini", dornici sa "rupa gura targului" cu ale lor "masini nemtesti"... Din pacate si jurnalele de stiri de la ora 17 sunt pline de astia... De obicei cu precizarea "echipajele medicale nu au reusit sa il/ii resuciteze"....


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

#13621
                  @TibiV..... Pe aceeași lungime de undă, când m-am legat de (acum voi supăra sensibilii net-ului) idiotul de la volan...... ÎNCĂ mașinile  actuale au un bun/prost element între volan și scaun, de care DEPINDE ȘI VIAȚA ALTORA la "o adică"...... Și-ți mai spun ceva strict psihologic.... Sunt momente pentru" slabii de înger" când sub sentimentul inferioarității vor să epateze; de asta caută prelungiri maximale ale slabelor lor forțe psiho-comportamentale și caută ceva (de tipul "cazanelor"... mărci cu renume, puternice, "fățoase") care le vor produce (posesorilor slabi de înger) orgasme senzoriale și senzația de "cel puțin mici Dumnezei" comparativ cu amărâtul posesor de Logan "cinstit", la contactul cu banda de asfalt.......
      În particular, TibiV, nu vorbeasc "vorbe" fiindcă mă feresc de non-comunicare (limba de lemn din vechile ședințe de partid, în care spuneai multe , dar concret NIMIC); ceea ce spun este trecut prin mine și cu mine pe mii și mii e kilometrii.... Vă doresc tuturor o experiență de peste un milion de kilometrii...
     Nu contează ce și cum își cumpără omul...., contează cum o "stăpânește", cât de îndemânatic este, cum își cunoaște "bolidul", chiar și cât de lung și  lat este, ca să nu te bușească în parcare la Lidl...... Și apoi cât de idiot este la "drum lung" sau mai puțin....lung; e șofer de duminică sau numai de "linie dreaptă" !!

gruiarew

Revin iarăși cu întrebarea.... ce vină are mașina?

Am două "cazane" în garaj care la anul însumate fac peste un secol. Să le dau la fier sau cum? La una am carte service de când a ieșit din fabrică. Cealaltă a avut un singur proprietar. Ambele făcute pe vremea când nu se dădeau garanții în ani sau număr de km. Se găsește absolut orice piesă, pe original chiar dacă una dintre ele provine dintr-o țară ce nu mai există. Plus, nu se poate compara cu nimic atunci când conduci așa ceva.

Faza cu cauciucurile de iarnă am auzit-o și de la oameni de la care aveam pretenții. Ajută la aderență dar dacă ești bolovan tot nu are cum să te țină pe drum. "Am cauciucuri de iarnă, poate să fie orice pe drum" de obicei se ajunge la o excursie în șanț, în cel mai bun caz.

Deci din nou, mașina nu are nici o vină. E doar o fierotanie, un mijloc de transport, o unealtă. Dacă ajunge cazan nu-i vina ei, că nu merge singură la revizie, e tot a proprietarului care-i rupt în cur dar vrea să arate cât e el de prețios. Iar dacă ai o bunicuță d-asta care e cât de cât în parametri (că nu are cum să fie ca una nouă), dar te pui s-o alergi iarna în opinci... Poate la un moment dat se va inventa sistemul în care mașina refuză să pornească pe principiul "eu cu tine la volan nu mai merg niciunde". Ăla chiar ar ajuta.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ionutzyankoo

gruiarew, in ciuda offtopicului, ce modele de "cazane" ai in garaj ? :-)

gruiarew

Trabant decapotabil. W123 230E. Și mai urmează o Dacie din 74. Ce e în lucru... de câțiva ani buni...  :((
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Un cunoscut are un BMW de la începutul anilor 2000 și e ferm convins că mașina are atâtea sisteme de siguranță și atâta electronică, încât e imposibil să derapeze sau să piardă controlul. Norocul lui e că e ,,ardelean" la condus. Dacă facem un asemenea ,,instructaj" unui începător (că de aceea avea ,,lămâia" în geam), nu trebuie să ne mirăm că se întâmplă accidente. Și eu am primit sfaturi că ,,nu e nevoie de anvelope de iarnă decât pe față, că acolo e direcția și tracțiunea" (atunci nu erau obligatorii) și m-am convins de realitate pe propriul buzunar (fără victime, din fericire).
Sunt prea multe cazuri în care șoferii fără experiență ascultă tot felul de sfaturi idioate, sunt ,,furați" de puterea mașinii și ajung în situații critice. În plus, nu au nici experiența necesară pentru a se descurca în astfel de situații (de exemplu să controleze mașina când intră în derapaj) și se ajunge la accidente, unele tragice.

GIV

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/santierele-autostrazilor-vor-fi-supravegheate-din-aer-cu-o-flota-de-drone.html

in caz ca va era dor de un prieten din cnair... ajuns comunicator :)))))

sunt curios de cate drone vor avea nevoie pt comarnic brasov..

cum se joaca unii pe bani publici ca pana la urma si dronele astea sunt niste jucarii care odata cu cresterea varstei " copilului " creste si costul de achizitie.

oare chiar sunt "inmatriculate" dronele din reportaj conform legii?

danutzu_1069

Nu cred ca isi permit astia "de la stat" sa umble cu ele "neînmatriculate" corespunzator...

Ionut

Chestia asta cu flota de drone a CNAIR nici măcar nu e noua, e veche. Sa își ia si 1000 de drone. Poate totuși iau si un băiat (sau o fată, sa nu discriminam) care sa le facă montajele cum trebuie. Sau sa filmeze cum trebuie. Cu dronele imaginare.

danutzu_1069

A, da, ca sa nu mai zic de prelucrarea  imaginilor si modalitatea de filmare... smucita

stangabriel

https://www.zf.ro/companii/anul-2022-va-aduce-noi-kilometri-de-autostrada-doar-pe-a3-in-20432271

"Jumătate din drumul expres Craiova-Piteşti va fi inaugurat în prima parte a anului viitor, punând astfel capăt problemelor din zona oraşelor Slatina şi Balş unde în prezent se formează ambuteiaje pe kilometri întregi.

Primii kilometri de autostradă în 2022 vor fi pe A3 – Cheţani – Câmpia Turzii, Nuşfalău-Suplacu de Barcău şi Chibiriş-Biharia, primul lot spre Tg. Mureş, al doilea în apropiere de Cluj iar al treilea spre Oradea.

În total în 2022 vor fi 115 km de drum rapid ce vor intra în circulaţie, din care jumătate reprezintă drumul expres iar jumătate noile tronsoane din A3."

Acest articol este scris ieri pe 30.12.2021, si pentru a continua citirea, trebuie taxa.... Initial am avut o impresie buna despre Ziarul Financiar, insa de curand am aflat ca pentru publicarea unui articol despre evoluatia pozitiva a unei firme, articol care nu era semnalizat ca fiind reclama, Ziarul Financiar a primit o suma considerabila de bani. 
Iar cu informatiile despre autostrazi, sunt pe aratura.

La multi ani si verificati bine inainte, contextul si sursa informatiei pe care o asimilati !

adiarc

Chetani-C.Turzii si fara Sb-Pitesti...dap...no comment...profesionalism...nu gluma
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Duta C

Sigur se vor baza pe claimuri , finantarea este asigurata de ue....o scot ei la capat ...turcii au cuvinte potrivite mereu.

GIV

cred ca s-au informat de pe 130km.ro ei mai au date asa de actualizate  :lol:

vancouver

In lumea reala a construcțiilor in care lucrez eu de 20 de ani încă nu am ajuns sa cunosc un caz in care sa faci profit din claimuri. De regula cauzează nervi și nimeni n-are chef de așa ceva. Plus efortul în sine inclusiv financiar de a elabora claim ul. Deci faci numai dacă chiar te doare. Dar jumate din eforturile reale in plus sunt acoperite de diverse paragrafe din contracte, din Fidic etc. Așa ca cel mult mai dregi busuiocul, alini rănile.

Asta cu "se bazează pe claimuri" mie mi se pare o pura fantezie. Nu știu de unde vine, poate un puternic reflex mioritic de a te gândi repede la ceva furtișag...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.