News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Eu nu vă înțeleg ce aveți contra mașinilor vechi. A fost mașina de vină? Dacă da, cum? Ce vină are mașina că "șoferul" nu știe decât să apese pe o pedală? Poți să ai mama sistemelor, dacă ești retardat pui și trenul de-a latul pe șine.

Atâta timp cât mașina e întreținută corect, ești conștient de capabilitățile ei și în principal ale tale ca șofer poate să fie și din mileniul trecut. Nu ne permitem și nu avem nevoie toți de mașini noi.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Marius

Craciun fericit si linistit tuturor membrilor PUM!

JohannDB

          """Atâta timp cât mașina e întreținută corect, ești conștient de capabilitățile ei și în principal ale tale ca șofer poate să fie și din mileniul trecut. Nu ne permitem și nu avem nevoie toți de mașini noi."""

                  @gruiarew, prin ceea ce ai spus, ai scurtat/tăiat orice comentariu în plus !!..... ASTA este REALITATEA... REALĂ !!..... O completare ar fi că am vrea cu toții mașini noi, numai că, nahhh, NU NE PERMITEM, că suntem la "curul vacii" cu salariile minime pe economie.... Iar la bănci ?? Când am văzut la Renault, la Cuxhaven că am "abia 1,7 % dobândă anuală pentru o mașină nouă, mi se învârtea lumea; îmi venea să plâng !!....
                  Iar în ultimă instanță, ai dreptate, că nu mașina-i de vină ci idiotul de la volan....... Degeaba facem mașinile "cazane", dacă bombardierul de la volan nu-i în stare de-un plin în rezervor și mai apoi de cumpătare, civilizație, respect și luciditate, plus altele.................
                  Că este o seară sfântă, vă urez liniște sufletească, minte echilibrată, sănătate și un Crăciun cu toate cele bune și cei dragi alături.....

danutzu_1069

L-a luat prin surprindere inceputul de ingustare... (probabil viteza mare, banda 2)... A dat la frana mai mult decât trebuie....

pelan87

Craciun Fericit tuturor, alaturi de cei dragi!

user201

Un Crăciun fericit tuturor!

Ionut

Craciun minunat tuturor! :hug2:

Cristi N

In afara de lipsa de experienta a soferului o contributie importanta o au si cauciucurile, cel mai probabil sunt destul de vechi si nu mai au elasticitatea necesara la temperaturi scazute.

dorum

#13613
Intamplator, ma ocup cu testarea fiabilitatii componentelor de masina... in cazul meu radare... nu sunt pe toate masinile inca, dar datorita EUROnCAP, vor deveni obligatorii.
Cerinta producatorilor de masini e sa le testezi durata medie de viata a unei componente (bineinteles, fara a oferii garantie explicita) cam 15 ani/200.000km. - asta cam spune multe despre masina in general...
Peste asta, e noroc sau ghinion...
Da, componentele difera. Un disc de frana se uzeaza si trebuie schimbat... alte consumabile la fel.
O masina peste 15 ani e uzata fizic si moral... pe la 200 mii km nu, daca ai intretinut-o.
Dupa 15 ani, cedeaza mufe, conectori, contacte si alte componente care nu intra in baza de mentenanta. Si te poti trezi cu surprize urate.
Da, am fost adeptul masinilor noi! Mai ieftine, dupa buget!
N-am exclus niciodata ceva de cativa ani, dar cu istoric de service serios. Am renuntat la marci premium datorita CASCO! Fara CASCO, nu ma risc, optiunea mea!
HINT: Skoda 2.2% din valoare CASCO, Renault 2.5% iar BMW 6.8% si asta in cazul meu la Allianz, nu la falimentari!



bogdymol

Crăciun fericit tuturor!  :hug2:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

JohannDB

                              """...o contributie importanta o au si cauciucurile"""  La pomul lăudat nu-i a mere cu sacul..... Acum 40 de ani, nu aveam "gume de iarnă"..... Se foloseau la greu "șlapii de vară".... Personal, cu "g(l)ume de iarnă" am avut ocazia s-o  iau la dans, în pas de vals, pe un "pchicuț" de gheață neagră (c-așai, azi, la modă a-i zice) și norocul meu porcesc o fost drumul gol, ora târzie ....  Frumoase senzații să te-nvârți ca la bal, de zici că dansezi cu iubita....  Mai apoi la ceva ani distanță, în coloană cu prietenii , eram la Boțiza pentru "Crăciun"; meream cătră Sighet și numa ce unu din noi cu-n frumos "Frontera" 4 X 4 (=16 !!  :) ) cu toată dibăcia lui și gume de iarnă, s-o dat pe "glinci" de-o ajuns la "marjine ghe drum". Ce-o fo ghe făcut, o fo  să punem umăru cu tății și din două opinteli l-om fo scos ghe la năcaz.........
                   Cu elasticitate, sau fără elasticitate, de îi să te dai "pe gheață", ești la mila "îngerului păzitor".... Am "mușcat-o" de câteva ori, DEȘI ERAM AVIZAT și am reușit să ies basma curată; e cumplit să vezi cum de duci singur și la mila gheții către nicăieri, cu toată stăpânirea mașinii......
La toată tărășenia, mai rămâne un "dar", care "dar" se referă, prin reducere de la toate divagațiile, la cazul "cazanului" din exemplul de mai sus.... 
             O seară faină și (mai ales că zăpada s-o cam dus în multe locuri) de îți fi la drum, lăsați-o moale că nu "dau tătarii".... Iar de o-ți da din nou de nea, mereți tiptil și cu răbdare, nu-i nici bai, nici grabă mare !!
            Un gând bun tuturor !!
            Și de luni care mereți la Iași, faceți pârtie că vine tramvaiul turcilor (amu chiar dau turcii)..... Îi lung și greu, bată-l vina, că ocupă drumul tăt, ghe numa Poliția face loc..... 

adiarc

fratilor...siguranta e cea mai importantă...si o masina care trece de 10 ani( cu intretinere ca la carte),.nu mai ofera mai nimic....in rest fiecare decide cum crede ca e mai bine pt el si familia lui...dar si alții pe care ii mai transporta........intr-o masina care nu mai ofera mare lucru d.p.d.v al siguranței
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

                 Dacă trece de 10 ani de ce nu mai oferă  "mai" NIMIC (chiar de-i bijuterie prin grija proprietarului) ?? Unii am mai lucrat în industria orizontală și la momentele -10 ani unele repere se făceau la o grosime "pe bune".... Mai apoi pentru reducere de costuri, etc., s-au mai subțiat!! Tabla pentru capote , lonjeroane panouri de uși plus multe altele aveau o grosime conformă standardului epocii !! Nu mai vorbesc de elemntele de ranforsare/protecție activă !!  Spațiile chesonate erau umplute cu-n amestec de ceară-ulei, la care de umblai cu flexul să tai un prag/lonjeron/dublură riscai să te afumi..... Erau "grase" din mama-fabrică și nu trecea nici gram de apă pe acolo !
                 Sau vorbim (și) de moda pe care-o susțin (și) asiguratorii că o mașină de 10 ani este "schrott" și nimic altceva....!! Cred că la o astfel de "concluzie" se nasc discuții/polemici și din păcate nu trăim în Germania sau în altă parte unde și sistemul bancar este (încă) prietenos cu clientul; vorba aia: "clientul nostru, stăpânul nostru - mama lui de client" !!!

dr4qul4

bineinteles ca pot fi si masini vechi in stare f buna. Dar intretinerea lor costa mai mult ca una noua. Si tot le lipsesc sistemele de siguranta activa!
BMW-u din poza nu poate fi in aceasta categorie. O masina care de 10 ani nu a vazut un service autorizat BMW ci doar piese cel mult aftermarket, dar si din dezmembrari, e un cazan.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

JohannDB

#13619
                .... """O masina care de 10 ani nu a vazut un service autorizat BMW""". (de unde poți știi că nu a văzut - la general vorbind/întrebând, un service BMW/de fițe) ?? Poate și neserios, întrebând, că, dehhh, "marca" contează. Hai să fim serioși, până la urma urmei..... De la un idiot la volan până la a acuza servisarea unei mașini, chiar și cu piese "după-piață", e cale lungă spre destul de lungă ( DEJA, de ani buni sunt producători cu renume de piese "aftermarket") și-a acuza o gamă largă de mașini, pentru asta e puțin "deplasat"...... Înseamnă o reducere la absurd (în matematică), mai mult decât absurdul absolut.......
     În ciuda mașinilor deja "autonome" rămâne "încă" posibilitatea umană/autoconservatoare de preluare a comenzilor,  moment în care "marele Schuemacher" autohton să facă demonstrația (anti)talentului și maximalei prostii grobiene, ale propriului caracter...!