News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

savagedanyro

...live the moment...

alin_simeriaveche

#1336
http://www.realitatea.net/expertii-comisiei-ue-critica-aspru-strategia-guvernului-ponta-pentru-fondurile-europene_1355441.html Nu imi vine sa cred ca nu vor nici cum sa inteleaga
Articolul trateaza fondurile Europene sens larg 2014-2020. Legat de transporturi ce au transmis
Quote

În domeniul transporturilor, se recomandă Guvernului să prezinte mai bine potenţialul porturilor, arătându-se că referirea la Portul Constanţa este "destul de slabă", cu presupuneri la modul general că vor fi îmbunătăţiri faţă de evoluţiile efective "dezamăgitoare".

"Pentru sectorul transporturilor, oportunitatea (pertinenţa economică şi sustenabilitatea financiară) şi fezabilitatea legală (limitările ajutorului de stat) pentru dezvoltarea aeroporturilor regionale au nevoie să fie încă demonstrate în cadrul Master Plan-ului aflat în pregătire. Trebuie avută în vedere şi sprijinirea principalilor beneficiari ai sistemului de transport, precum şi reformele de guvernanţă (implementarea contractelor de performanţă). O atenţie particulară ar trebui acordată consolidării capacităţii autorităţilor competente de a administra proiecte de navigaţie internă, ţinând cont de serioasele deficienţe de care au dat dovadă", este un alt avertisment.


alin_simeriaveche


CinX

#1338
https://www.facebook.com/4RomaniInSiberia



Quote4 romani - Stefan, Iulian, Tudor si un Aro 243 - pleaca in Siberia pe urmele neamului romanesc...
Aceasta este povestea lor.

Description
Romani gasesti peste tot in lumea asta. Majoritatea sunt acolo pentru ca asa au vrut, altii, insa, au fost impinsi de vointa istoriei. Despre romanii din spatiul ex-sovietic nu se prea vorbeste, pentru ca nu se stie mare lucru. In afara datelor statistice legate de deportarile fortate din anii `40-`50, putine lucruri ne sunt cunoscute. In urma eforturilor unor romani bine intentionati, in ultimii 15 ani s-au stabilit o serie de contacte, ba chiar s-au inchegat cateva asociatii locale (in Kazahstan si Kirgizstan). Povestile acestor oameni ne-au incurajat sa cercetam mai indeaproape acest capitol al istoriei neamului romanesc - lungul drum al gulagului rusesc.
In alta ordine de idei, am fost intotdeauna incitati de posibilitatea realizarii unei expeditii de amploare, insa cu mijloace accesibile unor romani obisnuiti. Dupa expeditia Iasi – Nouakchott, Mauritania (http://goo.gl/CR433n), din 2011, incheiata cu succes de Stefan cu al sau Aro 243, ne-am convins ca acest lucru este posibil.
Astfel, s-a nascut proiectul primei expeditii 100% romanesti, pana la Magadan (orientul indepartat al Rusiei) si inapoi, pe un traseu ce reface lungul drum al deportarilor din timpul gulagului rusesc, si atinge unele din cele mai importante puncte din spatiul fostului URSS.

Ce ne propunem:
- trasarea hartii micilor comunitati romanesti ramase pe teritoriul vast al Siberiei prin intermediul unui simbol romanesc - masina de teren Aro
- realizarea unei expeditii de mare anvergura, cu un vehicul romanesc
- intalnirea cu putinii posesori de autoturisme Aro din Asia de nord-est
- parcurgerea drumului BAM - Baikal Amur Mainline (probabil o premiera romaneasca)
- parcurgerea drumului Kolyma - "drumul oaselor", atat pe varianta de iarna (in mare parte abandonata) cat si pe cea de vara
- traversarea Mongoliei, Kazakhstanului, Kirghizstanului, Tadjikistanului si Uzbekistanului
- atingerea a cat mai multe puncte de interes: situri Unesco, muzee de tehnica civila si militara, zone naturale deosebite
- tragerea unui semnal de alarma asupra tendintei de a scoate din circulatie si a distruge autovehiculele de fabricatie romaneasca avand un potential colectibil si istoric
- realizarea unui mini documentar al intregii expeditii si promovarea lui atat in mediul online, cat si in mass-media
- realizarea unui material foto-documentar ce va constitui sursa unei expozitii itinerante.

Statistici calatorie:
- durata calatoriei: 146 de zile pe drum, 155 de zile cu tot cu situatii neprevazute
- distanta parcursa: 35500 km calculati, aproximativ 40000 km cu tot cu rezerve
- perioada: 10.06.2014 - 10.11.2014

Pentru a afla cate din aceste zile le vom consuma cu mecanica auto, sau cati kilometri vom parcurge prin apa si noroi, urmareste pagina noastra.

nenea_hartia

^ Bravo lor! Mulțumesc pentru postare, e un subiect ce trebuie neapărat urmărit.

CinX

De pe Facebook
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=578444915558103&set=a.349251175144146.73552.100001777997642&type=1&theater



Quote"E de-al nostru"
Azi dimineata, spre birou, vad cum un jeepan negru lucios bloca noua pista de biciclete de pe Buzesti, parcat de-a curmezisul, cu avariile puse. Dar soferul nu a aparut intr-un minut, asa cum faci daca ai o urgenta. Ma apropii si vad ca masina politiei il asteapta, blocandu-i retragerea. "Bravo!", imi zic, dupa articolele de ieri, iata ca politia isi face datoria. Intru la banca, imi rezolv treaba, ma mai invartesc cateva minute - cu totul vreo 10. Voiam sa vad cum se incheie lucrurile.
Mai stau un pic si vad. Individul, spilcuit, iese din cladire, politistul se prezinta politicos si ii cere actele.... si gata. in 30 de secunde i le da inapoi, se suie in masina si da sa plece. Ma duc dupa el.
"Nu va suparati, chiar il lasati sa plece nepedepsit?" intreb.
"E de-al nostru, imi raspunde bonom politistul local din echipajul cu nr. B 137 PMB".
"Cum adica? daca e de-al dumneavoastra nu poate fi pedepsit daca face ceva gresit?"
"Era si el trimis cu treaba pe aici?"
"Si daca e cu treaba are voie sa incalce legea?"
E desigur o intrebare retorica. Da, daca e de ala lor, are voie sa incalce legea.
Politistul imi zambeste si pleaca. Contravenientul cu nr. B 600 WRX pleaca linistit.
Lasam lucruruile asa? Sau ma ajutati cu totii sa rostogolim aceasta intamplare cu aceasta fotografie facuta cu mobilul, sa o publicam si sa sunam la Politia Locala sector 1, cerand ca si "ai lor" sa plateasca cand nu respecta legile.

MHN

Un coleg de pe ratt.ro a postat un film despre eficienta retelei CCTV (ce cuprinde 120 de camere) din zona Luton - UK:

http://www.youtube.com/v/iDDrXSae6q0

Earthchild

Mda... S-au confruntat si ei cu o doza de tiganie din Romania. Cu care noi avem de-a face din plin tot timpul.

bogdymol

^ Da, dar ei au rezolvat-o rapid si elegant, fara circul de la noi.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Earthchild

Tiganul... Ce umil si respectuos se purta cu politistul britanic: "yes boss", "no boss". Cum a auzit vorbindu-se romaneste - aka interpreta, a luat-o la injuraturi! Oamenii astia nu stiu decat de frica.

nenea_hartia

^ La sfârșit își bagă [...] și în polițistul britanic. Fără supărare, dar astfel de personaje îmi zdruncină credința că toți oamenii sunt egali. :headbash:

Tavi

Cum era zicerea lui nenea Konrad (si Adenauer parca): "Traim toti sub acelasi cer dar nu toti avem acelasi orizont"

Betuel


sebba

6000 de angajati la CNARDE? ce pisici fac aia acolo?
ce categorii de "muncitori" intra in astia 6000?
Sailing away! S/Y Haimana

doryan93

#1349
Autostrazile si drumurile nationale vor fi marginite de perdele forestiere in baza unui program national ce va incepe in primavara acestui an si care prevede, intr-o prima etapa, plantari de arbori pe o lungime de 870 de kilometri, a declarat sambata, la Deva, ministrul delegat pentru Ape, Paduri si Piscicultura, Lucia Varga.
Sumele alocate pentru acest an se ridica la 30 milioane de lei. Ministrul a mai spus ca programul va include, in etapa a doua, plantarea de perdele forestiere si de-a lungul drumurilor judetene.
Sursa aici si aicea.
Alta sursa.