News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

^ si probabil incepand cu 1 iunie vor deschide si piscinele
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dan74

^ Pe raza de 120 km daca vrei sa faci trasee, se incadreaza Cheile Valisoarei cu Cetatea Trascaului si Piatra Secuiului sau Cheile Rametului.

dorinpoe

Muzeul aurului de la Brad

pierreprowo

O întrebare:
Cum se va numerota traseul de autostrăzi care se prefigurează:
Brașov-Făgăraș-Sibiu-Sebeș-Turda-Cluj ?
Acum avem, cred, așa:
Brașov-Făgăraș A3; Făgăraș-Sibiu ??; Sibiu-Sebeș A1; Sebeș-Turda A10; Turda-Cluj A3.
Curată nebunie! A3 apare și dispare ca hopa-mitică din cauza deciziei greșite de a nu se continua A3 de la Făgăraș la Târgu-Mureș. A1 și A10 nu vor face față.

vancouver

A13 Bacau-Brasov-Fagaras-Sibiu
A3 Bucuresti-Brasov-Fagaras-Tg. Mures-Cluj-Oradea
A1 Bucuresti-Sibiu-Nadac
A10 Sebes-Turda

Intre Brasov si Fagaras se suprapun ambele autostrazi, deci acolo va fi A3 / A13 (adica ambele). Asa cum intre Vestem (Sibiu) si Sebes DN1 si DN7 se suprapun si drumul are ambele indicative si inca nu a sarit nimeni de cur in sus pentru asta.

Iar in cazul in care se va lua decizia de a schimba numerotarea actuala, ceea ce este perfect posibil, atunci cu siguranta noua numerotare va aveo o logica si o sa o stim cu totii.

Hai sa nu ne mai agitam pe teme atat de superficiale.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pierreprowo

#13310

Da, sunt de acord că e o temă superficială, dar are foarte mica ei însemnătate.

Un șofer va merge pe A3 până la Făgăraș și apoi
va vedea cum A3 dispare și apare din neant mai încolo, la Cluj
...
Cel puțin atât timp (după părerea mea vreo 30 de ani) cât nu se va construi A3 între Făgăraș și Târgu Mureș. Traficul pe acolo, pe porțiunea corespunzătoare din DN13/E60, e foarte mare. Mi se pare că trece prin munții Perșani, prin pasul Bogata, e și periculos.
Cred că logica inițială "europeană" a lui A3, în integralitatea ei, a fost să degreveze E60 pe toată distanța sa, București-Oradea. Sentimentul meu e că au fost interese divergente, dar ilogice care au făcut ca acest segment, Făgăraș-Târgu Mureș să nu se mai construiască (cel puțin într-un termen rezonabil pentru viețile noastre). Încă un lucru început și neterminat la noi...

JohannDB

      @ pierreprowo...................... Dacă te uiți în istorie, cam exact același lucru s-a întâmplat și cu construcția căii ferate Arad-Sibiu-Brașov și Oradea-Cluj-Sighișoara-Brașov, la ultima treime a anilor 1800, recte 1850 și ceva.... Era vorba de, atunci, teritoriu al coroanei "Habsburg"-ice (împletite-n dualismul austro-ungar în care Ungaria avea drept de administrare) și la construcția acestor două căi ferate niște "interese" au avut o mai mică sau mai mare "greutate"..... Este un fapt istoric, bine definit pe care nu-l poate nimeni contesta; asta a fost și avem ceea ce este acum; liniile de tren mai sunt și azi, la locul lor, dar "edificate"-n epocă așa cum s-a "determinat"..... Și aici văd că sunt "oarece idei", de parcă am trăi o mie de ani..... Și copiii noștri, care unii sunt la cca 35 de ani, deja, nu vor apuca "finalul"....

Hercule

Johann, nu te supara, n-am inteles nimic din argumentarea ta. Unde e similitudinea discontinuitatii A3 cu cele doua cai ferate amintite? Si mai ales ce problema au cele 2 linii CF?
Deșteaptă-te române!

JohannDB

    Construcția celor două căi ferate la "vremea lor" a fost tot un fel de "concurs de împrejurări" și s-au edificat defalcat în timp, funcție de presiunile/influiențele locale/generale ale vremii....... Așa și aici....,  care-o facem prima, care-i mai arzătoare, care-i "mai care".... Există niște site-uri de specialitate CF în care s-au evidențiat "problemele timpului" în construcția celor două CF, respectiv faptul că linia Sibiu - Brașov s-a terminat abia în... 1908 când a fost termiant sectorul Făgăraș - Brașov.... Pe când Sighișoara - Brașov s-a "gătat" în 1873....... Și atunci anumite "curente" au susținut una sau alta din linii; dovadă - edificarea lor în timp........ Asta am vrut să spun și nimic mai mult....; parcă s-ar repeta ceva din istorie... Eu vreau să le văd (dar nu mai apuc) făcute, pe toate; nu mai am răbdare și știu ce se petrece pe drumurile noastre și mă lovesc de toate inepțiile !!

dan tm

Multi soferi din prezent ( de scoala veche precum JohannDB) chiar si azi daca merg de la Deta la Alesd cred ca nu isi bat prea mult capul ca de la Deta la Timisoara merg pe DN 59 apoi pe DN 69 la Arad, urmat de DN 79 (astea suprapuse cu E 671) iar de la Oradea pe DN 1.

Paralela cu caile ferate transilvane voia sa arate ca venind de la Arad linia putea fi dusa spre Teius nu blocata la Sibiu citiva ani din interese.


tom_sawyer

 Video&Foto Noi imagini cu păsările flamingo în Dobrogea
Virgil Runcan, un telespectator Digi24, a filmat grațioasele vietăți chiar duminică, 30 mai, pe Lacul Tuzla, aflat în imediata apropiere a Lacului Nuntași. Iată imaginile:[...]
digi24.ro

După imaginile spectaculoase din Deltă, păsările flamingo au fost hăituite de turiști cu bărci sau cu drone, așa că au părăsit zona
Potrivit reprezentantului SAR, păsările au fost hăituite continuu de turişti, de fotografi, care le-au urmărit cu drone sau cu bărci, deși este vorba despre o arie naturală protejată în care accesul nu este permis.
digi24.ro

TibiV

#13317
Nice karma, JohannDB...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

@TibiV    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  Măăiii să fie, și uite cum îmi scapă unele "bune de Gâgă", deși le recitesc și corectez..... :( :( :( Offffffff, oboseala..... sau..."chiorala".

TibiV

"Am prins momentul"...

Cifrele alea nu le mai prinzi ever....
(Decat daca iti dai demisia, si o iei iarasi de la zero... Putin probabil!...  :lol:)

Multe like-uri inainte!...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)