News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Eu n-am inteles nimic.... Unde-i autostrada?

marinul

Se refera la partiile de schi, ca au fost (deszapazite)batatorite cu ratracu.

JohannDB

#13232
                 Imaginile lui"@ Harry".... "Oldies but Golgies"... Zona Posada, din DN1 în 1938 Poza 1 și 3, după coborârea pantei de la "actualul Muzeu Cinegetic" Posada, cu podul azi, părăsit înlocuit de unul nou pe drepta podului din imagine.... KM 111+900, azi.
                   https://www.google.com/maps/@45.2777254,25.6217264,3a,75y,327.77h,82.28t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMJYPdEcpjtaXylX68EL0GA!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro
                 Iar poza doi, curba de intrare în Predeal venind de la Dărste - Timișul de Sus, cu Masivul Postăvarul în fundal, dar din poziția fotografului, nu apare Monumentul Poetului Erou Mihail Săulescu (stânga înafara cadrului), căzut în primele lupte ce-au avut loc la intrarea în Predeal, în anul 1916.......

TVlad

Exact, podul acela peste Valea Floreiului este ridicat in 1855 si am observat ca recent a fost asfaltat cu ocazia devierii temporare a DN1. Ar merita o restaurare mai temeinica.
Parapetele de la Predeal sint un model foarte raspindit, nu stiam ca sint asa de vechi.

florinalba

#13234
Din catergoria rasu  - plansu : Circulație cu restricții pe autostrada A1 între Sebeș și Orăștie. Remorca unui TIR a lovit un pod și a rămas agățată. Bine ca nu au fost victime (trafic redus la ora producerii) si nu a fost afectata structura podului (din poze se vede o mica ciobitura pe grinda din fata).

https://alba24.ro/circulatie-cu-restrictii-pe-autostrada-a1-intre-sebes-si-orastie-remorca-unui-tir-a-lovit-un-pod-si-a-ramas-agatata-841051.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

gdaniel

Din cate se vede, ciobitura a fost facuta de pistonul hidraulic de basculare. Incredibil de rezistenta grinda la ce impact imi imaginez ca a fost..

Cetatean

^ daca nu ma insel, exact podurile astea au fost printre primele care au acel pinten, imediat dupa cuzinet sa tina grinda in caz de impact.

rizzuh

Nu pleaca grinda asa usor cu tot cu pod, nu o poate darama o semiremorca goala care s-a facut acordeon instant. Sunt sute, daca nu mii, de clipuri pe YouTube in care se intampla fix acest accident, cu urmari foarte grave pentru... semiremorca :)

danutzu_1069

#13238
Io nu prea inteleg care este legatura dintre explozie cauciuc si bena (ridicata si) agatata...... Adica sa inteleg ca daca face explozie un cauciuc, se ridica bena?
M-am "invartit" multa vreme in l umea camionagiilor, dar o gogorita mai mare ca asta nu am auzit....
Ala nu a avut bena complet lasata, sau din greseala, in mers (desi acest lucru nu este permis de la o anumita viteza, decat daca se intervine asupra sistemului) a dat comanda de basculare, cam cand se apropia de pasaj... Este clar ca bena nu era ridicata mult ci cat sa iasa din gabaritul de libera trecere pe sub pasaj.....
Bine, gagarita este a "jurnalistului" ... care continua cu ineptiile si dezinformarile. Cica "....iar remorca s-a desprins și a rămas agățată de un pod" Care remorca? ca se vede ca este inca "agatata" de capul tractor, cu cilindrul de basculare .... belit la maximum....

vancouver

#13239
In Germania s-a introdus un nou panou, menit sa duca la cresterea calitatii pozelor facute de radarele fixe (glumă):



https://www.der-postillon.com/2016/04/bitte-lacheln-hinweisschild-soll.html
Vedeti in articol si cum aratau pozele inainte si dupa introducerea panoului.

Primele efecte s-au văzut imediat, numărul celor surprinsi in posturi scârboase (de exemplu scobindu-se în nas) a scăzut la jumătate. Bravo! Tot asa!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer


Harry


JohannDB

#13242
    Pentru brașovenii de pe forum.......   Cum arăta bifurcația DN1 - DN1A la Săcele/Dârste/Brașov, cruce de drumuri, cucce de cale ferată.......                                                                                                                                                                                                                                        Halta Dârste-Băi, cu "Tramvaiul Satulung-Bartolomeu", în gară.... Poza cca 1938 (parte și din Colecția Gruia H.)
  Vedere din Halta Dârste-Băi, înspre încrucişarea liniei suburbane a "tramvaiului cu abur" cu drumul naţional şi calea ferată spre Predeal, cca. 1938

almanahistoric.ro este la Fototech.ro

6 martie  · București  ·
    Cu trenul de Brasov!
Prima cale ferată suburbană din România a fost înfiinţată la Braşov în anul 1892. Linia trenului cu abur avea o lungime de 17 kilometri, între Bartolomeu şi Satulung, Săcele.. Calea ferată suburbana a fost construită cu capital privat, în numai doi ani. Pornind din gara Bartolomeu, linia urca pe strada Lungă, până în Piaţa Sfatului, de unde cobora apoi pe strada Vămii, adică Mureşenilor de astăzi, cotea la dreapta şi ajungea în faţa Primăriei, unde se afla staţia Promenadă. Din acest punct, linia cobora prin marginea satelor Baciu, Turcheş şi Cernatu şi ajungea la staţia Satulung.  Calea ferată a avut o importanţă economică deosebită pentru că din ea au fost racordate feroviar majoritatea fabricilor din zona industrială de est a oraşului. Trenurile circulau numai ziua, cu 10 km/h în oraş si 20 km/h în afară, iar în zilele de târg trenul circula în oraş numai după ora 15. De asemenea, mecanicul putea să utilizeze fluierul locomotivei numai în cazuri extreme, în rest avertizarea sonoră fiind făcută cu clopoţelul de către şeful de tren.

                                   După cum se vede în imagine, în plan apropiat drumul de la ieșirea din Dârste spre Dâmbul Morii - Predeal (de la stânga spre dreapta, până-n spatele vagonului ultim) dar aici este și bifurcația spre Săcele -Cheia prin spatele copacului de mari dimensiuni din partea stângă a imaginii........





Powered by API/PUM imgur uploader


dumbravaandrei

Ce mic era Brasovul...

JohannDB

      Nuuuu, cee ce se vede în fundal "sub munte" este Săcele, sectorul Baciu și-o parte din Turcheș de la mijolc spre stânga !!