News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Am gasit. Am scris aici. Era vorba despre "analiza juridica" pentru noul OUG.

JohannDB

        """O mica observatie daca nu e cu suparare: Chișineu-Criș nu Chișinău-Criș.""""
        @Kidu, mulțumesc, ai dreptate.....  Deși am "prostul obicei" de-a reciti cele scrise, iată că mai....scapă unele .... "perle" !! Și eu sunt adeptul textului scris corect, logic, cu topica propoziției/frazei, drept pentru care sunt pretențios și la postarea de imagini/poze care să fie verticale  pentru privirea cititorului, nu răsturnate pe stânga/dreapta; noroc că n-am apucat poze cu susul în jos....
        Mulțumesc și sănătate, iar când vei fi pe drumuri, să ai asfalt uscat și fără cretini din sens contrar....!!

JohannDB

#13202
Am o vorbă pentru d-nul Ministru Cătălin Drulă........
   D-le ministru, în actuala poziție, aveți toți termenii de analiză și dispoziție pentru anumite probleme ce privesc transportul în România....
   1)  Întrebare :: pe ce motive s-a introdus "STUDIUL DE TRASEU" pentru mase peste 60,00 tone....??
   2)  Întrebare :: de ce s-a făcut o limitare la unele poduri, reabilitate ("în zone strategice" cu ghilimelele de rigoare) la 40,00 tone, pentru a te putea plimba, ca turist, prin România și-a crește costurile unui transportator, în acest mod ?? Chiar facem turism ??
   3)  Nu vrea nimeni să vadă că anumite restricții intrate în sistem cu limitări de lățime/greutate nu mai sunt actuale ??
            De exemplu cu 3,60m de la Nădlac2 te trimite la Calafat prin Craiova și Băilești - Poiana Mare în loc de Șimian - Magalavit - Calafat, DEȘI DN56A este reparat de multă vreme de la surparea din caseta de podeț de pe la Hunia, iar pe DN56, Craiova - Calafat, pe direct nu mai e "nimic" pe drum.....
      D-le Ministru, se introduc restricții și apoi numai Dumnezeu își mai aduce aminte de ele (ar trebui o discuție serioasă și pe la CESTRIN), ca să le scoată din "Rutex", iar noi facem turism, pe banii transportatorilor, prin România, când pe Google, străinii ne întreabă de ce nu mergem mai direct și facem TURISM cu ei.....

vladioan_bv


TibiV

Cool!...

Sa precizam ca acest video a fost publicat pe 9 mai 2018.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

Da TibiV, așa este, e din 2018. Acum suntem în 2021 și tot ce s-a schimbat e lipsa stâlpului ăla din mijlocul drumului.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Earthchild

Lolek și Bolek (aka Ștefan și Răzvan) să-și treacă în cv meritele pentru situația de mai sus.


tom_sawyer

Preambul

"– Copii, ce întrebări doriți să adresați dlui Cousteau?

– Dacă ne poate spune când vom primi butelii, răspunse o elevă."

Pe scurt, o propunere de construire a unui drum doar pentru autovehicule electice, până la Sulina, de-a lungul canalului.

https://www.contributors.ro/drumul-ecologic-transdelta-partea-intai-diagnosticul/

https://www.contributors.ro/drumul-ecologic-transdelta-partea-a-doua-solutia/?cfcc

Harry


Harry

Podurile din zona Oregon si Washington sunt absolut fenomenale!


Fred

Quote from: dinamogabry on April 04, 2021, 01:12:22 AM
Nu stiu cum sa explic dar la 140km/h cu a6a cutie manuala, scot cel mai bun consum, si e incomparabil fata de un E sau DN unde trebuie sa reduci viteza din sute de motive si sa accelerezi mereu.
Rezistenta la inaintare la viteze peste 60km/h e majoritar data de fortele aerodinamice, iar astea cresc cu patratul vitezei, o crestere a vitezei de 10% iti da o crestere a rezistentei aerodinamice de 21% (aproximativ similar cu ce a zis Vancouver). Cel lmai bun consum nu poate fi la 140km/h, e sensibil mai jos, intre 80 si 100km/h in functie de masina (cx) si motor (unele motoare au rezistenta interna atat de mare incat aerodinamica nu impacteaza suficient de mult).

Fred

#13211
Quote from: ovicor on April 04, 2021, 12:19:01 AM
     Nu stiu, intreb: poluarea se raporteaza la km parcurs sau ora parcurs? Nu se compeseaza, cumva, prin faptul ca vehicolul va polua timp mai putin pentru a ajunge din A in B?
La parcurs, nu la timp. Daca mergi din punctul A in punctul B conteaza poluarea totala, nu per unitatea de timp. Poluarea de fapt e emisia rezultata din arderea unei cantitati de carburant, care e influentata de viteza de parcurs (viteza mai mare => poluare mai mare) si de accelerari si franari (in special opriri in localitati la intersectii sau treceri de pietoni). Mersul liniar are consumul cel mai mic, iar viteza optima e mai mica decat limitele pe DX sau autostrada. Vorbim de poluarea aceleiasi masini, nu comparam vehicule diferite pentru ca o sa influenteze si masa, coeficientul aerodinamic, motorizarea, stilul de condus etc.

Costurile economice totale, insa, sunt mai mari la viteze de parcurs mai mici; costul timpului suplimentar necesar soferului e in general sensibil mai mare decat carburantul suplimentar consumat. Per total se face un compromis intre poluare si costuri economice, cu exceptia notabila a Germaniei unde zonele de autostrada fara limita de viteza sunt considerate o libertate a cetatenilor similara intr-un fel cu libertatea de a detine arme in tarile mai putin totalitare (USA si vestul Europei). Libertatea asta are niste costuri in poluare si accidente rutiere, cu electrificarea automobilelor se va reduce semnificativ.

Europiu

#13212
Quote from: Fred on April 04, 2021, 03:55:11 PM
Rezistenta la inaintare la viteze peste 60km/h e majoritar data de fortele aerodinamice, iar astea cresc cu patratul vitezei, o crestere a vitezei de 10% iti da o crestere a rezistentei aerodinamice de 21% (aproximativ similar cu ce a zis Vancouver).

Chiar neglijând frecarea obții exact aceeași relație între creșterea vitezei și consum, pentru că energia cinetică este, la rândul ei, proporțională cu pătratul vitezei.

Cel mai "drăguț" calcul pe care îl poți face la școală este cum variază energia cinetică între: a) o accelerare de la 0 la 60 km/h și b) de la 70 km/h la 100 km/h.... Exemplul fiind în așa fel calibrat încât creșterea vitezei în b) reprezintă jumătate din creșterea în a)...

LE: Tibi, mulțumesc...

Fred: mai pune mâna pe carte
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

"creșterea vitezei în b) reprezintă jumătate din creșterea în b)."

Europiu,
cu asta m-ai rupt...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fred

Quote from: Europiu on April 04, 2021, 04:40:48 PM
Chiar neglijând frecarea obții exact aceeași relație între creșterea vitezei și consum, pentru că energia cinetică este, la rândul ei, proporțională cu pătratul vitezei.
Consumul si energia cinetica nu au treaba, poti obtine energie cinetica si lapte praf aruncand o vaca din avion, zero consum. Nu stiu ce ai vrut sa spui, dar nu e cu energie cinetica filmul asta.