News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

kumar

La mulți ani și un an nou mai bun!

mircea


drrond7

La mulți ani tuturor colegilor de forum! La câți mai mulți km de drumuri de mare viteză și la cât mai multă siguranță rutieră!!
Drum bun să aveți oriunde veți merge în Noul An! :cloud9: :grouphug:
Carpe Diem!

rocklee

Un an nou bun si fericit cu multă sănătate tuturor colegiilor de pretutindeni....

Europiu

#13129
Băieți și fete din Cluj: mesajul e off-topic oricum ai lua-o, dar mă întrebam dacă puteți să îmi dați relații cu privire la următoarea problemă:

Cunoaște vreunul dintre voi o persoană sau o firmă de încredere care ar putea să se ocupe de o persoană în vârstă, imobilizată la pat? Timp de 6 săptămâni, 2-3 ore pe zi, evident contra cost. Problema mea e că, în condițiile actuale, mă pot ocupa doar de intermediere prin telefon/email.

Eventuate idei și sfaturi pe PM. Mulțumesc!

PS: Și lui Ionuț pentru permisiunea de a posta ceva mai puțin obișnuit.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Postez aici ca este mai "general", si pentru ca deja devine o "tumora generalizata" (si care "strica cheful") pe multe topice...

Mai fratilor... oameni buni... dragi colegi...

Coronavirusul ataca functiile fiziologice, nu exista (deocamdata) dovezi ca ar ataca bunul-simt, si nici cei-7-ani-de-acasa.

Avem cateva topice atat de "incinse" incat nu am curaj sa intru pe ele fara un stingator langa mine...

Asa ca va amintesc un citat (teoretric din Voltaire, practic nu exista dovezi ca expresia i-ar fi apartinut lui), dar "spiritul" citatului chiar "suna "a Volaire":

"I Disapprove of What You Say, But I Will Defend to the Death Your Right to Say It!"

Hai sa incercam sa aplicam si aici, pe forum, aceasta idee, si sa nu ii "crucificam" pe cei care au alte pareri...

Doar o sugestie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Sau puteai să îl citezi pe Rațiu :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pasadia

@TibiV am inflamat și eu câteva topicuri, recunosc, dar între timp am rezolvat problema: dacă văd mesaj postat de un user anume (nu dau nume, e mai nou venit) dau mark as read și trec mai departe. Mesaje mai dezlânate (și lipsite de coerență) nu am mai avut de pe vremea acelui user ce visa că aeroportul Oradea e deja mai mare decât cel din Cluj.

JohannDB

#13133
     "I Disapprove of What You Say, But I Will Defend to the Death Your Right to Say It!"  Ajungi să te întrebi, dacă merită efortul/sacrificiul, la urma-urmei .....!! În ciuda sacrificiului, îți iei înjurături, cel puțin....  Și te întrebi dacă, chiar, a-nebunit lupul.....  TRIST și dezarmant....

L.E.   O chestie deranjantă la maxim, este că ești făcut "ko" de unele persoane "tari" în teorie; nimic de zis și au dreptul la opinie, ca fiecare din noi..... DAR, când apare o opinie a unui călăreț suit în șa de 20-30 de ani și care are , din "nefericire" ceva mai mult de 1.000.000 -1.500.000- 2.000.000 de kilometrii și este făcut de cacao sub forma "băi fosilă cu refelxe întârziate" sau alte bunătăți de acest gen, îți vine să intrii cu bâta în sala cu porțelanuri..... Doamne, ce vremuri !!

dr4qul4

pe mine ma enerveaza ca pe toate topicurile se discuta doar de trenuri. Pastrati discutia la Feroviar sau la PMUD/MasterPlan ca sa stiu sa evit.
O sa ma intereseze trenul cand vom merge macar cu 100 pe Magistrale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduI

@pasadia (crai de Curtea-Veche) Dar de la propunerea de dezvoltat toata reteaua nationala de autostrazi radial plecand din Brasov cat timp a trecut si ce inele vedeai tu pe acolo? "Nu dau nume" urmareste forumul incognito de foarte mult timp si a auzit si de povestile lui @rocklee cu furia rosie si multe altele, nu si-a deschis un cont ca a auzit si el de API la ProTV.

Eu cand am scris prima postare aici, inainte sa scriu am citit atent postarile pe 10 pagini. Tu te-ai trezit dimineata si ai citit prima postare de pe pagina care incepuse cu vreo 3 pagini in urma si cam care se purta mai mult intre 2 oameni si ai scris si tu ceea ce ai intiparit in minte ca reflex. Tu nici nu ai citit tot, de inteles nici vorba.

De ce sunt probleme pe forum? Daca ne-am impune ca regula pentru noi insine sa citim macar de 2 ori inainte de a posta si si atunci am facea-o cu frica ca poate nu am inteles, nu s-ar ajunge la discutii interminabile si in contradictoriu.

Cand citim ceva suntem prima oara cu ochii pe a gasi o greseala cat mai repede, scoatem din context fraze si le dam noi intelesuri, ne legam de detalii minore care nu au nici cea mai mica legatura cu fondul ideei, suntem fixati in ideea de autostrazi, betoane si ț-nivele si din nou betoane, uitam de realitatea cotidiana, ne hranim cu vise de 7 treceri in zone muntoase cand 5 tari de 10 ori mai bogate fiecare luata separat isi impart 7 intre ele, intelegem ce vrem si ne miram ca nu intelegem ce vrem cand discutam, e mai important sa avem dreptate decat sa gasim impreuna solutia dreapta.

Cand m-am decis sa imi fac cont, nu am facut-o ca sa postez huiduieli pentru Pizza si Aktor sau sa ii aplaud pe UMB. M-am decis sa prezint si o mentalitate diferita care nu are reprezentare suficienta pe forum ca este repede discreditata si apar voci ca ale tale. Hai sa nu betonam toata Romania si mobilitatea nu e doar masina. Sa nu alegem doar solutiile rapide si prost gandite pe repede inainte si sa fim putin mai deschisi la minte. Sa nu mai fim ipocriti cand nu ne vrem masina ridicata, dar acceptam usor sa intram cu buldozerul peste oameni in casa. Sa inlocuim "pana e gata full autostrada montana pe care o construim in speranta ca va fi trafic peste 30 ani, MA MULTUMESC si cu half-profile dar nu mai mult de 2 ani" in "nu vreau in ruptul capului mai mult de half-profile ca nu e nevoie si nu avem bani, o facem peste 30 de ani daca e nevoie".  Prea se comenteaza cu lejeritate si cu geamul deschis la masina vara pe caldura ca nu e confortabil trenul. Aglomeratia din trafic are legatura cu orice altceva mai putin cu definitia: masini multe. Ne e mai usor sa mutam un munte.

Daca vreti sa va lasam sa discutati doar intre voi ca preotul in biserica si toata lumea il aproba ca vorbeste in numele domnului, o sa va lasam metaforic vorbind sa ziceti ca Soarele se invarte in jurul Pamantului. Daca vreti si putina diversitate, acceptati ca sunt si alte 20 de religii pe langa a voastra. Daca o sa ne toleram reciproc religia o sa ne intelegem mai bine. Daca nu, o sa ne certam ca chiori intre noi care e adevaratul D-zeu dintre toti, cand D-zeu poate nici nu exista.

Eu am mai cautat solutii dar vad ca degeaba incerc:

Quote from: RaduI on January 09, 2021, 11:04:12 PM
@frunzaverde Eu de obicei cand dau o lista de exemple nu o zic ca batuta in cuie. Facem o parte, toate, niciuna sau altele. Si le culeg din 10 postari diferite. Pun si chesti cu care poate personal nu sunt de acord si nici nu vreau sa elimin ceva doar pentru ca poate sunt eu chior si nu vad la momentul asta. O fac in ideea sa las posibilitatile deschise si cam sa nu se supere nimeni. Vad ca mai mult rau fac cu asta.

M-am certat cu @vancouver pe U-turn, dar l-am si aparat pe trenurile zapezi.


Propuneti voi solutii care sa nu implice cenzura?

nicolaem

#13136
Vaccinarea e o solutie. Lumea e peste tot mai irascibila de la atata pandemie.


Legat de trenuri- vs - autostrazi, discutia va deveni mult mai aprinsa in viitor.


Noul ministru spune ca PNRR facut de predecesor nu respecta cerintele UE, nefiind suficent de verde.

El a precizat că PNRR nu respectă în prezent cele două praguri pe care Uniunea Europeană vrea să le impună, respectiv minimum 37% din bani să meargă pe tranziţia verde şi minimum 20% pe digitalizare. ,,Din păcate, şi nu spun ca să critic, o spun factual, planul existent (PNRR n.r.) acum nu respectă aceste două praguri, iar acestea trebuie respectate", a transmis el.
Întrebat ce înseamnă ,,verde" în sectorul transporturilor, Ghinea a răspuns că autostrăzile nu intră, dar ,,CFR este verde".


LE
Din video am vazut ca Ghinea si-a dat seama ca e controversat ce a zis, s-a repliat imediat afirmand ca atat el cat si KJ in Consiliu E. se vor lupta ca autostrazile propuse sa ramana in PNRR si ca nu vrea sa il supere pe prietenul lui Drula.
Nu imi e clar cat e politica ( prezentarea unei ipotetice probleme urmata de lauda ca el o va rezolva) cat e adevar (sunt prea multe autostrazi in PNRR).

Highlander

#13137
Buna ziua tuturor,
Aceasta postare o pun aici desi are legatura  cu mai multe topicuri ce vad ca nasc discutii aprinse, de aceea cu ingaduinta, sper, a moderatorului o s-a o postez si voi expune cat pot de scurt  cateva pareri.
   1 In ce priveste  Siguranta circulatiei rutiere nu cred ca cineva poate cuantifica valoarea unei vieti (indiferent ca  victima e nevinovata , idiot, sau bizon) ,eu cred ca noi trebuie s-a alegem prin standarde cele mai sigure solutii  ce sunt in vigoare acum in UE, sa nu ne punem singuri in pozitia de europeni de mana a doua, costul pentru asa ceva nu este un motiv real mai ales cand platesti doar 15 din propriul buzunar(nu sunt bulgarii mai bogati decat noi, ci doar mai orientati- pt ca stiu ca pe siguranta e greu sa refuzi o slutie mai sigura) si oricum nu ai cheltuit nici pe aproape sumele ce au fost la alocate ROMANIEI, in nici un exercitiu.

  2. DX TURDA -DEJ -suntem prea saraci s-a construim ieftin( sau prost sau de 2 ori  sau sau sa demolam si sa refacem sub trafic) .Daca cu adevarat dorim s-a facem o continuare a acestui DX atunci facem o solutie denivelata care in cazul in care se va continua, s-a implice doar bretelele necesare complementare, pe amplasamentul (proiectat de acum ) al unei  solutii astfel implementate, care daca nu se va continua DX aici sa ramana nemodificat si s-a fie la ce mai mare grad de siguranta si fluenta.
  -daca DX - nu se va racorda aici , ci probabil intre alte 2 localitati la min 5-10 kM, va fi nevoie si de un nou racord la A3, pentru ca doar nu o s-a vi pe DN1 spre A3, (ca merge si asa, doar s-a demolam nodul cu giratoriu ce l-am trantit acum,  peste  XX ani - nu vor mai fi oricum fonduri europene aproape gratis cum sunt azi)

3 Pe A10 la nod Sebes discutia nu ar fi avut loc daca era prevazut clar in NORMATIVE: din motive de siguranta bretelele la intersectia a doua autostrazi( sau si mai bine si A cu DrEXPRES) se construiesc cu 2 benzi pe sens si
banda 1 trafic greu intra pe o banda noua adaugata la autostrada de destinatie langa banda de urgenta (MIN 1000 m) si apoi la fel pe banda de urgenta( largita la dimensiunea unei benzi normale) a autostrazii (MIN 500 m+500 m),iar banda a doua, (de viteza) a bretelei ce se racordeaza, NU se reduce constructiv la intrarea pe autostrada de destinatie, ci se hasureaza cu marcaj rezonator pt ca cel ce nu a observat limitarea la o banda la sfarsitul bretelei s-a poata reduce viteza si s-a se incadreze apoi corect, ori in extremis s-a poata frana , mai ales ca banda de urgenta a autostrazii in care se intra este de asemenea largita si se hasureaza cu marcaj rezonator.
  Da, au fost tot felul de contra argumente : ca nu este trafic , ca in Germania sunt racorduri si asa si asa si spun doar atat: NU este problema de trafic ci de standard de SIGURANTA, este o filmare a lui Alin C imediat dupa inaugurare, trafic 0, doar 2 tiruri ce intra cu viteza maxima(cred ca se sicanau) amandoua  in acelasi timp  de pe  bretea pe A1 si acolo nu mai trebuiau decat 2 (doua - nu am gresit, doar 2) masini in acelasi timp - fie 2 tiruri la aspiratie, fie un autoturism cu un conducator fara experienta pe banda 1 ce merge cuminte-70km /h si care s-a fie depasit de un TIRIST cu cardul la limita, pt care fiecare minut conteaza, disperat dupa un spatiu de seviciu inexistent.
Din aceasta situatie 50% din conditiile unui eveniment  au fost deja realizatate, celelalte 50% nu cred ca va sunt chiar asa necunoscute, nu e problema de trafic, ci de timing sau pe limba noastra -pisica neagra.
Pentru cei ce vin cu poze din Germania -NU au relevanta fara anul proiectarii acelor autostrazi, ei le fac de aproape 100 de ani, relevante sunt standardele lor pe baza carora proiecteaza ei acum (ce vor construii oricum inaintea noastra  si mai repede ca noi)- Sa nu constuim pt trecut ci s-a tindem sa fim alaturi de ei prntre cei mai buni.

4 Referitor la licitatii si conditii  de admitere pentru a participa s-a vehiculat ideea s-a nu punem prea multe conditii, s-a nu fim asa exigenti, ca s-a manance si antreprenorul nostru o paine, ca nu are dotare, nu are experiente, etc iar pe aceste portite, reglementari cu lipsuri ori la nivel minim, au intrat fie firme de mana a n-spea  de afara, dar cu avocati de top, ori doar bine conectati, sau firme de la noi  de tip patron  smecher,  sau  cu unic scop adjudecare cu orice pret, ca facem apoi noi o optimizare.
S-a punem conditii la fel ca in lumea cu apa calda, si pe care firmele  din RO trebuie s-a le respecte daca vor s-a patrunda in GERMANIA (stiu ei de ce au cele mai restrictive Standarde = pentru protectia cetatenilor lor, direct cat si prin firmele locale, care doar ele se up-date -eaza mereu pentru ca sunt informate, consultatate , prevenite si cred eu protejate astfel de standerdele impuse, ca s-a poata s- a tina pasul si chiar s-a aiba un avantaj) e mai  bine conditii dure, dar corecte sa vina firme mari , (oricum  tot cu romanasi vor lucra- macar nu vor lua tepe sub contractorii, si care vor castiga experienta pentru putea apoi lua direct lucrari mai mici, dar complexe ), sau firmele noastre se vor ridica si va fi o selectie naturala (cocurentiala cu adevarat)
  VREAU sa cred si cred ca, noul ministru si echipa ce o s-a dea directia in infrastructura, se vor conduce dupa dictonul -NOM MULTA, SED MULTUM - care asa cum am invatat eu acum aproape XLV  (45 )  de ani la scoala si dupa ce am inteles eu din cele citite in postarile lor pe acest forum si nu de azi de ieri, li se potriveste perfect, iar daca, pentru ca sunt si entuziasti si mai tineri, vor putea si MULT SI BUN atunci va fi PERFECT

PS Pentru cei ce nu au aceiasi parere, dupa ce o s-a aduceti argumentele contra, chiar daca credeti in ele, nu reveniti iar si iar, asteptati macar 10-15 colegi care sa-si prezinte si ei argumentele,  cititi va rog, la rece, chiar daca nu va conving pe deplin, sau nu va place persoana, nu luati la tinta  un coleg si nu incercati sa-l coplesiti iar si iar cu aceleasi argumente din 2 in 2 postari transformand totul intr-o disputa personala cu zeci de contraraspunsuri aproape identice, pt ca dupa cum am spus NOM MULTA, SED MULTUM, iar daca postati doar ca s-a aveti nr de postari - va spun TITLUL ce vine dupa nr de postari nu are nici o legatura cu aprecierea celorlati ( sau cu cele onorifice si pe care  moderatorul stie  de ce le  ofera)

dobrogean

Cel mai bun loc de parcare, ferit de alte masini!




Powered by API/PUM imgur uploader

Harry

Unele idei ar putea fi aplicate si azi