News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Parca s-a mai vorbit de aceste "giratorii prefabricate": https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1631248757060773

Dar nu sunt mult mai mari decat un biscuite...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

https://www.mediafax.ro/marius-tuca-show/dorel-sandesc-marius-tuca-show-diferenta-dintre-societate-matura-una-primitiva-timp-prima-analizeaza-scopul-identifica-erori-cea-doua-critica-gasi-vinovati-i-decapita-19774268

Nu stiu cine e acest Dorel Sandesc si nici nu ma intereseaza. Dar a formulat foarte bine ceea ce si eu tot spun aici pe forum:

Diferenta dintre o societate matura si una primitiva consta in faptul ca, in timp ce prima analizeaza cu scopul de a identifica erori, cea de-a doua critica pentru a gasi vinovati si a-i decapita.


Este ceea ce continuu constant in Germania unde traiesc: se face analiza obiectiva a unei probleme cu scopul primordial de a identifica erorile (si ulterior de a gasi mecanisme ca ele sa nu se mai repete sau sa se repete cat mai rar). Traind si in Romania (in trecut) si in Germania, constat aceasta discrepanta mereu.

De aceea tot spun: incetati cu cautatul vinovatilor si cu a cauta mereu doar "nenorocirile" care se pot abate asupra noastra. Cautati problemele fara implicare emotionala si fara aratat cu degetul si propuneti solutii.

Am avut la un santier in Germania un sef de santier roman cu multe experienta, care avea un singur scop: sa dovedeasca cat de idioti sunt ceilalti (mai ales oamenii antreprenorului principal, care erau tineri si deci varza). Vana orice greseala si ii arata patronului roman cat de idioti sunt aia. Ca atare orice greseala proprie era acoperita de idiotenia celorlalti si - pentru ca nu se cautau cauzele reala - greselile s-au perpetuat. Pana cand nu s-a mai putut si nemtii au fortat firma romaneasca sa-l dea afara. Dupa aceea a venit altul (un roman stabilit de mult in Germania) si nu s-a mai auzit de nici o problema, productivitatea a crescut usor, toata lumea discuta normal. Greseli au mai fost, ca asa e orice santier, dar s-au cautat rezolvari si asta a fost.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovicor

Sandesc e presedinte sau vice la asociatia (cred) medicilor ATI din RO.

florin74

La 28 ianuarie 1896 s-a dat prima amendă  pentru condus cu viteză excesivă. Cel amendat
(cu 1 shilling) a fost Walter Arnold, din East Peckham, care conducea un autoturism cu 8 mph (12 km/h), în condițiile în care limita de viteză era 2 mph (3.2 km/h). Arnold a fost prins de un polițist care l-a urmărit cu bicicleta!
:lol: :lol:

Cristi N

#13069
Un sofer de duba/camion si-a montat sistem de sonorizare. La ce ecou are cred ca a fost lautar inainte sa ajunga sofer

Filmare de pe Facebook.

De fapt e facuta la misto toata faza si a devenit virala pe Tiktok :lol:

Hercule

Stiti cumva daca am nevoie de declaratie pe proprie raspundere undeva pe traseu la un drum Targu Mures - Alba Iulia? Nu intentionez sa intru in Alba Iulia. Multumesc anticipat! :cheers:
Deșteaptă-te române!

luc

#13071
În Alba Iulia, care este încă în carantină până luni 14 decembrie, ora 24, dacă folosești autostrada nu ai nici o problemă. Filtrele sunt la intrările în oraș. Aici e și harta cu perimetrul carantinat:
https://www.apulum.ro/images/uploads/comunicate/carantinare_2020_Alba_Iulia_18112020.jpg

cristi5

#13072
Asta-i si de rutier si de feroviar...

Incarcare de piatra (dacit) pentru santierele patriei din cariera Bologa (la mine-n sat) intr-un tren. Cariera fiind legata la CF si piatra fiind buna, multe santiere transporta de aici. Inteleg ca si Aktor pe ST2 vor sa aduca piatra din Bologa. Ar fi aproape de Nadasel-Zimbor-Poarta Salajului dar nu pe CF... Se aude si niste grai local, mai ales in al doilea video :) :)

Cariera dispune de o instalatie de incarcat mai multe vagoane simultan. Nu pare sa se mai foloseasca, actualul proprietar (Grandemar) incarca intr-un singur punct si se misca trenul in loc.




TibiV

Vedetele primei filmari sunt, indubitabil, calul si vaca!  :lol:

In a doua filmare semafoarele parca nu permiteau deplasarea, dar trenul s-a dus... Sunt alte reguli pentru trenurile astea "locale/industriale"?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


vladioan_bv

Salutare, exista pe aici un top al calitatii sectoarelor de autostrada de la noi din tara? as putea sa gasesc ceva in acest sens ?

frunzaverde

Harta Calitatii Drumurilor, tinuta de @vancouver si @cristi5 aici : https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=199.0
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

vladioan_bv

Da, strict la autostrăzi m am referit la care am putea adauga  ce constructor s efectuat lucrarea (nu neapărat) ce perioada de garantie  mai are.

cristi5

#13078
^

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

Garantia nu o avem, dar poate o adaugam candva

Datele de calitate le avem dar nu le afisam decat pe harta cealalta. Poate gasim o cale sa aratam calitatea pt cele aflate in exploatare, ce parere ai @RobertH?

vladioan_bv

Am venit cu aceste aspecte pt a se vedea  o imagine  asupra calității lucrului  pt loturile respective _vezi derogarile acordate, cat de mult s a intervenit dupa ce lotul a fost deschis, cat mai este  garanția in vigoare si cum  s a intervenit de către cnair dupa  ce a fost preluat.sper ca nu este o idee  prea complicată  ce implică prea multa munca si nu ar aduce un plus de informație utila