News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

#12960
Quote from: pelan87 on October 29, 2020, 04:02:32 PM
Am gasit un video foarte interesant, publicat de producatorul fabricii de grinzi a UMB. E

Esti al doilea cu acest video. Si faci la fel ca celalat coleg....

Mai, dar nu ai fi scris ca pe producatorul ala il cheama Moldtech...
Gaseste postarea asta peste 6 luni.
Peste un an, exclus sa o mai gasesti....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Ca sa fiu carcotas...aceasta fabrica va omora o buna parte din ce inseamna proiectare de structuri mai deosebite si construcție.
Nu e frumos inginereste...dar e clar eficient si aduce profituri faine aceasta abordare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

luc

#12962
Când ți-ai înlocuit telefonul și nu mai găsești aplicația cu care citești forumul!

https://www.androidpolice.com/2020/10/24/tapatalk-has-been-pulled-from-the-google-play-store/?amp

Tapatalk nu mai este în Google Play, aplicațiile instalate nu sunt afectate.

kitsune

Nu am nici vodka și nici Martini prin casă. Nici măcar măsline. Dar promit cu prima ocazie să fac un cocktail, "shaken, not stirred" și să torn jumătate din el în țărână. 

:rip:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

cris_ct

Legat de dilema cu măgarul de pe topicul A2,  am intrat aici  https://ro.wikipedia.org/wiki/Cat%C3%A2r
Măgarul, in general, e de culoare gri si alb in partea inferioara. Catârul este rezultatul imperecherii intre o iapă si un măgar. De la mascul ia urechile lungi si statura mai mica. Din împerecherea in sens invers rezultă bardoul.
Deci, dr4qul4 are dreptate  :D

Kidu

#12965
@alecu26

Doar pentru propria-mi curizoitate, la ce te referi cand spui ca "nu e frumos inginereste"?

alecu26

Păi e productie in serie....nu inginerie.
Oricum am omorât orice insemna inginerie de poduri de 30 de ani. Am trecut de la grinda la 24 de ani la aia de 40 de metri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

lungimea omoara ingineria? :)

pasadia

#12968
Mărind lungimea grinzilor folosite a devenit soluția preferata acesta a podurilor simple, cu grinzi rezemate (parca asta era termenul, nu @inginerilor), fiind mai economică și realizabila pentru aproape orice proiect, chiar și în cele în care anterior s-ar fi căutat alte soluții (arce, hobanate, în consola, etc...)

Ionut

Se pare ca lungimea contează cand vine vorba de inginerie.

alin2pas

Nu sunt specialist în domeniu, dar cred că un pod simplu cu grinzi e mai ieftin și mai ușor de întreținut decât alte tipuri de poduri, cum ar fi de exemplu cel de la Agigea de pe E87) sau cel care se construiește la Brăila. Tipul de poduri care dispare treptat (fiind înlocuit de podul cu grinzi simple) este podul în arc. În Defileul Jiului pe DN66 mai multe poduri de acest tip au fost înlocuite cu poduri cu grinzi simple, singurul loc problematic a rămas podul de la Lainici, care a fost dublat de un pod provizoriu și unde urmează să fie construit un nou pod.

carutasul

Da, evident, @alecu se referă la faptul că standardizarea ia locul proiectării specifice; dacă treci pe la Cernavodă poți să înțelegi cu ușurință ce înseamnă asta :)   Evident, nu poți să te opui progresului, mai ales cum suntem noi acum, când vrem să construim în 20 de ani tot ce n-am construit în 70 :)

Harry

Comfort town kiev, nu, nu e photosop  :o


carutasul

eu nu m-am gândit la Photoshop ci la Lego :)

frunzaverde

Chiar arata a lego.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!