News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dorum

Sperba opera de arta...felicitari realizatorului!
Din pacate nici macar nu putem visa la asa ceva realizat...
Dacia este si va ramane o marca low cost din pacate! :(

iuli

Am fost ieri pe A1 - A6, plin de politie si de radare. Ghiciti unde era situat un radar?

Exact aici, cu fata exact cum am postat eu. Te prindea cum urcai!!!! WTF?! Unde naiba te oprea daca aveai viteza mare?!

Al doilea radar postat era exact aici: https://goo.gl/maps/0BNUO

Al treilea radar era exact aici: https://goo.gl/maps/v5e5h in curtea casei. Loganul albastru cu geamuri fumurii. Erai ferm convins ca e masina particulara a celor care statea acolo.

Si inca unul l-am mai prins chiar inaintea sensului giratoriu de la Izvin in miscare!  8)

Se apropie Anul Nou si pentru ei! ;)

Mi-e ciuda insa ca nu au prins cele trei autocare Eurolines care mergeau in afara localitatii cu 110 si imi dadeau flashuri in localitate ca de ce nu merg mai repede (mergand cu 55) si toate m-au depasit pana la urma in localitate, unul chiar si pe linie continua in Recas!  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

nu le-au prins ca n-au putut sau ca nu au vrut?
au si ei "intrarile" lor... ;)
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Nu le-au prins ca la cel din localitate i-am tinut eu in spate. Dar se facea si cu flash. Oricum, au intrari destul de sus cei de la Eurolines si Atlassib.  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Am venit acum cateva ore pe DN7, noaptea si ceata de nu vedeai la 50 m in afara localitatilor.

La Tartasesti (sunt 2 benzi cu parapet median si trotuar) mergeam cu 80 (fiind si iluminat stradal vizibilitetea era putin mai buna, limita e 70) si a trecut unul pe langa mine cu cel putin 120 la ora.
Asta in conditiile in care sunt mai multe treceri de pietoni .
Si mie mi se parea ca merg tare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

De vina sunt pasagerii, se grabesc sa ajunga in Italia, Spania, sau unde or avea ei drum si urla mereu la sofer sa ajunga repede. Daca soferul nu merge repede si pierde ore intregi prin Romania pasagerii (se deduce ce educatie au si cat de mult constientizeaza pericolul sau pericolele) vor face plangere la sefi sau vor alege cealalta companie. Lupta pentru pasageri e feroce si in lumea asta!  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

savagedanyro

Presiunea pusa de low-cost a dus la multe compromisuri din partea transportatorilor rutieri de persoane.
Plus ca parcul auto a devenit in fiecare an mai imbatranit. E de ajuns sa verificam inmatricularile noi la autocare in ultimii 4-5 ani.

Acum 7-8 ani, cand lucram in domeniu la un mare transportator rutier de persoane nu aveam aceasta problema legata de fiabilitate; dar era perioada in care parcul era innoit periodic (era si avantajul ca autocarele retrase de pe international erau folosite la castigarea traseelor intra- si inter-judetene de transport calatori cu punctaje foarte bune). In aceasta perioada, inclusiv aceste balbaieli ale statului in alocarea traseelor nationale, acest fenomen a disparut si acest lucru se vede pe drum la autocarele de extern, care arata marea lor majoritate imbatranite.

Parca si soferii de international erau mai responsabili mai bine pregatiti, pe langa faptul ca aveau drept de veto la plecarea in cursa daca mijlocul de transport nu era conform. Iar ultimul cuvant (prin semnatura) era al meu. Nu riscam un asemenea incident. Perioada de acum e tulbure din multe puncte de vedere. Din nefericire.





...live the moment...

bogdymol

#1297
China, 30 Decembrie 2013. Astazi au deschis traficul pe 926 km de autostrazi noi  :lolz:

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The 46 kilometer long Fengjie - Wuxi Expressway opens to traffic in eastern Chongqing. It runs from G42 to Wuxi. Little is known about this expressway, but it runs through very mountainous terrain and likely includes several tunnels and large bridges.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The northeastern and southeastern segments of the G0401 Ring Expressway around the city of Changsha in Hunan province open to traffic. They are 11 and 12 kilometers long. It also incorporates 13 kilometers of the existing S21 Changzhu Expressway into the G0401, completing the full loop around Changsha (102 km).

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The easternmost 45 kilometers of the Quannan Expressway in Hunan province open to traffic, from Yanling to the Jiangxi border. It was reported earlier that this expressway opened in December 2012, but that may have been an error.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

A 151 kilometer stretch of the G4E Wushen Expressway opens to traffic in Hunan province. It runs from Yanling to Rucheng near the border with Guangdong. This completes the G4E in Hunan province. It was previously known as the S11 Pingyu Expressway. The Wushen Expressway will provide a second north-south route between Wuhan and Shenzhen, in addition to the older G4 Jinggang'ao Expressway.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

A 141 kilometer stretch of the G56 Hangrui Expressway opens to traffic in Hunan province. It's located in the northern part of Hunan, from west of Yueyang to Changde.

There will be a new bridge across the Xiang River at Yueyang, but it doesn't appear to have been built yet. There is still a missing link of G56 in the vicinity of Yueyang.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The first 13 kilometers of the Huarong - Shishou Expressway opens to traffic in Hunan province. It runs from also opened G56 at Huarong to the border with Hubei, just south of Shishou. No facts are known about the expressway in Hubei province.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

A 92 kilometer segment of the S70 Louhuai Expressway opens to traffic in Hunan province. It runs from Xupu to G65 at Huaihua. S70 runs north and parallel to G60 through western Hunan.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The 113 kilometer long Lezi Expressway opens to traffic in Sichuan province. It runs from the city of Leshang (G93) to the city of Zigong (G85) in central Sichuan. The terrain is relatively flat.

Quote from: ChrisZwolle30 December 2013

The 192 kilometer G5611 Dali Expressway opens to traffic in Yunnan province. It runs from G56 at Dali to Lijiang. Another extension opened as a two-lane road into Shangri-La County (near Deqen).

edit: se pare ca s-au mai deschis 110:

Quote from: ChrisZwolle;11011867030 December 2013

A 110 kilometer segment of the G5012 Enguang Expressway opens to traffic in Sichuan province. It runs from Bazhong to Dazhou and is also known as the Bada Expressway. It runs through a very uneven, but not extremely mountainous terrain. The intermediate city is Pingchang.

Postarile sunt pe SSC.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Sa inteleg ca au facut 800 km in decembrie, nu? :) Pfff.

dorum

felicitari lor... insa parca ne-am dori la noi in tara doar banii lor, nu si standardele lor... insa e doar un vis frumos, care nu prea are cum sa devina realitate! :)

sebba

dar cum sunt standardele in china? ce nu au fata de alea noastre?
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

#1301
Nu cred ca sunt standarde mult diferite legate de calitatea materialelor. Cred ca diferentele majore provin din forta de munca si etica muncii la ei. Nici nu vreau sa deschidem discutia despre comunism aici... e periculos. :) Hai sa zicem ca e doar mai ieftina forta de munca. Si nu stiu cate standarde de siguranta si de... bun simt, la urma urmei, respecta. A se vedea cum lucreaza chinezii prin alte parti ale lumii, gen Africa. Repet, hai sa nu intram aici pe discutii de-alea, stiti voi de care.

Sa zicem doar ca sunt diferente de cum se manageriaza forta de munca in China (si oriunde lucreaza chinezii) fata de standardele europene, in special UE. De-asta ei vor sa aduca grosul fortei de munca din China daca vor face autostrazi la noi sau prin alte parti din Europa. Ieftin si ai lor sunt obisnuiti... mai greu sa-i muncesti asa pe europeni.

sebba

ah, stai linistit, nu intentionam sa discut ceva despre comunismul din china :D nu ala ma intereseaza pe mine... :D

doar ca din ce zicea dorum se poate intelege ca au alte standarde, ca le fac altfel...
doar aia vroiam sa stiu... cum altfel... :)

Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Hai sa imi zic eu parerea de cum le fac altfel. E mai simplu decat se poate crede!

Standardele sunt aceleasi in mare peste tot in lume, ca na, asta e, ingineria e o stiinta exacta si nu poti sa faci nuante. Una dintre probleme e asa cum a mentionat si Ionut, forta de munca ieftina si necalificata, sau calificata necorespunzator. Dar cea mai mare problema este coruptia. Uitati toate miturile urbane ca in China nu exista coruptie. Exista si e foarte mare! Doar cand sefii de sus isi dau seama ca unele chestii ajung prea nasoale gasesc un Acar Paun care sa traga toate ponoasele sau care nu a cotizat din partea lui si unde mai trebuia si il impusca. Totul se mai linisteste vreo 2-3 luni si apoi totul o ia de la zero.

Coruptia intervine la calitatea materialelor, la norme neindeplinite, alergarea dupa termene impuse pompos de la varf. Haideti ca cei de peste 30 de ani va mai amintiti si voi cam cum era, numai ca aici e vorba de multi - multi bani, dupa care alearga toti, de la mic la mare!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

^ eh! probabil vroiai sa zici de cei peste 40... ca aia de 30 abia mergeau la scoala prin '89

nu stiu de unde scoateti voi chestia asta cu forta de munca necalificata din china
china munceste la ce calitate vreti/platiti! problema e ca marea majoritate a lumii importa din china produse ieftine si implicit slabe dpdv al calitatii
dar asta e departe de a cataloga toate produsele chinezesti ca fiind proaste si facute de necalificati

vrei calitate comparabila cu cea germana? o vei avea si din china dar nu te astepta sa o ai la o zecime din pretul celei germane
cu siguranta va fi mai ieftina decat cea nemteasca si asta doar pe motive politico/economice si nu doar din cauza ca la ei e orezul ieftin

ma bucur tare mult insa ca la noi nu exista coruptia din china... deh.. la noi e alta, e a noastra :|
Sailing away! S/Y Haimana