News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer


Io

#12796
Pozele lui Marcel Banu din Gara Deva mi-aduc aminte de o tura in Retezat prin anii '80. 9 zile, ne-a plouat continuu 2 la Gentiana la cort si una am tot uscat una alta, in fine, ajungem noaptea in Deva (de la Pietrile coborai la Carnic - actuala cabana era o colonie de muncitori care lucrau, cred, la investiile hidro), apoi cu ce puteai pina la Ohaba de sub Piatra (n-am gasit nimic asa ca am mers pe jos) si de-acolo tren sau ia-ma nene, camion, tractor, ce-o fi. In fine, rupti de oboseala trebuia sa asteptam pina dimineata cind era un autobuz spre Tara Crisurilor. Eu am zis ca daca dorm bine in cort pe munte pot sa o fac si in oras, asa ca mi-am pus fain frumos cortul intr-un capat de peron, salteaua, sacul de dormit si noapte buna  :D
Buna a fost pina cind ne-a trezit cineva de la Cfr cu Militia. Cam aveau dreptate, 3 corturi pe peron  :lol:
Ne-au pus sa stringem calabalicul si sa disparem de-acolo, asa ca restul noptii a fost "incomod".
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Marius

O inregistrare 4K a exploziei din Beirut, inclusiv slow motion:


danutzu_1069

Bulgaria anilor '80, contructia de autostrazi....









Vizionare placuta

cristi5

#12799
Finantare europeana de 2 milioane de euro pt a plasa borne pe vechile drumuri romane. Unul trece pe la mine prin sat, apare in video. Era folosit si pe vremea habsburgilor (ridicarea topografica iozefina). Intre timp traseul DN1 s-a mutat pe malul celalalt al Crisului  Repede. Acum drumul e o ulita care leaga doua sate (Bologa si Morlaca), tocmai a fost asfaltat :)

https://www.facebook.com/162213703831891/posts/3092707204115845

Resculum
Bologa 407471, Romania
https://goo.gl/maps/E4JaRzWbsNeoxft26









Powered by API/PUM imgur uploader

vladb

O intrabare ma chinuie de cateva zile: s-au recuperat vreodata (sau s-au demarat procedurile de recuperare) avansurile platite pentru:
1. Suplacu de Barcau - Bors (Corsan)
2. Centura Bacau (Eko)
3. Nadaselu - Mihaiesti (Maltauro)? Pentru ultimul nu sunt sigur ca s-a platit.

Totusi Corsan a primi 60 de milioane de lei... Imi amintesc ca a lucrat ceva dar nu cred ca a lucrat de 60 de milioane.
Multumesc anticipat!

TibiV

@cristi5,

interesant ca pe site-ul Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei (www.mnit.ro) nu am gasit nimic despre proiectul Iter...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Probabil a mai fost pus, dar mertia sa fie revazut:

Cum sa circulam pentru a creea cat mai putine ambuteiaje.

https://www.facebook.com/watch/?v=1111094862277422&extid=cMT4TfaOWKszgYy6

tom_sawyer

#12803
^^^ Avansul dat Eko Insaat se pare că a fost recuperat, după cum zice avocatul lor aici:

https://zdbc.ro/drept-la-replica-de-la-eko-insaat-ve-tic-as/

Este posibil ca și la ceilalți să se fi întâmplat la fel, prin executarea scrisorii de garanție bancară.

mihaimai

^^
Linkul original, credit la autor + calitate mai buna.

stangabriel

Aici in Parcare vin cu 2 rugaminti.  Vinovat pentru incalcarea lor sunt si eu.

1. Poze efectuate cu telefonul de catre sofer in mers. Mai ales ca se observa in momentul postarii pozei, de preferat ar fi sa nu facem asta din mers.

2. Discutia despre constructori, de ce, cat face, daca face fata la mai multe santiere, e bun sau rau(fata de cine? actionari/patroni sau beneficiar ). Treaba e simpla, dupa parerea mea: Este urmarit profitul in 99,99 % din cazuri, rar cineva termina o lucrare doar din orgoliu, sau mai naiv pentru noi, pentru binele poporului. Sa nu le ducem noi grija.

Tocmai de aceea se organizeaza licitatii, pentru ca statul nu este atotputernic sa faca orice(semn al unei democratii) si cere ajutor specializat. Aici statul pune presiune atunci cand trebuie. Am inceput sa inteleg cum functioneaza acest sistem dupa ce am lucrat printre firme.

Banii rulati sunt foarte multi, presiunea pe conducere este foarte mare. Recompensa financiara poate sa fie pe masura. Dar si un esec poate sa te ingroape. Nu cred ca exista firma care isi doreste sa nu termine o lucrare sau sa preia o lucrare fara sa stie daca continua sau nu.

Pentru mine principalele vinovate sunt "autoritatile" , cele care pun conditii si "conditii"... Soarecele poate ocupa toata masa daca pisica nu e pe santier.

Grijile noastre ar trebui sa fie transparentizarea Conditiilor si "Conditiilor". Aici forumul si Api face o treaba din ce in ce mai buna.

kitsune

[sarcasm] Am prin garaj așa ceva. O face "cuiva" de trebuință? Sunt pentru biciclete. Bateriile nu sunt incluse [/sarcasm]





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Trimite poza la cabinetele ministrilor.

Mai stii?...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Meanwhile in Beirut:

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RobertN