News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Vreau sa scriu un raspuns, dar habar n-am cum sa ma exprim.

:gaah: :gaah: :gaah:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

kitsune

Exprimă-l cum vrei dar VEZI să folosești MAJUSCULE din loc în loc, e mai la MODĂ.
Fără supărare, sunt ironic pentru că majusculele în limbajul forumurilor sunt echivalente cu ridicarea tonului. Poate autorul postării nu știe asta. Multe forumuri interzic in mod expres folosirea lor, e de ajuns să arunci o privire pe la reguli (pe forumul ăsta nu e regula asta, dar asta nu înseamnă că nu ne zgârie pe ochi capslocu')
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

Nu uitati de centura Mihailesti. Proiect de mai mica anvergura nu cred ca gasim la CNAIR. Merge impecabil. La anul iese prima recolta de ciulini.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

^macar de-ar fii si niste maci...sa arate bine ca la Sebes
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MihaiD

@nenea_hartia, nu merită CNAIR nici măcar nota pozitivă pentru podul de la Onești, ăla e făcut prin PNDL - MDRAP

vancouver

De aia avem preturi uriase la lucrari comparat cu alte tari. Ofertantii trebuie sa mearga in toate situatiile enumerate de horatiu la "worst case".

Daca CNAIR ar accepta ca documentatia nu e perfecta si ca modificarile aparute ulterior pot duce la costuri suplimentare, atunci ofertantii ar merge pe un risc mediu si ar veni cu pret muuult mai mic, apoi ar mai incasa din acte aditionale acele lucrari care apar in plus fata de cele ofertate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

myid

pai asta e unul din exemplele asa NU, asa cum zice si colegul  ;) vancouver

Insa asa cum am mai spus, asta incepe sa se regleze deja, de cand lanseaza SF+PT.
O sa vedem alte licitatii pe executie, cu termene mult mai bune si contestatii mult mai putine, insa din pacate nu e cazul aici.

Acum serios, ce se poate face.? Sa refacem SF+PT pentru bucata asta, si sa dam drumul in cel mai bun caz la o licitatie de executie in minim 3-4 ani de acum dupa ce se termina refacerea SF-ului?  Da, se poate. Accepta publicul asa ceva? NU
Asta ca asta se numeste "Risk Analyze", sunt constient ca nu a facut CNAIR asa ceva, insa asa trebuie gandit.

pasadia

@TibiV

Caută cifra de afaceri a altora din imaginea asta și vezi că s-ar putea sa fie mult mai mare decât a tuturor combinatelor ceaușiste menționate de tine - Indicator introdus
În apropiere de Strada Henri Coandă 4, Dej 405200
https://maps.app.goo.gl/sWxSGsuqkXTBsGJDA

pasadia

@myid as fi curios pe ce te bazezi când speri tu că documentația pe un proiect SF+PT va fi mai bine întocmită decât documentațiile de acum, strict de SF.

Adică mno, mă uit la sumele cu care sunt atribuite acele contracte de SF+PT și aș pune pariu că se va licita apoi tot PT + execuție.

ghrt

Mi se pare un ecart prea mare între realitate şi compania alternativă, astfel încât soluţia de bun simţ o constituie concedierea funcţionarilor responsabili de documentaţie, schimbarea procedurilor şi refacerea ei.
Cont (aproape) inactiv.

myid

devine deja amuzant :lol: :lol: si trebuie sa fac o clarificare :

pentru ca am primit cateva mesaje private si e cazul sa postez si aici - userul MihaiD - nu sunt eu, Mihai David, aka "myid" - Asociatia Construim Romania
Multumesc pentru oportunitatea clarificarii.

Europiu

În altă ordine de idei: Vă pot ruga să nu mai abuzați de "ca și"? Inclusiv cacofonia este preferabilă (și admisă!) unei crase greșeli gramaticale.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

tom_sawyer

Se înjumătățește perioada după care mașinile abandonate pot fi ridicate de pe domeniul public - legea anti-rable a fost promulgată de Iohannis

O mașină este considerată abandonată dacă stă nefolosită pe domeniul public timp de șase luni, față de un an, cât era până acum, potrivit unei legi adoptate de Parlament și promulgate vineri de către președintele Klaus Iohannis. Conform actului normativ, sunt incluse în categoria "vehiculelor fără stăpân" și mașinile înmatriculate în străinătate.

Mai multe detalii: hotnews.ro

adiarc

este un progres...dar este mult si 6 luni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gruiarew

Au făcut ceva doar ca să facă ceva. Se putea face o copie a cum e pe dincolo și gata. Ai numere pe mașină? Vine RCA-ul în poștă. Nu mai vrei să plătești? Duci numerele la prefectură. N-ai numere pe mașină și stă pe domeniul public? În secunda doi e luată pe sus.

Pentru ITP s-ar putea face o chestie să se poată verifica on-line, după număr. Acum merge doar după CIV sau după VIN. Bine aici mi-aș lua-o și eu că am doar ITP-ul de la RAR. Dar noh, mai fac un drum să-și facă update la baza de date. Că mă gândesc că o corelare cu cea de la Prefectură, e deja prea mult...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis