News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Știu. Ce am vrut să zic e că dacă lucrurile's făcute să fie, fiecare se descurcă cum poate. Dacă trebuie să treacă TIR-ul pe acolo și-i pui bidon în cale, ori trece pe unde poate, ori mută bidonul. Pui restricții, dai variante. Nu există variante? Fiecare se descurcă cum poate. Ce era să facă omul? Să stea cu hardughia în mijlocul drumului? Chiar, știe cineva zona? Se poate un geotag?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069

#12691
Pentru ca folosim youtube des pentru filmulte, si pentru ca reclamele din timpul redarii au devenit tot mai agasante, exista o solutie:

https://gadget.ro/un-banal-punct-pus-unde-trebuie-te-poate-scapa-rapid-de-reclamele-de-pe-youtube/

"Nu cred că există om pe această planetă care utilizează YouTube să nu fi fost deranjat cel puţin o dată de reclamele apărute din senin în timpul clipurilor video (cele de la început şi de la sfârşit le băgăm deja în categoria "clasice").

Dacă nu vreţi să plătiţi pentru YouTube Premium sau să instalaţi un ad-blocker (în ultima perioadă şi prin acestea mai scapă "din greşeală" unele reclame), un utilizator Reddit a găsit o soluţie de compromis. Prin simpla introducere a unui punct (.) în url-ul clipului pe care doreşti să îl vezi poţi scăpa definitiv de reclame. Punctul trebuie pus neapărat după youtube.com, altfel nu va funcţiona.

Iată un exemplu:

Link original:

Link fără reclame:https://www.youtube.com./watch?v=lWUqJqFxZiY&t=187s

Prin adăugarea punctului în acel loc se pare că apar anumite modificări în setările site-ului, printre care şi dispariţia reclamelor. Chiar dacă vor mai exista şi alte erori (de exemplu interfaţa Dark Mode nu va mai funcţiona), important este că respectivul clip va rula fluent la orice calitate o doriţi.

Această soluţie de compromis funcţionează doar pe varianta desktop a YouTube-ului, astfel că pe smartphone o puteţi utiliza doar dacă intraţi în browser şi solicitaţi varianta desktop a site-ului (deci nu merge în aplicaţia mobilă Youtube pentru Android sau iOS)."

Nu stiu daca merge inserat punctul in link-urile din postare.....
LE: Am sters intentionat spatiul dintre ":" si "https..."

Ionut

Pai... rugamintea noastra ar fi sa NU folositi adblockere cand va uitati la clipurile API... pentru ca daca va uitati la reclame intra acolo un cent in cont... YouTube zice ca am facut 490 USD in 2019... adica 175 RON/luna. Nu e o avere, sunt banii pentru vreo trei deplasari mai consistente, dar ajuta... pentru API orice leu conteaza. Morala: daca folositi adblocker pe YouTube, dezactivati-l cand va uitati la filmarile noastre...


GML

Eu mai uit la TV, si acolo nici nu stiu daca exista adlocker.

dr4qul4

probabil la fel e si pt ziarul unirea.
Oare ce e mai greu? sa apesi un x pe reclama, sau sa mergi pe santier cu drona?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Nici macar nu trebuie sa dai X, unele se inchid singure dupa 5 secunde. :D

oc7avian

Faza cu . în link va fi remediată. Din păcate e dificil fără AdBlock într-un browser, iar dezactivarea temporară poate fi consumatoare de timp (sau se întâmplă să uităm). O alternativă ar fi folosirea unui browser separat fix pentru navigarea pe forum + link-uri de aici.

Mai există și alternativa pe bani, YouTube Premium care elimină toate reclamele și păstrează monetizarea din ce știu. Dar se pretează doar pentru cei care folosesc și serviciul de muzică (echivalentul Spotify); altfel nu e raport cost-beneficiu bun. Au algoritmi interesanți pentru recomandări care mi-au făcut unele drumuri mai lungi interesante.

nicolaem

cum ma simt cu musca pe caciula (folosesc ABP dintodeauna) am facut o mica donatie. comoditatea se plateste.

Earthchild

Quote from: rocklee on June 13, 2020, 11:12:16 AM
din discursul lui Orban ...de la semnare lotului biharia chirbis ...spunea ca au scos centurile ocolitoare ale oraselor si municipilor care sunt in constructie si in stadiul de inpementare  ...si le-au mutat la autritatile locale ...dar tot sub patronajul cnair ....

o fi bine ....o fi rau ?????
Înseamnă că ocolitoarea de la Mihăilești se suspendă sine die?

carutasul

nu îmi e clar ce ar putea face concret la Mihăileşti, dar pe asta până şi Giurgiu ar putea-o face în regie proprie, un podeţ şi nişte asfalt. Problema tehnică la rezilierile astea mi se pare că e expertiza de după, că dacă te judeci cu constructorul nu ştii ce expertiză îţi mai cere pe parcurs, iar tu ai pus deja asfaltul şi nu se mai vede nimic :)

voicul

Guvernul va aloca resurse impresionante pentru infrastructură

https://www.facebook.com/watch/live/?v=264936258259677

nicolaem

hai ca asta e doar campania electorala.
dincolo de povesti, la Digi am vazut recent ca in T1 avem o crestere de 30% a investiilor publice in infrastructra fata de 2019.

edvard

#12702
Mi se pare cã se mai miscã oarecum lucrurile.
Adicã e posibil sã vedem curând efectiv FINALIZATÃ mãcar o lucrare de infrastructurã, iar asta cred cã va fi legãtura feroviarã [si terminalul] dintre capitalã si Aeroportul Henri Coandã.

Eh, iar asta e o probã cã pe proiecte de anvergurã mai micã, iatã, SE REUSESTE ducerea la îndeplinire. "Problemele" noastre se pare cã apar invariabil la marile proiecte, în schimb, la cele de micã anvergurã evoluãm onorabil.
Asta e, pesemne cã trebuie sã ne consolãm cu ideea cã, deh, "avem Parisul mic...", cum zice Exarhu...

Buuun, si atunci, dacã în zona asta, mai "minorã", reusim sã avem rezultate NORMALE, inclusiv ca termene de executie, atunci înseamnã cã e bine sã ne propunem ca, MAI ALES, pe moment sã performãm asa.
Adicã sã pãstrãm unul sau douã MARI proiecte, coridorul IV auto-si-feroviar [de exemplu], iar celelalte sã fie adaptate la nivelul "rezonabilitãtii" de care actuala noastrã societate face azi dovadã.

Astfel, nu am fi nici în afara obiectivelor propuse în varianta Comisiei Europene : https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:TEN-T_Core_Network_Corridors_(Freight_and_Passenger)_RYB17.png
Ba, mai mult, vezi si ce întârzieri mai sunt si în alte zone ale retelei TEN-T europene >> https://www.railwaypro.com/wp/eu-core-network-coordinators-reply-to-ecas-report/

Deci, as spune cã poate nu e rezonabil sã gãndim cã vom avea tzara "brãzdatã" de o retea de autoztrãzi dacã noi nu avem, se vede, CAPABILITATEA [dar si karma, ar zice unii...] sã ducem la îndeplinire asa ceva.
Nu pare mai rezonabil ca, având în vedere importantul deja decalaj de timp privind starea infrastructurii vitale, dar si perspectiva dificilã a unor finantãri viitoare de MARI proiecte, sã fim mai modesti/rezervati ca amploare, dar mai EFICIENTI CA MOD de atingere a scopurilor propuse ?
De ce musai autostradã si nu o ALTÃ variantã rezonabilã de drum rapid ?
...si de ce NUMAI pe unde ar vrea turistul-de-ValeaPrahovei si pe unde costurile/impactul-de-mediu sunt enorme ??

Uite, ieri 19 iunie, am vãzut cã, la fata locului fiind, decidentii din guvern au realizat implicatiile substantiale pe care acest "infim" segment Comarnic-Predeal le va ridica în materie de punere în operã, costuri, dar, MAI ALES, impact de mediu si IMPACT PE DURATA LUCRÃRILOR ASUPRA INTREGII ZONE TURISTICE.
Am vãzut cã se încearcã iar alternativa [la Comarnic-Brasov] traversãrii prin Valea Doftanei, dar si acolo va fi necesar un tunel, la pas [1270 m], de dimensiuni considerabile, dacã se doreste totusi un drum expres cu vectori la care nu se admite parcursul pe serpentine.
Si, de aceea, revin la propunerea mea privind drumul de vitezã ce traverseazã muntele, spre Brasov, prin pasul - de cotã mult mai rezonabilã - Boncutza [980 m], pe vechiul drum realizat din perioada Imperiului Roman.
Iar similar pot fi tratate si celelalte drumuri rapide care s-ar putea realiza prin simpla îndeplinire a celor 3 CERINTE DE BAZÃ :

    evitarea tranzitului prin localitãti,
    realizarea rapidã cu impact-mediu minim,
    un cost sustenabil.

PS : ...si, scuze, eventual, dacã vi se pare c-am iesit cumva /off the topic/... !

pasadia

Nu se dorește drum expres pe sub pasul Predelut, nu se dorește nici un tunel pe acel traseu.  Guvernanți nu au realizat nimic din ceea ce presupune construcția unei autostrăzi pe valea Prahovei (dacă îi asculți discursul lui Bode o să vezi că el vrea SF nou pe aici pentru a impune soluția Viaductului - el nu știe nici măcar că viaductul e soluția din SF-ul actual, ăla făcut în 2002, și că de fapt soluția ce ar urma să fie studiată printr-un nou SF e cea a tunelurilor).

Adică mno, înțeleg că vrei să bagi in fata o anumită idee, dar vin-o măcar cu argumente reale, nu închipuite.

nenea_hartia

@edvard: Evoluăm onorabil la proiectele de mică anvergură??

De câți ani se lucrează la centurile Satu Mare, Târgu Mureș sau București, la Suceava s-a lucrat mai bine de 10 ani, se fac curând tot 10 ani de când au început două amărâte de pasaje la Arad și unul tot nu e gata, la ăsta cred că s-a plictisit și săracul @TibiV de câte sute de poze a făcut și totul pare încremenit în timp, la centura de sud a Timișoarei s-au mișcat primele hârtii acum vreo 15 ani și abia acum au început lucrările după un proiect demn de anii 1970, cu o bandă pe sens. Între Bâldana și Târgoviște se va dubla drumul național prin mijlocul localităților, deși e câmp ca în palmă pe lângă ele, la centurile Aleșd și drumul nou Ștei-Beiuș am umblat eu însumi cu hârtii acum vreo 8-9 ani și tot n-au început, centurile Huși, Pașcani, Bârlad, Câmpulung, Vatra Dornei, Roman, Mediaș, Făgăraș, Vaslui (jumătate e propusă din start prin localitate), lansate tot în anii ăia au rămas în ceață, tunelul de la Plugova e un desen frumos pe hârtie, de proiectul de eliminare a punctelor negre de pe DN1 s-a ales în mare parte praful, iar aici nu-i duce mintea decât să facă un giratoriu...

Se împlinesc imediat 25 de ani de când CxxxR nu e în stare să exproprieze țigănia asta ca să creeze o bandă de circulație într-o intersecție destul de periculoasă, podul ăsta îi va cădea la un moment dat în cap cuiva, aici mor oameni în fiecare an, dar singura găselniță a fost montarea de parapet New Jersey, nu corectarea serpentinelor. Între Svinița și Dubova DN57 e blocat aproape în fiecare iarnă de căderile de pe versanți, dar nimeni nu e în stare să construiască câteva polate, din propunerea aia aberantă de drum pe Valea Doftanei a fost eliminat un element cheie, centura de la Câmpina.

Spune-mi și mie, de câți ani se circulă cu bidoanele astea aici? Nici nu vreau să mai pomenesc de starea în care sunt pasajele și podurile (Doamne ajută că au început să repare măcar la Onești), puținele tuneluri sau trecerile peste calea ferată (un exemplu grăitor e la ieșirea din Roman). Ăsta de aici e drum național și arată așa pe porțiunea lui bună. L-am parcurs pe tot, sunt zone în care devine un simplu drum forestier.

Iar perspectivele de viitor? Uite aici, de la @pasadia, sau aici, de la @Harry, cât îi duce capul pe cei care se ocupă de proiectele astea și ce ne rezervă viitorul.

Permite-mi, te rog, să folosesc majuscule, ca și tine. La proiectele de mică anvergură evoluăm JALNIC.