News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

""Legea de baza este una, modul de punere in aplicare este alta...""
  Da, pentru că se calcă multe principii de drept intrate "în cutumă" de vreo 2000 de ani și alte principii de interpretare a legii și a sensului ei:
- Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus   = Unde legea nu distinge, nici noi nu trebuie sa distingem
- Exceptio est strictissimae interpretationis = Exceptia este de stricta interpretare
- Ubi eadem est ratio, eadem solutio esse debet   = Unde se aplica acelasi rationament, se aplica aceeasi solutie
Ar mai fi unele ce au mare însemnătate în procesul legislativ/aplicarea dreptului, dar realiatea....... Legea ar trebui să fie clară, concisă, directă, la obiect, acoperitoare, iar normele de aplicare, ce ajung  să se bată cap în cap cu textul legal, nu ar mai trebui să existe.

gruiarew

Când n-ai bani, te împrumuți. Dar cu banii ăia luați împrumut faci ceva care să genereze la rândul lor bani, nu plătești pensii!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

cand aud asta cu banii...cand am avut 15 ani de bani aproape pe gratis prin mixuri nenumarate de finantare si miliarde de euro pierdute in ultimele 2 exercitii cat minim 2 Sb Pitesti si 1-2 Comarnic BV.... :o
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Las' caci sa le platim salariile lor am avut bani...

marinul

E vorba si de lene. Imi aduc aminte de o situatie cu evaluarea pentru pasajul Domnesti cred. Comisia nu avea chef sa se intruneasca ca era in saptamana Pastelui si pana la urma cu presiuni din partea premierului de atunci s-au intrunit dar unii au fost foarte nemultumiti ca au fost nevoiti sa vina la lucru de la cumparaturi. De atunci Catalin a fost o tinta a "grupului de initiativa".

Un alt angajat CNAIR a facut un screenshot la monitorul din birou, unde aparea ca se juca un joc de strategie. Bine o sa zica ca era in pauza de masa

Sunt cateva exemple care imi vin acum in minte despre pofta de lucru in CNAIR si probabil si alte companii de stat

Allex

Quote from: Alutus on May 04, 2020, 03:13:32 PM
@daniel321, cred ca vom avea cel mai bine documentat santier din tara daca o tii tot asa  :D :D  :cheers:


rocklee, AlinC si restul...
vv
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Io

M-am mai uitat o data la filmarile lui AlinC (multumesc  :cheers:) incercind sa vad cum e alimentata macaraua aceea. Mi s-a parut ca vad un generator Diesel dar am zis sa ma lamuresc de la sursa asa ca m-am dus pe site-ul Liebherr. Am gasit doar ca puterea e de 400 KW, asa ca am sunat la "faptasi" adica la Deme ( :cheers:) si mi-au confirmat ei: intr-adevar, un generator Diesel face curent pentru motoarele macaralei.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

mihaimai

Se plangeau unii la pasajul Basarab ca au soseaua prea aproape de fereastra...



Pare ca este vorba de axa "Al-Zumar" din Cairo

galerie 1 (asa cum am gasit-o pe net)

galerie 2 (cu poze luate pe facebook-ul RassdNewsN - pagini in araba care pare a fi ceva news egiptean)

Articolul in araba: https://rassd.com/482652.htm
Postul pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/RassdNewsN/posts/3504230909653993

prd.marius


Io

Absolut incredibil!  :headbash:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

vancouver

Un comentariu bun din acel link: "They should stick to pyramids"
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Iar aici se vede ca au trebuit sa taie din balcon ca sa intre grinda:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

da...Egipt este o "democratie" autentica

Sa vedem partea plina...etajele umbrite de pasaj...nu mai au nevoie de AC....de fapt nu mai au nevoie de nimic  :o
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Sunteti rai. Vor fi si piste de biciclete pt livrat pizza la balcon.

ivladbogdan

Aia e o constructie pe sistemul "da, a furat, dar a si facut ceva". Norocul nostru este ca UE nu ne lasa sa facem tampenii pe banii lor, ca altfel nu eram chiar la nivelul ala, dar nici departe.