News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

JohannDB

]...Doi metri cubi de cabină și un telefon conectat la internet, prin care își pot auzi familia. Cu atât se mulțumesc de sărbători șoferii de TIR plecați în cursă........[/b]
   Citesc...citesc.... și mă gândesc la colegii cu care am lucrat prin Germania , la ajun de sărbători.... Așa este, ai cabina capului tractor (dacă ai un Volvo de 750CP, ai chiar spațiu).... Dar rămâi numai tu cu...spațiul, cu antena de satelit (fără să fac publicitate, Focusat, este cel mai utilizat, prin avantajele sale, mai ales că-l încarci de pe card pe cartela lui de oriunde, dar satelitul este strict personal, că firma, în veci nu-ți da așa ceva; e prea scump și suntem încă în criză !! Altfel te mulțumești cu radioul mașini pe care computerul de bord îl oprește după 15 minute și nu-ți rămâne, decât, să privești la tavan/pereți ore/zile întregi, mai ales pe vreme urâtă...), cu dorul de casă, cu dorul de familie, cu dorul de copiii, cu dorul de nepoți, cu dorul atmosferei de acasă în prag de și în sărbători....  De multe ori este frig, bate vântul, plouă, de nu-ți vine să cobori din cabină, pentru a scoate din lada de "bucătărie" butelia de gaz și oalele pentru a găti ceva... Și când reușești asta, stai sub gâtul trailer-ului, apărat 70% de ploaie, însă trebuie să fii atent unde pui oala la fiert (sau farfuria cu mâncare, în sfârșit caldă) pentru a nu-ți curge apa de ploaie împreună cu alte scurgeri de ulei sau altele de pe gâtul trailer-ului......
    Pentru cei ce sunt pe capete tractor, mai e cum este, dar pentru cei plecați de aici, de la firme românești, ca însoțitori pentru agabaritice pe "vest" este altă "mâncare de pește" ( trebuie să fii un mic Johanis cu cunoștiințe de limba germană pentru a face două zile de școală terminate cu test grilă de 86 de puncte pentru a obține autorizația personală, ce va fi revalidată, cu o zi de școlarizare din doi în doi ani, nu din cinci în cinci, ca la noi)..... Dacă nemții au mașini "Sprinter" late și înalte de doi metri (în care poți pune patul transversal și ai o grămadă de loc în "dubă", plus cutii automate pentru că ai situații când în trafic ai nevoie de cinci mâini), cei de aici vin cu mașini la limita condițiilor pentru TUV-ul german la care nu  poți sta în picioare și abia poți să-ți tragi nădragii pe tine aplecat la 45 de grade din șold (tot e ceva)..... Ai un "webasto" pentru încălzire (fără discuție, .....de de ce încălzire??) și frigider (după lupte, pentru asigurarea unei alimentații neriscante)......
    Ce mai ai nevoie......, este de un borcan (recipient) de cca 1-1,5 ltr cu gura largă și capac etanș, pentru a face.....pipi....., când pe autostradă fiind nu ai unde opri (când te taie pe tine "cheful") din cauza dimensiunilor "generoase" ale obiectului aflat pe traile/adaptor.... Un coleg mai bătrân mi-a spus asta și nu l-am crezut, dar perventiv m-am dotat cu "borcanul" respectiv.... Și zău că mi-a fost folositor/nici eu nu vroiam să cred.........
   Era un film..."Singurătatea alergătorului de cursă lungă"...... Așa și aici.... gânduri...gânduri și iar gânduri îndreptate către ceea ce ai lăsat acasă.... Ferească Dumnezeu să ai o nevastă "rea de muscă" sau alte complicații, că ești...pierdut !!! Oricum, problemele celor de acasă, își pun amprenta pe tine, pe acolo pe unde umbli....
  Ca măgăria exploatării șoferului să fie "completă" unii patroni, contrar legii, au "inventat" plata  la kilometru.... Chipurile pentru "cointeresarea șoferului".....
  Și așa măgăria includerii diurnei pe extern (țările comunitare) este o portiță de eludare a fiscului german, de exemplu, pentru a demonstra că salariatul din est este plătit cu salariul minim pe economia germană.... (salariul în țară cca. 400 euro plus diurna se ajunge la 1550 euro fără taxe); despre ce vorbim ??, când pentru aceeași muncă un neamț ia cca. 2200 euro (minim) plus diurna de 25 euro/zi... Dacă stă sâmbăta și duminica "pe drum" ia mai mult la diurnă.... Patronii români fac gălăgie când e de plătit diurna pe weekend, deoarece "acolo nu se lucrează".... "Rara avis" (adică "cioară" rară) o firmă..."pe bune".....
  Trăim în România și asta, oare cât timp ne ia ????



Powered by API/PUM imgur uploader
................................Undeva la Marea baltică, la -3 grade celsius, în Octombrie, cu două butelii de gaz.... A fost ultima "bucătăreală" până în decembrie la revenirea spre acasă...
     Ce le-aș dori tuturor... Să le dea "ăl de sus" ocazia de-a călări mastodonți....Poate după aia ar vedea altcumva traficul.........................
""""Adoptă un şofer de TIR de sărbători" - iniţiativă fără precedent în diaspora""""" Bancuri...N-am văzut, n-am simțit (din contră, am fost înjurat, blitz-uit, șicanat CHIAR de CONAȚIONALI pe drumurile germane..... "Firea din născare" n-are vindecare, mai ales când "ghiolbanul" nu e văzut de altul/și nici eu nu stau cu camera pornită non stop.....

kitsune

#12346
Cum am spus, la noi e altfel

Plus o poză pentru "truck driver's ego"  :D

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Bogdan_Cluj

Nu stiu unde sa pun aceasta comparatie asa ca o pun aici. Va rog mutati-o daca e de mutat:

Harta in 14 dec 2018:


Harta in 23 dec 2019:



Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Zici ca ii din presa de ieri, nu din 1939... despre podul Constanta

http://m.ziare.com/social/doua-bannere-au-aparut-pe-podul-constanta-care-azi-implineste-80-de-ani-iata-cine-le-a-arborat-si-de-ce-1590927-font1

Quote
"Pasagiul inferior din Calea Grivitei. A fost deschis in ajunul Craciunului 1939 facand sa dispara cosmarul celor 124 de trenuri in 24 de ore, care intrerupeau fara somare circulatia zecilor de mii de oameni ce trebuiau sa treaca zilnic bariera. Soseaua asfaltata pe care se putea circula cu usurinta cu 70-80 km/ora spre Titu si Targoviste nu servea la mare castig de timp caci trei bariere: la linia Constanta, la linia Predeal si la linia Craiova, dar mai ales cea dela Calea Grivitei (linia Constanta) anihila castigul de timp oferit de pavagiul de asfalt"

Dominik

Crăciun Fericit, dragi prieteni !




You're in Steelers Country

rocklee

craciun fericit .... :D


JohannDB

Suntem aici, cu bune , cu rele...!! Ducă-se pe "pustii", cele rele. !!... Noi să fim sănătoși, să avem ceva motorină/benzină, și baterii la drone plus carduri la aparatele foto și obiective cu zoom maxim....................... E Crăciun, e (ajun)  de sărbătoare, e momentul să ne simțim apropiați, uniți, liberi, cu cuget drept și măsurat....
   Să fiți iubiți, să fiți prețuiți și mai ales să fiți drepți, cu gând curat și drept măsurat, plus plin de înțelepciune, cumpătare și clar-viziune..!!
   Crăciun liniștit. relaxat cu dragii voștri aproape...................... Maximă sănătate !!

Harry


Europiu

Crăciun fericit tuturor! JohannDB :cheers:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Ca in fiecare an, de Craciun numaram Km de autostrada (in curand si DX). Anul asta Mosul nu a fost foarte darnic cu noi, dar, in ultimul moment, a mai gasit ceva pe fundul sacului, pentru un total de 850 km...
Sarbatori Fericite tuturor!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adrian sibiu

Crăciun fericit si la multi  ani!!!!

Ionut

Crăciun fericit tuturor! Liniste si inspiratie!

NordKapp

Un Crăciun fericit alături de cei dragi și un mare mulțumesc tuturor celor implicați aici, pe teren sau din birou. :)

jalemare

Crăciun fericit!
Să fiți sănătoşi, iubiți şi fericiți!
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

adiarc

Craciun Fericit si Multa Sanatate Tuturor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura