News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

"La Lanturi" si apoi Creasta Nordica :lol:.

Earthchild

Quote from: Horațiu 87 on October 22, 2019, 08:46:20 PM
Managerul de proiect, inginerul Vasile Strîmbeanu, a spus că se distrug sau se fură plăcuțele reflectorizante, supranumite ochi de pisică, de pe șoseaua de centură a Sucevei și de pe DN 18, care face legătura între județul nostru și Maramureș. Mai mult, de pe DN 18 au fost furate bare de susținere pentru pietoni de pe poduri. Cum la cele două drumuri încă se mai lucrează  reparațiile cad în sarcina firmelor de construcții.[...]
Si ce sa faca firmele de constructii? Sa inlocuiasca ziua ce se fura noaptea?
Natia asta a noastra nu se poate vindeca de hotie! Poate numai daca devenim stat islamic, cu sharia si taieri de maini.
Imi inchipui cum vor arata parapetele alea peste cativa ani, daca se "descompleteaza" cand nici macar nu s-au terminat santierele...

alecu26

dupa ce apar suficiente santiere in zona nu se mai fura asa mult. Cand s-a deschis A2...intr-o noapte dispareau kilometri intregi de antiorbire.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Iar avem in programul de guvernare:

"-Proiect de lege pentru eliminarea supraccizei la carburanți"

Ar fi o reducere de 0.35, care s-ar simti in preturi.

cristi5

#12214
Sobolanii pot conduce masini si asta le reduce nivelul de stres. Dupa ce se invata la condus, chiar si daca le iei spaga (mancarea), ei raman interesati de masina :lol:

Acuma serios, testul arata ca dupa ce invatam o indeletnicire complexa ne scade nivelul de stres.

https://www.iflscience.com/brain/teaching-rats-to-drive-tiny-cars-helps-them-relax-scientists-discover-/?fbclid=IwAR3fXMEQtlX1woZxJ-fCeBwsYLvrp_2HXXBF6v2ARiKuAm92lX4d_r3hoZw&jwsource=cl

Sau pe BBC
https://www.bbc.com/news/av/world-us-canada-50167807/rats-taught-how-to-drive-little-cars?fbclid=IwAR2kj9zAxODvckaGg44v6LTGQBfItpxpi5LI8Dcg7aOybEy0L8rp4S302CA


Harry

prima data cand vad la noi trailere atat de lungi  :o

dr4qul4

Ai idee si pe unde le-au carat? Ca nu par a avea loc pe autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

JohannDB

#12217
 @@prima data cand vad la noi trailere atat de lungi.......
      Păi văd că au numere de CT și par a fi Rubian  (???).... Și atât de lungi, nu sunt "chiar lungi" pentru că dacă iei distanța dintre axele de pe trailerul modular ai la maxim 1,40m între axe la care mai adaugi la capete (final de modul) de 2 x 1,40m (maxim) unde obții 28 m + 2,80m ambele capete și ajungem la cca.30,80m , rotunjit 31m numai trailerul cu piesa pe el.... Aici mai adăugăm lungimea capului tractor de la capul trailerului, vreo 7m+7m al doilea tractor și ieșim pe la 45 metrii de ansamblu rutier.... Recipientul, în sine nu-i chiar așa de greu deoarece trăgătorul din cap (cel lestat) poate avea vreo 15 tone singur, iar trăgătorul legat de trailer este identic cu primul..... Trailerul în sine la 20 de axe  ajunge la cam 55-60 de tone..... Restul este piesa....
   Ceva mai lung poate nu ai văzut, dar să știi că nu-i comic să însoțești o pală de "eoliană", care pe trailer are 64 sau 72 m lungime..... Și să stai în "curul" lui cu telecomanda, ducându-l prin coroane de pomi, pe sub nasul curioșilor, care în miez de noapte se trezesc din cauza zgomotului de motoare  și ieșind la fereastră se trezesc cu coada palei pe la vârful nasului, la milimetru, plini de uimire și exclamând..."Ohhhh mein Gott"... Și nu ai posibilitatea de-a zgâria pala sau să rămână frunze din coroanele pomilor, la destinație că nu mai ai asigurarea la transport, considerându-se că ești vinovat de atingerea palei.......
  Sau să fii pilot pentru un segment de turn de eoliană, care segment, un M3 poate avea 29m lungime (numai el) și cu trailer și tractor ai 53-55 m lungime, un diametru de 4,40m (unele modele de ultimă oră, nesimțite la diametru) și turnul în sine între 72-92 tone la care cu trailer/tractor ajungi la 153-155 de tone..... Aceeași problemă și la astea, să le scoți la telecomandă prin giratoriile de care este plină Europa de vest (ce lucru prost am luat de la ei..., dar măcar ei au giratorii cu șliț pe mijloc sau secțiuni pentru viraje cu "obiecte mari", nu ca rahaturile nostre de la Sebeș sau de pe centura Carei, sau prin Satu Mare și nu numai...).....
   La toată acestă "măgăoaie", șoferul are partea din față, iar "pilotul" are partea din spate la telecomandă... Dacă șoferul este un începător pe "gabarite" ai pus-o..... De nu ia virajul cum trebuie de larg cu capul tractor, tu poți să te dai peste cap în spate că nu mai ai rază de viraj.... Și invers , la fel..........



Powered by API/PUM imgur uploader

..................De exemplu, aici cu 155 de tone pe pantă de 10% cu tracțiune dublă, a mai trebuit o "forță suplimentară" care a fost o volă mare cu cupa plină de pământ plus un trunchi de copac (am rămas mirat unde l-a găsit) pe cupă și abia așa cu un trio, piesa a fost dusă pe acest sector... Nu mai spun că, curba era pe stânga la cam 50 de grade, ceea ce a fost o mică "hachiță" pentru cei de acolo... Iar cel din spate , la telecomandă trebuia să țină "spatele" la limita rezistenței, pentru a da celui din față (de data asta) spațiu pe drum.......... Şi nici să nu zgârii turnul pe burtă.... Aste era altă "distracție"............. Mai jos "ajutorul suplimentar".... Cupa era "multifuncțională", avea și "gheare"....



Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

#12218
Privește și aici....S-au transportat și la Mihai Viteazul...Tariverde....Agighiol, Sălbatica 1 și 2 (jud Tulcea).... Pale.... Asta în anii 2008-2012....
    Aici...lungime cca 70 metrii !! Și diametrul la "baza" palei 4,55m .....



Powered by API/PUM imgur uploader

Harry

Foarte tare. Am o curiozitate. Nu ar fi avut mai multa putere daca se folosea un cab american (pe romaneste cred ca se spune cap tractor dar nu sunt sigur)?

neobluenet

Legat de eoliane este un documentar despre constructia parcului eolian de la Fantaele-Cogeleac. Acesta este si astazi cel mai mare parc eolian de pe uscat din Europa. Il puteti vedea aici:

dr4qul4

cele 2 camioane (de la transportul de la griro) au benele pline cu contragreutati. Asa ca trebuie sa fie destul de greu ansamblul..
Eu sunt curios pe unde l-au dus.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

JohannDB

........curios pe unde l-au dus.    Dacă în exlif-ul filmării vezi cumva data filmării, prin căutare pe pagina CNAIR la anunțuri/comunicate poți afla perioada în care este anunțat transportul și ruta pe care se face..... Sau poți să încerci direct pe pagina firmei....

alexa_adrian2001

ms de documentar. foarte fain!!!

dr4qul4

cam greu pe site-ul CNxxx. La ei transporturile agabaritice merg pe ruta Intersecția DN CB cu DJ104 – Oltenița Port
Eu unul nu stiu care e DJ104, ina stiu care e DJ401.
Pe site-ul companiei vad ca le duc pe Oltenita. Nu prea stiu pe unde ajung de la Grivco pana la Oltenita dar cred ca tot pe centura. Posibil ca acea portiune neasfaltata sa fie undeva pe langa Oltenita, ca doar nu au trecut prin centrul orasului.
Pana la urma e si normal sa-l duca la Oltenita, pentru ca pe e un drum destul de drept, fara nici o supratraversare si cu un singur pod si ala peste Dambovita. Spre Giurgiu era mai greu. Mai ales cu podul ala subred.
In descrierea de pe youtube aflam detalii
QuoteTransport Agabaritic Rezervor Griro Romania
Greutate 200 Tone.
MAN TGX 41.680 + Goldhofer Modular Trailer
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,